Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opetatteko tyttärillenne että poikiin ei saa koskea ilman heidän lupaa?

Vierailija
12.11.2017 |

Vai oletatteko että he ymmärtävät sen muutenkin?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi tytär siinä iässä vielä, kyllä opettaisin, ilman muuta.

Vierailija
2/46 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käskenyt kaikkia kiertämään miehet niin kaukaa kuin mahdollista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan oli tutkimus, jossa sanottiin että yläkoulussa pojat kokevat enemmän ahdistelua kuin tytöt. 

Vierailija
4/46 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimaset teinitytöt ovat kaikista pahimpia kourijoita.

Vierailija
5/46 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En opeta. Käsken pysymään kaukana miehistä ja kasvatan lesboksi. Kerron tytölle lapsesta asti että miehet haluavat vain lyödä ja vihata naisia. Korvaan kaikki prinsessasadut pelottavilla väkivaltatarinoilla. Tutkitusti tyttöihin vaikuttaa enemmän kasvatuksellinen seksuaalivalistus eli tytöstä voi ns. tehdä lesbon tai naisiin päin suuntautuneen.

Kunnon nainen ei ole miesten kanssa. Miksi haluaisin että oma tyttö antaa hyväksikäyttää itseään?

Vierailija
6/46 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetin, ettei keneenkään kosketa ilman lupaa. 

Vierailija
7/46 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettanut ainakin sen että jos kirjoittavat pojille askissa tai whatsappissa tai jossain niin pitää olla kunnioittava ja lopettaa se kirjoittelu jos toinen osapuoli ei ole halukas siihen. Toki muutakin olen opettanut käytöstavoista suoraan ja epäsuoraan mutta tuon asian olen ihan erikseen sanonut kun tuntui siltä että oli tarvetta sanoa se.

Vierailija
8/46 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli eskarissa ja itki mulle, että häntä kiusataan siellä. Kävi selville, että tytöt ottaa väkisin kiinni ja pussaa. Huokasin helpotuksesta, kun mistään vakavammasta kiusaamisesta ei ollut kyse, mutta eskariope otti tytöt tiukkaan puhutteluun.

Vierailija
9/46 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä.

Vierailija
10/46 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei vakavammasta?

Vierailija
11/46 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika oli eskarissa ja itki mulle, että häntä kiusataan siellä. Kävi selville, että tytöt ottaa väkisin kiinni ja pussaa. Huokasin helpotuksesta, kun mistään vakavammasta kiusaamisesta ei ollut kyse, mutta eskariope otti tytöt tiukkaan puhutteluun.

Kyllä tytöillekin pitäisi opettaa toisten koskemattomuus. huonoa käytöstä tuo.

Vierailija
12/46 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei kuitenkaan vaan 40-55 -vuotiaat humalaiset naiset. Siinä on monesti sellaisen huutomyrskyn ja turpaan saamisen uhka ilmassa, jos ei kiinnosta lähteä moiseen leikkiin mukaan.

Vierailija
13/46 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei vakavammasta?

Poikien välisessä kiusaamisessa usein lyödään, potkitaan, tönitään ja räitää päälle. Siksi pusut oli helpottavampi juttu.

Vierailija
14/46 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. Jokaisella on oikeus koskemattomuuteen, oli sitten tyttö tai poika. En edes äitinä saa väkisin antaa pusuja lapselle jos tämä ei halua, minulle ollut kova koulu.

Vierailija
15/46 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannu et nuoret naiset ja teinitytöt lähentelevät miehiä ja poikia aivan oman halunsa mukaan.

Eivät todellakaan kysele mitään..

Vierailija
16/46 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastahan oli tutkimus, jossa sanottiin että yläkoulussa pojat kokevat enemmän ahdistelua kuin tytöt. 

Kuka niitä poikia muka ahdistelee?

Vierailija
17/46 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan teinipoikia. Koskaan en nähnyt tyttöjen kähmivän koulussa poikia, mutta useamman kerran näin poikien ahdistelevan tyttöjä.

Vierailija
18/46 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan teinipoikia. Koskaan en nähnyt tyttöjen kähmivän koulussa poikia, mutta useamman kerran näin poikien ahdistelevan tyttöjä.

Tytöt tekevätkin sen enemmän salaa kun muut eivät näe. Pojat taas hakevat enemmän julkisuutta toksiselle maskuliinisuudelleen.

Vierailija
19/46 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, tottakai! Miksi ihmeessä opettaisin kunnioittamaan kaikkien rajoja, ja sitten lisäisin perään että ei miesten ja poikien?!

Vierailija
20/46 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran vankilassa ja nyt kouvolatukat ahdistelee salilla, somessa, kadulla ja vähän kaikkialla.