Siis mitä ihmettä??!! Onko mun mahassa vauva vai mikä?
Esikoiseni on nyt 5 kk. Mahassa on alkanut tuntua liikkeitä!? Ihan vauvan liikkeiden tuntuisia napsahduksia ja muljahduksia. Eilen illalla maha vähän liikahti siltä kohdalta, jossa liike tuntui. Kyse ei ole ilmavaivoista ;) Ekassa raskaudessani aloin tuntea liikkeet viikolla 16.
Mitä tämä voi olla? Kerran harrastettiin " vahingossa" seksiä ilman ehkäisyä, siitä on nyt 4 kk aikaa, mutta en kai minä nyt ole kerrasta pamahtanut..
Onko jollain ollut tällaista ilman, että olisi raskaana? Mulle tehtiin sektio, jos se jotenkin vaikuttaa asiaan.
Kommentit (26)
Kyllä tiedän, että kerrasta voi tulla raskaaksi, en ole väittänyt ettei voisi tulla. Olisi silti aika hyvää tuuria. Esikoista kun yritettiin 7kk aktiivisesti.
ap
Mä kyllä saan " potkuja" kun tulee johki mahalihakseen " elohiiri" ...
Sisäelinten muljahduksia ja suolessa kuplia. Synnytyksen jälkeen ne vaan mielessään yhdistää vauvan potkuihin, kun ovat aika saman tuntoisia.
Nuormepi oli tuolloin vuoden ja kerran oli menkat olleet... laskeskelin sitten että vanhan kierron mukaan menkkojen olisi jo pitänyt olla ja seuraavana päivänä kiinnitin huomiota ruokahaluttomuuteen ja kipitin apteekkiin. Raskaana olin, tosin vasta viikolla 6 mutta jotakin kohdun kasvuun tai mihin lie ne hassut tuntemukset liittyi...
Testi on tehty ja negatiivinen oli. Aloin jo kauhistella mielessäni, kun olen juonut muutaman kerran " raskausaikana :D" viiniä, että miten se olisi vaikuttanut asukkaaseen.
Kiitos kaikille kokemuksista haamupotkuista :) Täytyy odotella pari vuotta ja sitten aloittaa taas kuumeilu oikein toden teolla !
Tee nyt testi hyvä ihminen.
Vierailija: