Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finnairin lentoemot

Vierailija
12.11.2017 |

Miksi ovat aina niin nokkavia ja luulevat olevansa jotenkin parempia ihmisiä? Tavallisia duunareita joiden työ on tarjoilua.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle muodostunut kuva on ystävällinen, asiantunteva ja huomioonottava.

2/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut kuin kohteliaita ja asiakaspalveluhenkisiä lentoemäntiä ja stuertteja Finnairin lennoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on jokin oma ongelma. Ei ehkä lennä paljon.

Vierailija
4/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat naineet niitä lentäjiä niin kuvittelevat itsestään liikoja sen takia.

Vierailija
5/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lentäjät vasta luulevatkin itsestään liikoja. Nuo ilmojen bussikuskit joille maksetaan yhtä paljon palkkaa kuin pääministerille.

Vierailija
6/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

He olisivat unelmavaimojani<3

Mutta valitettavasti köyhänä on varmaan aikalailla mahdotonta saada lentoemäntää naisekseen :(

Vierailija
7/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta valitettavasti köyhänä on varmaan aikalailla mahdotonta saada lentoemäntää naisekseen :(

Ehkä, mutta voithan sä ottaa ensin siivoojan ja sitten tarjoilijan. Samat työt mutta kaksi pakettia?

Ja voit ehkä pyytää niitä pukeutumaan johonkin 70-luvun jakkupukuun, jos siitä Finskin uniformusta saat kicksejä?

Vierailija
8/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta multa kyllä kiitettävä arvosana Finskiin lentoemännille, niin suomalaisille kuin myös kiinalaisillekin.

Vierailija
9/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä juttu.. lennän työn puolesta kymmeniä ja taas kymmeniä lentoja vuodessa. Ja minulla on kyllä finskin emoista aivan eri käsitys. Kertaakaan ei ole nokkavaa tai epäkohteliasta emäntää finnairin lennolla vastaantullut.

Oletko ap joku emo kurssin drop out?

Vierailija
10/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä, mutta voithan sä ottaa ensin siivoojan ja sitten tarjoilijan. Samat työt mutta kaksi pakettia?

Ja voit ehkä pyytää niitä pukeutumaan johonkin 70-luvun jakkupukuun, jos siitä Finskin uniformusta saat kicksejä?

Haha

Vierailija
11/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lentäjät vasta luulevatkin itsestään liikoja. Nuo ilmojen bussikuskit joille maksetaan yhtä paljon palkkaa kuin pääministerille.

Tänä päivänä kun kouluttaudut lentäjäksi esim patrialla, pamahtaa siitä hyvästä tollanen 130 000e lasku. Kouluttautuminen lentäjäksi, ei vielä takaa minkään sortin työpaikkaa..  Jos siitä sitten haet vaikka finnairille, pääset tyyppikurssille, saat maksaa siitä finnairille vielä lähemmäs 40 000e. Uuden perämiehen lähtöpalkka ilman lisiä tuollaiset 3000e/kk, ja kuulut - (miinus) palkkaluokkaan.

Olkaa ihmeessä kateellisia!! Kun tolla koulutuksesta maksetulla rahalla ostaa jo omakotitalon. Niin, tuota summaa muuten ei edes verotukseen saa.. aika moni lentäjä siis makselee aikamoista lainaa ammastistaan. Toisekseen, kivoja ja tavallisia ihmisiä on ne lentäjät joihin olen tutustunut veljeni kautta. (joka muuten ON lentäjä)

Jotkut vanhat finskin kapteenit kyllä tienaa hyvin, mutta ei ole liksat niin huimia mitä ihmiset luulevat. Ilmailun kulta-ajat ovat kauan sitten menneet ohitse.

Vierailija
12/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina ihmettelen näitä kommentteja ylimielisistä ja töykeistä Finnairin lentoemännistä, mä kun olen saanut aina vain ystävällistä palvelua heiltä. Ja olen vauvasta asti lentänyt useamman kerran vuodessa.

Vierailija
13/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan yläpeukun Finnairin lentoemoille, ne aina kysyy kohteliaasti haluanko mustikkamehua. Toki haluan ja vielä Marimekon kupista.

Kun maailmalta saapuu takaisin kotimaahan,  se mustikan maku just tuntuu niin kotoisalta ja hyvältä. 👍

Vierailija
14/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä ne on yleensä ystävällisiä, välillä kyllä aika väsyneitä, mikä on ymmärrettävää.

Itse en tykkää joistakin asioista finnairilla, mutta lentoemot finnairilla on mielestäni ammattilaisia ja asiallisia.

Vierailija
15/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat töykeät ja tympeät lentoemännät joihin olen törmännyt on noita lähi-itäläisiä

Vierailija
16/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen saanut aina hyvää palvelua Finnairilla. Matkustajille näkyvä työ on pitkälti sitä tarjoilua ja muista yleisistä asioista huolehtimista, mutta heillä on iso vastuu matkustamopuolen turvallisuudesta poikkeustilanteissa.

Vierailija
17/17 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mm. Finnairin lentoemännät (pienestä palkastaan huolimatta)  toimivat esimerkillisen hyvin, onnistuu myös herra-iso-herra tj. P.Vauramo käärimään hauskan lisäeläkkeen omaan taskuunsa. Mielenkiintoinen vastakkainasettelu. Kyllä nyt herroja naurattaa.

"Lisäeläke on ikään kuin palkankorotuksen korvike: sen sijaan, että Vauramo saisi 650 000 euron palkkaansa 130 000 euron korotuksen, rahat maksetaan vakuutusyhtiöön.

Kun Vauramo eläköityy, hän saa vakuutusyhtiöstä Finnairin sinne maksamia rahoja takaisin sijoitustuottojen kera."

ttps://www.is.fi/taloussanomat/porssiuutiset/art-2000005320049.html