Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli keittiöön yhdeksältä valittamaan, että missä aamiainen viipyy...

Vierailija
12.11.2017 |

...että on jo odottanut vaikka kuinka kauan. Paistelin tässä kohtaa amerikkalaisia pannukakkuja, koska olin ajatellut, että hän haluaa nukkua pitkään, kuten yleensä.

Harmitti, että "yllätys" meni piloille ja sanoin, että pois keittiöstä tai sitten osallistut valmisteluun! Hän suuttui tästä kovasti ja on ollut koko päivän ärsyyntynyt siitä, että sanoin oikein isänpäivänä, että pois keittiöstä.

Sain itse viime äitienpäivänä kupin kahvia ja muutaman sipsin jäätelökulhossa.. En syö sipsejä aamiaiseksi ja koko aamiainen oli tosi ällöttävä.. Siksi ärsyttää vielä enemmän, että mies kehtaa tulla vaatimaan aamiaista aikaisemmin.

En tiedä miten muilla, mutta omien tuttujen perheissä isä makaa sängyssä ja teeskentelee nukkuvaa vaikka kahteentoista, jotta ei mene yllätys lapsilta piloille. Nyt syyttää, että pilasin päivän lapsilta kun sanoin pahasti keittiössä. :(

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko mies jatkossa viettää viattomien lasten päivää ja jättää isänpäivät aikuisille?

Vierailija
2/39 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala, onneksi oma mies on aika normaali ja rento tapaus..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viettäisi seuraavaksi asunnottomien päivää.

Vierailija
4/39 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvä ennuste teidän liitolla. Itse olisin pussamnut miestä ja sanonut että menes nöpönenä takaisin vällyjen alle, vartin päästä tulee. Ja antanut yhden pannarim evääksi.

Vierailija
5/39 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies herää aina vaan aikaisemmin mitä vanhemmaksi tulee. Tänäänkin oli könyämässä ylös jo seiskan jälkeen.

Silti tilannetaju pelaa ja luki sitten makkarissa kirjaa sinne yhdeksään, että vastahakoiset ja uniset teinit sai mun kanssa pöydän katettua, patongit ja pekonit paistettua ja kahvit keitettyä. Sujuvasti esitti vielä nukkuvaa kun vihdoin oven takana kolisteltiin pakettien kanssa.

Hölmö ukko sulla ap.

Vierailija
6/39 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin olette täysiä pellejä!!! Sääliksi käy lapsia.

Vierailija
7/39 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläkin käy.

ap

Vierailija
8/39 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies herää aina vaan aikaisemmin mitä vanhemmaksi tulee. Tänäänkin oli könyämässä ylös jo seiskan jälkeen.

Silti tilannetaju pelaa ja luki sitten makkarissa kirjaa sinne yhdeksään, että vastahakoiset ja uniset teinit sai mun kanssa pöydän katettua, patongit ja pekonit paistettua ja kahvit keitettyä. Sujuvasti esitti vielä nukkuvaa kun vihdoin oven takana kolisteltiin pakettien kanssa.

Hölmö ukko sulla ap.

Yli kaks tuntia pitäis maata paikallaan?! Kidutusta. En itse alkais...

T. Äiti

Vierailija
9/39 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten muilla, mutta omien tuttujen perheissä isä makaa sängyssä ja teeskentelee nukkuvaa vaikka kahteentoista, jotta ei mene yllätys lapsilta piloille. Nyt syyttää, että pilasin päivän lapsilta kun sanoin pahasti keittiössä. :(

Minä en oikein ymmärrä, miksi pitäisi teeskennellä nukkuvaa ja mikä se yllätys oikein on. Yllätys olisi jos ihan normipäivänä tuotaisiin lahjat ja aamiainen sänkyyn, mutta isänpäivä ei nyt varsinaisesti tule kenellekään yllätyksenä.

Vierailija
10/39 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläkin käy.

ap

No lopettakaa sitten.

Ei meillä ole mitään pakkomielteisiä perinteitä, joissa kellotetaan kuka saa mitäkin tehdä milloinkin. Joskus on aamupalat, joskus joku muu ylläri. Ja aina kaikilla on ollut hauskaa.

Vierailija
11/39 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hyvä ennuste teidän liitolla. Itse olisin pussamnut miestä ja sanonut että menes nöpönenä takaisin vällyjen alle, vartin päästä tulee. Ja antanut yhden pannarim evääksi.

Meillä ei ainakaan syödä sängyssä ja muutenkaan tuollainen nöpönenättely ei sovi ihan kaikille. 

Vierailija
12/39 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmö ukko sulla ap.

T. Äiti

Etkö osaa lukea, vai miksi olisi kidutusta maata peräti kaksi tuntia sängyssä lukemassa kirjaa?

Vierailija
13/39 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ainakaan syödä sängyssä ja muutenkaan tuollainen nöpönenättely ei sovi ihan kaikille. 

No jos teillä ei syödä sängyssä, niin teillä tuskin myöskään herätetään ketään viemällä aamiainen sänkyyn.

Vierailija
14/39 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en oikein ymmärrä, miksi pitäisi teeskennellä nukkuvaa ja mikä se yllätys oikein on. Yllätys olisi jos ihan normipäivänä tuotaisiin lahjat ja aamiainen sänkyyn, mutta isänpäivä ei nyt varsinaisesti tule kenellekään yllätyksenä.

Nimenomaan. Ei tuo ole mikään yllätys kenellekään... Ja surullisemmaksi menee kun täällä odotetaan et toinen makaa vaikka tunteja sängyn pohjalla odottamassa "yllätystä". Miksei voi juhlia ja pitää hauskaa rennosti? Mitä se haittaa että niitä pannareita paistetaan vielä samalla kun isä aloittaa lasten kanssa syömään?

Vierailija
15/39 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsista on hauskaa kun kuvittelevat, että saavat yllättää isän notkuvalla aamiaispöydällä. Eihän se toki ole yllätys aikuisille, mutta alle 10-vuotiaille lapsille yllättäjän rooli on mielestäni tärkeä.

ap

Vierailija
16/39 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmö ukko sulla ap.

T. Äiti

Etkö osaa lukea, vai miksi olisi kidutusta maata peräti kaksi tuntia sängyssä lukemassa kirjaa?

Mitä eroa siinä on lukeeko kirjaa sängyssä vai jossain muualla? Vai kuuluiko tähän kenties joku teeskentelyleikki, että sitten piti esittää vielä nukkuvaa lopuksi (teini-ikäisille lapsille!)??

Vierailija
17/39 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vain keittänyt mieheele kupin kahvia ja antanut sipsejä lisukkeeksi? Miksi miestä passataan, mutta hänen ei tarvitse huomioida muita?

Vierailija
18/39 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vietetään isänpäivä niin, että lounaan jälkeen jälkkäriksi kakkua.

Vierailija
19/39 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Olisit herännyt aikaisemmin. Kiva miehen on kärvistellä sängyssä odottaen , koskahan se äityli kerkeää av-palstalle naputtelemisen sijasta tehdä sen aamiaisen.

Vierailija
20/39 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsista on hauskaa kun kuvittelevat, että saavat yllättää isän notkuvalla aamiaispöydällä. Eihän se toki ole yllätys aikuisille, mutta alle 10-vuotiaille lapsille yllättäjän rooli on mielestäni tärkeä.

ap

Varmaan kaikkein hauskinta olis lapsista ilman riitaa kuitenkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi