Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävän olemus mennyt todella homssuiseksi yhteen muuton jälkeen

Vierailija
12.11.2017 |

Muutimme yhteen hiljattain.Esimerkiksi juuri nyt hän katsoo tv:tä sohvalla verkkareissa ilman rintaliivejä, hiukset takkuisina koska ei ole poistunut tänään asunnosta ollenkaan. Surullista miten toinen ei jaksa panostaa itseensä ollenkaan yhteen muuton jälkeen.

M26

Kommentit (240)

Vierailija
101/240 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoijat, muistakaa että verkkareiden ja juhlapuvun väliin mahtuu monia vaatteita.

Omaa miestäni myöskin inhottaisi jos kulkurin näköisenä olisin kotona. Asia tuli puheeksi kun minulla oli päällä löysä pitkähihainen pusero. Puolustin valintaan sillä että kotona saa olla rennosti. Hän oli erimieltä, ei täysin rennosti kuulu jatkuvasti kotona olla (esim yöpaitaa käytetään vain sängyssä). Ensin tuo suututti mutta nyt ymmärrän asian paremmin. Ei koti ole tekosyy olla epämiellyttävä puolison silmissä. Eihän puoliso mässytä ruokaa jos kerrot tavan ärsyttävän. Miksi sama ei koske vaatetusta. Eli jos puoliso tykkää on asia ok. Muuten on neuvoteltava voisiko jompikumpi joustaa vai onko parempi erota.

Vierailija
102/240 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töistä tullessani vaihdan suorat tummansiniset villakangashousut, hiukan leveälestisemmät mustat nauhakengät ja kermanvärisen kauluspaidan. Solmion valitsen mielialan mukaan, yleensä sinistä ja harmaata tai klubisolmio. Päälle kietaisen silkkisen kashmirkuvioisen tupakkatakin. Joskus villiksi heittäytyessäni vaihdan solmion kaulaliinaan.

-sitten keikaroin homobaariin soittamaan nahkafagottia ja ui ui, miten korskeat karjut minua niin kovin julkeasti silmäilevätkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/240 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori nainen, jonka avomies kehuu kauniiksi, ihailee ja haluaa minua silloinkin, kun loikoilen kollareissa, t-paidassa ilman rintsikoita, tukka harjaamatta ja meikittä. Tai jopa erityisesti silloin.

Näin se kyllä meilläkin menee. Mies tykkää kun olen nätisti pukeutunut ja nähnyt vaivaa ulkonäön eteen, mutta kotona unisena lököverkkareissa hengatessani ei malta pitää näppejään erossa ja jatkuvasti puristelee :D

Vierailija
104/240 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mää kyllä tavallaan ymmärrän aloittajaa. Ei tarvi missään iltapuvussa kotona purjehtia, mutta olovaatteetkin voi olla samalla vaivalla söpöt ja kivat. Jos vaikka hiusten kampaamiseen + kivojen vaatteiden ylle laittamiseen menee se 2 min, ei ole mielestäni iso vaiva parisuhteen eteen. Se sama rintaliivitön collegemimmikin näyttää aivan toisenlaiselta, kun t-paita ja lökäpökät on kivat ja tyttömäiset.

Sen sijaan outoa olisi vaatia esim. jokapäiväistä meikaamista kotona. Siinähän menee jopa ihokin pilalle.

Vierailija
105/240 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaisin kotona viilettää jakkupuvussa niin mies alkaisi kyllä ihmetellä että mistä nyt tuulee.

Pehmeät verkkarit on miehellä ihanat, ja on mukava vähän kokeilla sieltä täältä, toisin kuin kovien ja tiukkojen farkkujen kanssa. Suoria housuja nyt en haluaisi edes kovin tonkia.

Tiedän että on niitä miehiä jotka haluaa että nainen kotona keikistelee korkkareilla ja pikkukuteissa. On mulla sellainenkin tapaus ollut. Oli uskovainen, tosi huonoitsetuntoinen ja jotain halusi todistaa sillä että nainen on vain koriste.

Nykyinen mies on onneksi rento, suloinen ja paljon seksikkäämpi kuin sellainen jolle pitää kotonakin esiintyä. Ei sellainen tunnu edes mieheltä.

Vierailija
106/240 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mää kyllä tavallaan ymmärrän aloittajaa. Ei tarvi missään iltapuvussa kotona purjehtia, mutta olovaatteetkin voi olla samalla vaivalla söpöt ja kivat. Jos vaikka hiusten kampaamiseen + kivojen vaatteiden ylle laittamiseen menee se 2 min, ei ole mielestäni iso vaiva parisuhteen eteen. Se sama rintaliivitön collegemimmikin näyttää aivan toisenlaiselta, kun t-paita ja lökäpökät on kivat ja tyttömäiset.

Sen sijaan outoa olisi vaatia esim. jokapäiväistä meikaamista kotona. Siinähän menee jopa ihokin pilalle.

Entä jos tyttöystävä ei viihdy missään tyttömäisissä oloasuissa? Kotona saa olla ihan miten tykkää, vaikka alasti. Itse loikoilen usein kotona minnihiiritrikoissani ja jossain löysässä t-paidassa tai ylisuuressa villapaidassa. Mies kuitenkin tykkää ja koskettelee. Joskus toki tykkään keikistellä seksikkäissä alusvaatteissa, mutta en todellakaan aina.

Vierailija
107/240 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän asian laidan silloin, jos ei ollenkaan enää jaksa nähdä vaivaa ulkonäönsä eteen, varsinkin jos suhteen alkuaikoina on huolehtinut itsestään.

Oma avopuolisoni käy ihan hulluna minuun silloinkin kun olen kotona ilman meikkiä, tukka ponnarilla ja verkkarit jalassa ilman rintsikoita. Panostan ulkonäkööni ja olen huolitellun näköinen muuten, mutta kyllä omassa kodissani näytän juuri sellaiselta kuin haluan, vaikka sitten homssuiselta.

Vierailija
108/240 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoijat, muistakaa että verkkareiden ja juhlapuvun väliin mahtuu monia vaatteita.

Omaa miestäni myöskin inhottaisi jos kulkurin näköisenä olisin kotona. Asia tuli puheeksi kun minulla oli päällä löysä pitkähihainen pusero. Puolustin valintaan sillä että kotona saa olla rennosti. Hän oli erimieltä, ei täysin rennosti kuulu jatkuvasti kotona olla (esim yöpaitaa käytetään vain sängyssä). Ensin tuo suututti mutta nyt ymmärrän asian paremmin. Ei koti ole tekosyy olla epämiellyttävä puolison silmissä. Eihän puoliso mässytä ruokaa jos kerrot tavan ärsyttävän. Miksi sama ei koske vaatetusta. Eli jos puoliso tykkää on asia ok. Muuten on neuvoteltava voisiko jompikumpi joustaa vai onko parempi erota.

Kyllä jos mun mies alkais märiseen mulle mun kotivaatteista omassa kodissani niin lähtö tulis äijälle. En moista pinnallista neitiä kattelis hetkeekään. Varsinkin nyt ku oon viimeisilläni raskaana ja alkaa olla vaikee löytää ylipäänsä mitään järkevää vaatetta eikä saa ees enää sukkia jalkaan ni tähän ku tulis mies vielä pahoittamaan mielensä mun ulkonäöstä ni olis kyllä sit viimenen kerta tässä perheessä.

Mutta thank god on vielä olemassa oikeitakin miehiä joille nainen on muutakin ku pelkkä näyttelyesine ja joilla se rakkaus ja kunnioitus perustuu johonkin muuhun ku niihin naisen kotivaatteisiin.

Vierailija
109/240 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä, sä muutit yhteen tietämättä maailman tunnetuinta faktaa avoliitosta. Sä oot mimmin mielestä nyt nalkissa, sen ei tarvitse enää koreilla sulle vaatteilla.  Miehet taas muuttuvat ilkeiksi, koska heidän ei enää tarvitse leikkiä herkkää ja mukavaa. 

Mies sitten karjuu naiselle alatyylisin ilmaisuin, johon nainen vastaa raapimalla pieruverkkaiden verhoilemia nivusiaan. 

Onnellista yhteiseloa! :)

Ps. se mimmi tulee myös lihomaan. 

Vierailija
110/240 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos alkaisin kotona viilettää jakkupuvussa niin mies alkaisi kyllä ihmetellä että mistä nyt tuulee."

Tuo kertoo sen miten pihalla NAISET ovat eri pukeutumistyyleistä. Tavallisella naisella ei ole muita käsityksiä, kuin pieruverkkarit ja jakkupuku. Huolestuttavaa.

Vierailija
111/240 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jos mun mies alkais märiseen mulle mun kotivaatteista omassa kodissani niin lähtö tulis äijälle. En moista pinnallista neitiä kattelis hetkeekään. Varsinkin nyt ku oon viimeisilläni raskaana ja alkaa olla vaikee löytää ylipäänsä mitään järkevää vaatetta eikä saa ees enää sukkia jalkaan ni tähän ku tulis mies vielä pahoittamaan mielensä mun ulkonäöstä ni olis kyllä sit viimenen kerta tässä perheessä.

Mutta thank god on vielä olemassa oikeitakin miehiä joille nainen on muutakin ku pelkkä näyttelyesine ja joilla se rakkaus ja kunnioitus perustuu johonkin muuhun ku niihin naisen kotivaatteisiin.

Tuollaisia miehiä kutsutaan vässyköiksi tai aisankannattajiksi.

Vierailija
112/240 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä, sä muutit yhteen tietämättä maailman tunnetuinta faktaa avoliitosta. Sä oot mimmin mielestä nyt nalkissa, sen ei tarvitse enää koreilla sulle vaatteilla.  Miehet taas muuttuvat ilkeiksi, koska heidän ei enää tarvitse leikkiä herkkää ja mukavaa. 

Mies sitten karjuu naiselle alatyylisin ilmaisuin, johon nainen vastaa raapimalla pieruverkkaiden verhoilemia nivusiaan. 

Sinulla on ollut kurjia suhteita. Miksi siis olet ollut niissä edes?

Vierailija
113/240 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia miehiä kutsutaan vässyköiksi tai aisankannattajiksi.

Siis niitä pinnallisia huonoitsetuntoisia joille nainen on näyttelyesine vai niitä jotka osaavat rakastaa naistaan?

Vierailija
114/240 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nakupelle kirjoitti:

Sillä ei ole mitään väliä miltä kotonaan näyttää. Itse olen perse paljaana kotona koska nakuna vaan on kivempi olla ku vaatteet ja rintsikat ei purista.

Siis apua! Tää oli jo toinen lainaus puristavista epämukavista rintsikoista. Ostakaa oman kokoiset rintsikat!!! Mä voin tulla auttamaan.

Terkuin rintsikkamyyjä

No minä olen ostanut ihan rintsikkamyyjältä alan liikkeestä useatkin liivit, eivätkä ole IKINÄ olleet mukavat. Aina puristavat ja painavat jostain. Te mitään tiiä..

Liivit lentää veks samantien kun astun kotiovesta sisään.

Vierailija
115/240 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos tyttöystävä ei viihdy missään tyttömäisissä oloasuissa? Kotona saa olla ihan miten tykkää, vaikka alasti. Itse loikoilen usein kotona minnihiiritrikoissani ja jossain löysässä t-paidassa tai ylisuuressa villapaidassa. Mies kuitenkin tykkää ja koskettelee. Joskus toki tykkään keikistellä seksikkäissä alusvaatteissa, mutta en todellakaan aina.

Jos sun mies tykkää, niin ei tietenkään mitään ongelmaa. Mun pointti oli se, että puolisoaan voi miellyttää hyvin pienellä vaivalla saavuttaen kuitenkin itselleen ihan saman rennon mukavuuden tilan. Samalla parisuhde voi taas hieman paremmin, en ymmärrä miksi ei näkisi tuollaista pientä vaivaa.

Vierailija
116/240 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori nainen, jonka avomies kehuu kauniiksi, ihailee ja haluaa minua silloinkin, kun loikoilen kollareissa, t-paidassa ilman rintsikoita, tukka harjaamatta ja meikittä. Tai jopa erityisesti silloin.

Näin se kyllä meilläkin menee. Mies tykkää kun olen nätisti pukeutunut ja nähnyt vaivaa ulkonäön eteen, mutta kotona unisena lököverkkareissa hengatessani ei malta pitää näppejään erossa ja jatkuvasti puristelee :D

Oletteko ollet yhdessä kuukauden vai viisi vuotta?

Vierailija
117/240 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta. Oma naiseni vetää rintsikat heti pois kun kotio päästään ja itse vaihdan verkkareihin. Tissit ja kellit saavat heilua vapaana ja voidaan yhdessä piereskellä ja olla sitä, mitä ollaan. 

Vierailija
118/240 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole naista, mutta näin tuossa noin vuosi sitten tutun naisen opiskeluajoilta. Kyseinen nainen silloin menneisyydessä ikimuistoisesti huomautteli minulle kärkevästi ulkonäöstäni. Hänestä minulla olisi pitänyt olla enemmän lihasta. Olin pitkä ja erittäin hoikka, koska harrastin kestävyysurheilua. Rasvaprosentti oli nolla. Tämä nainen oli silloin itse hiukan tukeva.

No, nyt näin sitten nykypäivässä molemmat about neljäkymppisiä  ja hän on kirjaimellisesti sen näköinen, että luulin hänen tulleen vanhoilla päivillään raskaaksi. Mutta ei, hän on vain niin helvetin läski nykyisin.

En ole ilkeä ihminen, mutta teki kyllä mieli sanoa jotain hänen nykyisestä habituksestaan.

Vierailija
119/240 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kyyninen-äijä- kirjoitti:

No ei ole naista, mutta näin tuossa noin vuosi sitten tutun naisen opiskeluajoilta. Kyseinen nainen silloin menneisyydessä ikimuistoisesti huomautteli minulle kärkevästi ulkonäöstäni. Hänestä minulla olisi pitänyt olla enemmän lihasta. Olin pitkä ja erittäin hoikka, koska harrastin kestävyysurheilua. Rasvaprosentti oli nolla. Tämä nainen oli silloin itse hiukan tukeva.

No, nyt näin sitten nykypäivässä molemmat about neljäkymppisiä  ja hän on kirjaimellisesti sen näköinen, että luulin hänen tulleen vanhoilla päivillään raskaaksi. Mutta ei, hän on vain niin helvetin läski nykyisin.

En ole ilkeä ihminen, mutta teki kyllä mieli sanoa jotain hänen nykyisestä habituksestaan.

Joskus kun pakki oli hitusen isompi, niin pari minua vanhempaa naista naureskeli ja totesi, että onpa sinullakin maha kasvanut. Teki mieli sanoa, että en tuonlaisilla perseillä paljon puhuisi. En sanonut, vaikka eukot painoivat kumpikin enemmän kuin minä.

Vierailija
120/240 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ollut kurjia suhteita. Miksi siis olet ollut niissä edes?

Olin nuori romantikko joskus ja kokeilin yhdessäasumista tyhmyyttäni. Nykyinen suhteeni ei ole lainkaan kurja.