Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Jelqing peniksen kasvatus tuttua?

Vierailija
12.11.2017 |

Eli onko kokemusta Jelqing menetelmästä? Itseäni kiinnostaisi kovin saada vähän lisämittaa kyrpääni. Venyttääkö tuo vain pituutta, vai vaikuttaako myös paksuuteen? Ja voimistuuko erektio. Kiitos etukäteen vastauksista!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toimii , mutta vaatii kärsivällisyyttä ja aikaa. Itsellä tullut noin 3 cm lisää pituutta ja jonkun verran paksuutta , mitat nyt on pituus 19 cm ja ympärys 15 cm seisokissa . Olen kyllä tyytyväinen näihin tuloksiin . Mutta vaatii säännöllinen harjoittelu.

M 64 CD 💃

Vierailija
2/6 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa toimiiko. Itse kuulin tuosta joskus 80-luvulla ja aloin tehdä aina silloin tällöin kovassa aamuseisokissa. Tuli tavaksi. Minulla oli 18v ikäisenä 18,5cm kulli ja 14,5 ymp. Mittasin seuraavan kerran n. 45v ikäisenä ja kulli olikin jo 20cm x 15cm ja on vieläkin yli 65v ikäisenä. 

Sitä en tiedä mistä syystä on kasvanut, myös vaimon tiukka pillu on ansiokkaasti lypsänyt koko iän. Varsinkin päällä ollessaan orgasmeissaan. Hänen käsittelynsä ollut paljon voimallisempi. 

Mutta kun varovasti tekee niin ei ole haitaksikaan. Aina on kulli myöskin ollut betonia seisokissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä kieli. Kirjoita arabiaksi. Ne ei muuta teekkään toimeentulotuen vastineeksi.

Vierailija
4/6 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää tekniikka on ja mitä siinä tehdään? Pari lisäsenttiä pituuteen ja paksuuteen kelpaisi.

PASI

Vierailija
5/6 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää tekniikka on ja mitä siinä tehdään? Pari lisäsenttiä pituuteen ja paksuuteen kelpaisi.

PASI

Eikös siinä keskeinen ajatus ole se, että murjotaan mulkun kudoksiin mikrovaurioita, ja siitä aiheutuva arpikudos kasvattaa hiukan kokonaismittoja?

Ei kuulosta miltään mitä omiin kalsareihini kaipaisin...

Vierailija
6/6 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottomasti uskoa kaikki mitä täällä kirjoitellaan! Vaikka munat olis sen jälkeen ihan paskana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan