Mies valittaa ruuasta,ei kelpaa
kasvissosekeitto eikä kaalisoppa. Itse haluaa että laihdun niin tehdään sitten kevyitä ruokia hah hah!
Jos tilaa pitsaa niin sitten minäkin syön sitä. Saa nähä miten käy
Kommentit (17)
Se vaan, että kevyellä ruualla laihtuminen on hankalaa eikä takaa pysyvää tulosta.
Kasvissosekeitto on usein hyvää. Kaalisopasta en pidä, mutta eihän se ruoasta itsestään huonoa tee. Mutta jessus, että on lapsellisia juttuja...
Teet kunnon sisäfileen, eiköhän miehesi ilahdu. Onko hän turhautuneen oloinen?
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa
Ap
Ai jaa, mä sain käsityksen, että miehesi haluaa sinun laihtuvan, mutta sinähän aloit laittaa huonoa ruokaa. Et kai sä kuvittele huonolla ruualla laihtuvasi??
Kermaperunoita ja pihviäkö pitäisi olla
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
No voi niitäkin laihduttaessa syödä. Tai mitä vaan ihan tavallista hyvänmakuista ruokaa. Ei ihme jos laihdutus ei huvita jos syö pelkkää pahaa keittoa.
Kyllähän se sangen kermainen juusto-kasvissosekeitto diettiruoasta käy - kippis sille!
Loistva tilanne. Annat miehelle ohjeistuksen, että on hänen vuoronsa laatia ja toteutttaa teidän ensi viikon kevytruoka-menu. Sano, että jäät vesi kielellä odottamaan miehen tekemiä uusia ja jännittäviä luomuksia. :))
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se sangen kermainen juusto-kasvissosekeitto diettiruoasta käy - kippis sille!
Mutta ap:llä oli pelkkä kasvissosekeitto ilman kermaa ja juustoa. Sellainen ei maistu miltään eikä se poista nälkää eikä sillä edes laihdu.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Esimerkiksi. Perunat voi kyllä vaihtaa ravinnoltaan parempiin kasviksiin.
Mitä itse olen painoa pudottanut, en ole koskaan tehnyt sitä ruokavaliota muuttamalla, vaan syömistä vähentämällä ja lisäämällä liikuntaa. Kun kuluttaa enemmän kuin syö, laihtuu. Kyrsisi itseäkin puputtaa jotain kanin ruokaa ja tylsiä vellejä.
Osoittaisin ukolle ovea ja sanoisin, että SINÄ et kelpaa. Vaikea edes kuvitella, että asuisin tuommoisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Osoittaisin ukolle ovea ja sanoisin, että SINÄ et kelpaa. Vaikea edes kuvitella, että asuisin tuommoisen kanssa.
Oli sillä ukolla aihettakin valitukseen. Muija alko marttyyriksi ja tarjosi huonoa ruokaa.
Itse ei edes olisi yhtään kiinnostusta laihduttaa ja olen sanonut miehelle että saa lähteä,heippa! Mutta ei halua erota.
Kärsikööt sitten sopalla
Ilmeisesti oikea tarve laihtua? Lapsellinen asenne.