Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei tyydytä minua

Vierailija
12.11.2017 |

Usein lukee täältä, että miehet valittavat sitä että eivät saa nautinnollista, tyydyttävää seksiä naiseltaan.Ovat puutteessa tai muuten nainen on mielikuvitukseton.

Meillä se on vähän toisin päin.

Haluan seksiä useita kertoja viikossa ja en saa sitä hyvä jos 1-2 krt kuukaudessa.Tarvisin ainakin 1-2 krt viikossa.

Mieheni on menossa illalla aina hirveen aikaisin nukkumaan ja herää aamulla aikaisin.

Hän ei ota oikeastaan koskaan minua kainaloonsa tai lähelleen muuten kuin että sen täytyy johtaa seksiin.Eli ne lähestymis kerrat ovat aina hänen puoleltaan seksiin liittyvää.

Ja silloin kun hän tulee lähelleni hänen tarkoituksensa on purkaa paineensa.Mutta en käsitä itsestäni miksi minua alkaa etoa usein hänen läheisyytensä, kun hän suutelee ja hyväilee mua.Mua vain alkaa etoa, tulee jotenkin inhottava olo ja olen hänet torjunutkin usein.

Olen miettinytkin mistä tämä johtuu??Enkö rakasta häntä?Enkö todellakaan halua häntä enää, koska pitänyt mua hellyyden puutteessa.

Asiasta on puhuttu.Ja olen kertonu mistä minä pidän, mutta hän ei siltikään tyydytä mun tarpeitani tarpeeksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleppa meille.

Vierailija
2/2 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kotona saa tarpeekseen ja sen lisäksi joutuu toisaalta vielä uhrautumaan, on aika tehdä epäsovinnaisia johtopäätöksiä. Saa sitä seksiä muualtakin, ja minä kehtaan väittää, ettei sillä ole lopultakaan suurta merkitystä, hakeeko seksiä muualta ennen vai jälkeen eron, jos parisuhde ei kuitenkaan toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla