Onkos kaupat miten auki tänään?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Keravan Prisma on jouluaattoon asti auki 24h/vrk.
Myös Espoon Olarin.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo muuten mielenkiintoisia asioita ihmisen persoonasta se, ettei siedä toisen kysyvän helpohkoa asiaa.
Tässä yksi!
Minua vituttaa se ettei edes yritetä itse hoitaa asioita vaan aletaan heti pyytämään jotain muuta tekemään se.
Kerropa nyt persoonastani jotain.
Vierailija kirjoitti:
S-market on 11-20 auki. Katsoin ihan itse. ap
Joo mutta kun täällä se on auki 10 - 23. Kannattaa siis oikeasti kokeilla googlettaa oma kauppansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo muuten mielenkiintoisia asioita ihmisen persoonasta se, ettei siedä toisen kysyvän helpohkoa asiaa.
Kertoo - ei niin mielenkiintoisia asioita - toisesta tollosta, joka ei käsitä, että "helpohkot" asiat saa nopeammin selville googlettamalla kuin että kysyy täältä ja jää odottelemaan vastausta!
Tää nyt on kuitenkin keskustelupalsta. Hyvä, että tuli puheeksi, isättömänä en edes muistanut, että tänään oli joku pyhäpäivä. Tosin eihän nuo onneksi enää juuri vaikuta aukioloaikoihin.
Jotkut reagoi helppoihin kysymyksiin haukkumalla ja toiset ei hauku, onneksi seuransa voi näin aikuisena jotakuinkin valita.
*facepalm*!!! Jos olet siitetty ilman koiraspuolista niin tiedoksesi: Tänään on sunnuntai (pyhäpäivä) kuitenkin.
Tää kommentti ei hätkäytä tällä palstalla ollenkaan niin paljon kuin ala-asteella opettajani tiuskaisu "kyllä jokaisella on isä!" kun isänpäiväkorttia pakertaessani mainitsin, ettei minulla ole isää. Koska on itsestäänselvyys, että jokaisella on biologinen isä, sanonta minulla ei ole isää on vakiintunut tarkoittamaan sitä, ettei henkilöllä ole elämässään sosiaalista isää. Kuten esim.ilmaisu "äitini juo" on vakiintunut tarkoittamaan alkoholistiäitiä eikä siihen vastata, että duh, ilman nestettä ihminen kuolee.
Eikä?!! Aevan uutta tietoa 😨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä yksi!
Minua vituttaa se ettei edes yritetä itse hoitaa asioita vaan aletaan heti pyytämään jotain muuta tekemään se.Kerropa nyt persoonastani jotain.
Musta vaan on tosi mielenkiintoinen ilmiö, kun osa provosoituu ja osa alkaa selvittää asiaa toiselle ja osan suhtautuminen on jotain siltä väliltä. Mielestäni se provosoituminen tai ainakin sen näyttäminen on huono juttu, koska se saa ihmiset varovaisiks eikä ehkä uskalla kysyä jotain tärkeämpäkään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo - ei niin mielenkiintoisia asioita - toisesta tollosta, joka ei käsitä, että "helpohkot" asiat saa nopeammin selville googlettamalla kuin että kysyy täältä ja jää odottelemaan vastausta!
Tää nyt on kuitenkin keskustelupalsta. Hyvä, että tuli puheeksi, isättömänä en edes muistanut, että tänään oli joku pyhäpäivä. Tosin eihän nuo onneksi enää juuri vaikuta aukioloaikoihin.
Jotkut reagoi helppoihin kysymyksiin haukkumalla ja toiset ei hauku, onneksi seuransa voi näin aikuisena jotakuinkin valita.
*facepalm*!!! Jos olet siitetty ilman koiraspuolista niin tiedoksesi: Tänään on sunnuntai (pyhäpäivä) kuitenkin.
Tää kommentti ei hätkäytä tällä palstalla ollenkaan niin paljon kuin ala-asteella opettajani tiuskaisu "kyllä jokaisella on isä!" kun isänpäiväkorttia pakertaessani mainitsin, ettei minulla ole isää. Koska on itsestäänselvyys, että jokaisella on biologinen isä, sanonta minulla ei ole isää on vakiintunut tarkoittamaan sitä, ettei henkilöllä ole elämässään sosiaalista isää. Kuten esim.ilmaisu "äitini juo" on vakiintunut tarkoittamaan alkoholistiäitiä eikä siihen vastata, että duh, ilman nestettä ihminen kuolee.
Eikä?!! Aevan uutta tietoa 😨
Joo, mutta kun jotkut aikuiset saattaa oikeasti sanoa lapselle just niin, että kyllä se isä on jokaisella. Ei siinä paljoa naurata.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ainoa Kannelmäen Prisma, pääkaupunkiseudulta löytyy. En hae teille valmiiksi, katsokaa itse.
Ei olis tainnut olla hirveästi hakemista, jos kerran tiesit asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä yksi!
Minua vituttaa se ettei edes yritetä itse hoitaa asioita vaan aletaan heti pyytämään jotain muuta tekemään se.Kerropa nyt persoonastani jotain.
Sama ilmiö kuin jos laiha mies tarvitsee apua kantamisessa, osa painonnostajista auttaa mielellään ja osa tuhahtaa halveksuvasti, ettei arvosta laihoja ja että kannattaisi itsekin käydä salilla.
Ainoa aika, kun kaupassa kannattaa käydä, on klo 9-21.
Ei ne ole auki. Apua! Kuolenko janoon vai nälkään ensin? Miten pääsen tuonne taivaaseen; 24h prismaan täältä Varpaisjärveltä? Saako siellä lompsia rauhassa ja hipelöidä Housen huiveja?
Saako sieltä puolen litran pepsi maxin ja juttapatukan? Muuta en tarvis tähän pyhäpäivään. Hermostuttaa.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en muuten ole viime aikoina enää löytänyt Lidlin sivuilta aukioloaikoja.
https://www.lidl.fi/fi/myymalahaku.htm
Kokeile kohdasta "myymälät ja aukioloajat"
Oon kokeillut, mut ei hae. Ehkä vika on koneessani.
Ei ole koneessasi, minullekin kertoi, ettei täällä ole Lidliä. Vaikka on. ap
On vika koneessa, hyvin toimii haku, juuri kokeilin.
Uskomatonta typeryyttä tällä palstalla! Ei prkl itse osata tehdä yhtään mitään. Jos netti yht'äkkiä häviäisi niin mihin kaikki tomppelit turvautuisivat? Olisko niitä kaupan pihat täynnä nykimässä ovea keskellä yötä?