Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, muistitteko puolisoitanne isänpäivänä vai omaa isää vaan?

Vierailija
12.11.2017 |

Siis jos puoliso on lastesi isä. Vai onko lasten homma tehdä kortit ja muut?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siis haluan järkätä jotain kivaa, koska on lasteni isä. Ja omaa isää tietysti muistan kanssa. Mietin vaan kun täällä käydään aina äitienpäivänä sitä keskustelua, että pitääkö miehen muistaa puolisoaan vai pelkästään omaa äitiään.

Vierailija
2/13 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhemmat muistavat toisiaan isän/äitienpäivänä. Omat vanhemmat asuvat 300 km päässä, heille läheteään kortti ja soitetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut muistaa ketään.

Vierailija
4/13 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ostin lasten puolesta lahjan, kun eivät vielä itse kykene, vaikka onhan niillä ne ihanat päiväkodissa tehdyt vessapaperirullahärpäkkeet paketissa. Ja kakunkin leivon, vaikka ollaan eroamassakin, koska onhan se kuitenkin edelleen noiden lasten isä.

Vierailija
5/13 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin puolisoa, vaikka olenkin "vaan" äitipuoli :) Minusta isänpäivänä juhlitaan isyyttä ja kaikkea siihen liittyvää, ei vain omaa isää.

Vierailija
6/13 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole lapsia, joten puolisoa ei ole tarvinnut muistaa. En ole muistanut myöskään omaa isääni, koska on sanonut, ettei isänpäivästä välitä.

Vierailija
7/13 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos puoliso on lastesi isä. Vai onko lasten homma tehdä kortit ja muut?

On nimenomaan lasten tehtävä tämä, ei vaimon. Miten tämä asia voi olla  sulle epäselvä?

Vierailija
8/13 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain omaa isää. Emme ole puolisoni kanssa toistemme vanhempia.

Vierailija
9/13 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule muistamisia miltään taholta, itse olen kahden aikuisen lapsen isäpuoli. Pitäisikö tulla?

Vierailija
10/13 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole epäselvä asia mulle : ) Meillä tietty lapset tekevät kortit ja aamiaista isälleen. Itse autan ja järkkään jotain ekstraa. Arvostan miestäni myös isänä ja haluan osoittaa sen. Ja juhliminen nyt vaan on kivaa. Kysyin että miten muilla. Teillä siis noin. ap

Vierailija
11/13 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain omaa isää. Emme ole puolisoni kanssa toistemme vanhempia.

Entä onko puolisosi isä?

Vierailija
12/13 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin. Vauva on niin pieni, ettei hän tämmösistä mitään ymmärrä. Tein kortin, ostin lahjan ja aamulla kävin hakemassa kahvipullaa.

Tulevaisuudessa askarrellaan lapsen kanssa yhdessä isänpäiväjutut. Lähtökohtaisesti ajattelen sen olevan isän ja lapsen päivä, joten lapsi ohjattuna hoitaa itse asian.

Vierailija
13/13 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juhlitaanko molempia vai ei, kukin tavallaan. Mutta jos puoliso muistaa omaa puolisoa, pitäisi se olla niin sekä isän- että äitienpäivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme