Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huono työssäni. Miten olla vähemmän luuseri?

Vierailija
12.11.2017 |

Aina olen se jolla on korjattavaa. Stressaa, itkettää ja ahdistaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus vähän samoja fiiliksiä. Olen töissä paikassa jossa porukka on hyvin koulutettua ja erittäin osaavaa. Tuntuu välillä että saa ihan täysillä yrittää että pääsee edes jonkinlaiseen keskivertosuoritukseen.

Vierailija
2/7 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
4/7 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoudu ja lopeta lammastelu porvarin orjana kokonaan.

Vierailija
5/7 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sinä oikeasti huono olet. Sinulla on vain huono itsetunto ja otat raskaasti jonkun pienenkin virheen. Haluaisitko antaa jonkun esimerkin jostain mokastasi? Olen ihan varma, että kyseessä ei ole mikään elämää suurempi juttu. Jokainen mokailee joskus. Minusta tuntui perjantaina, että ei olisi kannattanut mennä töihin ollenkaan! Mokailu alkoi heti aamusta. Sitten iski vielä migreenikohtaus, että mikään ei mennyt putkeen sinä päivänä. Meillä töissä pomokin tekee joskus virheitä. Kukaan ei ole niin täydellinen, etteikö joskus jotain sattuisi. Kieltämättä töissä olen kohdannut sellaisiakin ihmisiä, jotka nauravat omille virheilleen, mutta muiden virheistä jaksavat muistuttaa viikkojenkin päästä ja ovat aina ensimmäisenä etsimässä syyllistä. Sellaiset henkilöt kannattaa jättää omaan arvoonsa. 

Minulla on taipumusta paniikkiin, mutta olen yrittänyt opetella pysymään rauhallisena. Jos tulee joku tilanne, niin rauhoitan itseni ja keksin jonkun ratkaisun. Samaa suosittelen sinulle. Aina löytyy joku keino, jolla korjata tapahtunut. 

Tsemppiä sinulle! 

Vierailija
6/7 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla työssäsi joku/joitain osa-alueita, joissa olet hyvä? Voitaisiinkohan tehtävänkuvaasi muuttaa niin, että tekisit enemmän näitä asioita (jos sinulle vaikeat asiat eivät ole muidenkin inhokkitöitä)? Tai voisitko vaikka lisäkouluttautua?

Millaisesta työstä ja työtehtävistä on kysymys?

Vierailija
7/7 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Siitä on haittaa vain ahneelle porvarille, joka on yhteiskunnalle taas hyväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme