Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua olla lähellä ihmistä, joka haisee tupakalta

Vierailija
12.11.2017 |

Itse en siis tupakoi, mutta en paheksu, jos joku haluaa itse polttaa. Ainut mikä toisten tupakoinnissa saa oman oloni huonovointiseksi on se haju, mikä jää heidän vaatteisiinsa ja hiuksiinsa. Koulussa yhdellä kurssilla vieressäni istuu tyttö, joka on mukava ja muuta, mutta en pysty olemaan hänen lähellään haluamatta oksentaa. Tässä pitää tietää, että olen muutenkin hajuste yliherkkä. Miten ihmeessä selviän joka päivä yli tunnin pahassa olossa? En nyt ihan kuitenkaan voi pyytää lopettamaan tupakointia ennen kyseistä tuntia. Paikkaa en myöskään voi vaihtaa, koska luokka on niin täynnä

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyl törkeetä täällä moittia jos joku tupakoi. Voisit hieman korjata asennettasi tupakoivia kohtaan. Tupakka haisee siinä missä esim ruusut. Eikä kaikki pidä ruusun tuoksusta. Enkä usko et joku alkaa tääl siitä haukkumaan jos joku ei pidä siitä. Ihme rasisimia taas lietsotaa jos joku haisee tupakalle

Vierailija
22/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa valitettiin, kun joku syö aina jotain julkisissa kulkuneuvoissa. Luulen, että tästäkin ketjussa on niitä, jotka eivät polta, mutta ovat ensimmäisenä kaivamassa bussissa ne löyhkäävät eväät esiin:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisessa ketjussa valitettiin, kun joku syö aina jotain julkisissa kulkuneuvoissa. Luulen, että tästäkin ketjussa on niitä, jotka eivät polta, mutta ovat ensimmäisenä kaivamassa bussissa ne löyhkäävät eväät esiin:D

Niin, kuuntele siinä nyt sitä louskutusta ja ryystämistä. Hah!

Vierailija
24/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei haise pahalle, pain vastoin, jos toinen on tosi hyvan nakoinen ja vastakkaista sukupuolta. Kokemusta on asiasta. Tosin ajalta ennen noita kamalia nykytupakka-askeja.

No itse en ainakaan enaan tupruttele. 

Vierailija
25/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kohteliasta olisi sen röökin jälkeen olla vielä hetki ulkona, että enimmät hajut haihtuvat. Joo tää on todella ärsyttävää ja ne ketkä itse polttaa ei huomaa. Toiset vielä polttaa kotonaan sisällä ja todellakin nää ihmiset erottaa kun haju on luotaan työntävä.

Vierailija
26/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole hajusteyliherkkä ollenkaan, mutta en minäkään halua olla lähellä tupakoitsijoita. En ymmärrä miksi joku haluaa ehdoin tahdoin haista niin pahalle. Pahinta on kun joku polttaa juuri ennen bussiin nousemista ja tulee sitten viereen lemuamaan suljetussa tilassa. Se löyhkä mitä tupakoivista lähtee on sietämätöntä. Ihan yhtä vastenmielistä kuin joku joka on ihan hien- tai paskanhajuinen huonon hygienian takia.

Ei kannata matkustaa yleisillä jos ei kestä muiden tuoksuja ja hajuja.

Joidenkin on pakko käyttää julkisia, tiedät sen ihan hyvin. 

Lopettakaa se kitinä sitten.

Vierailija
27/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kohteliasta olisi sen röökin jälkeen olla vielä hetki ulkona, että enimmät hajut haihtuvat. Joo tää on todella ärsyttävää ja ne ketkä itse polttaa ei huomaa. Toiset vielä polttaa kotonaan sisällä ja todellakin nää ihmiset erottaa kun haju on luotaan työntävä.

Ehkei sun hommas ole hoitaa asiakaspalvelua. Mieti.

Vierailija
28/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa haju saadaan pahaksi kun sitä tarpeeksi kauan sanotaan pahaksi. Lapset ei tiedä,että tupakka haisee pahalle jos heitä ei ole siihen opetettu. 

Vierailija
29/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poltan ja olen samaa mieltä että se haju on kuvottava. Itse sitä ei huomaa kun on polttanut mutta kun ei ole ja tupakan polttanut henkilö tulee viereen niin yöööks!

Minusta tuosta voisi kohteliaasti sanoa että se haju tekee pahaa. Koulussa voisi tehdä niin että tupakoitsija pitää takkia kun on tupakalla ja jättää sen takin sitten käytävälle naulaan. Se vähän vähentäisi luokkaan tulevaa hajua. Minä en ainakaan loukkaantuisi.

Vierailija
30/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jm kirjoitti:

Mikä tahansa haju saadaan pahaksi kun sitä tarpeeksi kauan sanotaan pahaksi. Lapset ei tiedä,että tupakka haisee pahalle jos heitä ei ole siihen opetettu. 

Ei niin, mutta kärsinkin jatkuvista korvatulehduksista ja sekä veljeni että minä sairastuimme pikkaraisina astmaan ja allergiaan aikana, jolloin ne eivät olleet vielä epidemia, kuten nykyään. Molemmat vanhemmat tupakoivat sisällä.

Vierailija
31/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä joutuu olemaan tupakan hajussa? Välttele. Aistiyliherkkyys on muuten tod yleistä välillä 5-20v erityisoppilaitten keskuudessa. Nykyään.

Vierailija
32/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jm kirjoitti:

Siis häh? Ei mulle ainakaan kukaan oo opettanu että tämä tässä on paha haju ja tämä hyvä. Ihan oman mielipiteen oon muodostanut. Tupakka nyt sattuu vaan olemaan aika vahvan ja pistävän hajuinen. Ap:ta varmaan häiritsisi myös vahvat hajuvedet yms. tuoksut yliherkkyyden takia. Itseänikin kyllä häiritsee kun jotku lotraa niitä tuoksuja ja kaikilla eri tuoksu, mutta ei kukaan suomalainen valita ääneen kenenkään hajusta oli se paska tai Coco Chanel