Taas pitää ostaa joululahjoja
Kommentit (15)
En minä mitään osta, eikä minullekaan mitään tartte ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten osta tavaraa.
En mä meille aikuisille mitään ostaakaan mutta lapselle pitää jotain ostaa. Yritän ostaa jotain elektroniikkaa tms kalliimpaa ettei mitään romuja tule lisää.
Anna lahjakortti ruokakauppaan. :)
Minua ahdistaa koko joulu. Vuosi on melkein täynnä lastenlasten ja muiden läheisten synttäreitä. Syys- ja lokakuussa voi hengähtää ja sitten painaa jo joulu päälle.
Sä olet kyllä aivan uskomattoman lahjakas kääntämään kaikki asiat negatiivisiksi. Jopa joululahjojen miettimisen omalle lapselle. :D
Hanki aineeton lahja, niin ei tule yhtään lisää roinaa. Vaikka perheloma Aruballe voisi olla kiva.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet kyllä aivan uskomattoman lahjakas kääntämään kaikki asiat negatiivisiksi. Jopa joululahjojen miettimisen omalle lapselle. :D
Hänellä on huone täynnä leluja, kirjoja, pleikkari nelonen, pelejä yms niin vähän vaikea on saada enemmän tavaraa mahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Anna lahjakortti ruokakauppaan. :)
Repesin:) Toivottavasti ei osta sitä kookospähkinää.
Vierailija kirjoitti:
Hanki aineeton lahja, niin ei tule yhtään lisää roinaa. Vaikka perheloma Aruballe voisi olla kiva.
Tonttulakit päähän ja perhe saa wikimatkan vuodesohvalta käsin.
Keksin sulle täsmätyöpaikan: Pertti Kurikan Nimipäivät on vaille solistia, kun edellinen jäi eläkkeelle.
Aina mun pitää, aina mun pitää...
Saunaan ostat Aloe vera saippuat ja rasvat. Joulun saa tehtyä halvallakin.
No jos vaikka ulkoistat sieltä itsesi. Sitten mahtuu tilalle tavaraa.
Kuule ap. Jos oikein kovasti yrittäisit, pystyisitkö tekemään edes yhden aloituksen, jossa et valittaisi yhtään mistään?
Älä sitten osta tavaraa.