Mies valehtelee jatkuvasti
Mies valehtelee koko ajan. Tupakoinnista, liikunnasta, raha-asioista, missä on käynyt ym. En kuitenkaan usko että pettää. Haluaa vissiin vaan välttää vaikeita kysymyksiä ja riitoja. Kohtalotovereita? Miten pärjäätte valehtelevien puolisoiden kanssa? Minulla kesti 15 vuotta tajuta miten paljon mies valehtelee, joten ero ei mielellään ole vaihtoehto. Muuten hyvä mies, mutta miten saisi puhumaan totta?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Mies valehtelee koko ajan. Tupakoinnista, liikunnasta, raha-asioista, missä on käynyt ym. En kuitenkaan usko että pettää. Haluaa vissiin vaan välttää vaikeita kysymyksiä ja riitoja. Kohtalotovereita? Miten pärjäätte valehtelevien puolisoiden kanssa? Minulla kesti 15 vuotta tajuta miten paljon mies valehtelee, joten ero ei mielellään ole vaihtoehto. Muuten hyvä mies, mutta miten saisi puhumaan totta?
Siis käyt niin hitaalla, että eron aikaansaamiseenkin kuluisi 15 vuotta? Vai mitä tarkoitat?
Patologinen valehtelija, ei se siitä mihinkään muutu. Voi tulla vielä isompiakin yllätyksiä eteen. Miksi ero ei ole mielellään vaihtoehto?
Ero ei ole vaihtoehto, koska mies on kuitenkin hyvä isä ja takana on jo niin pitkä parisuhde johon mahtuu paljon hyviä hetkiä. Myös koska ne valheet ovat niin tyhmiä. Sellaisia mitä teinipoika valehtelee äidilleen. Sanonko lapsille että hajotin niiden perheen koska isä käy salaa salilla?? Kuka edes valehtelee sellaisesta, en tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis käyt niin hitaalla, että eron aikaansaamiseenkin kuluisi 15 vuotta? Vai mitä tarkoitat?
Jos olisin huomannut heti taipumuksen valehteluun niin tuskin oltaisiin yhdessä mutta kun on lapsia ja pitkä yhteinen historia niin eroaminen on vaikeampaa.
Runkkaa sitä, hidasta tahtia,kysele totuuksia. Ukko myöntää vaikka olevasa kiinan keisari. Siitä on hyvä jatkaa.
Onpa rasittavaa. Minulla on ollut joskus valehteleva tapailusuhdemies. Jos toiseen ei voi luottaa, niin suhteelta putoaa pohja. Elämä on täynnä epämukavia tuntemuksia, epäilyksiä ja tulkinnan tarvetta.