Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö töihin viedä samanLAINEN vai samanHINTAINEN kahvipaketti?

Vierailija
12.11.2017 |

Oli tuossa taannoin töissä vakavahenkistä keskustelua taukotilan kahvista. Juomme tiettyä merkkiä ja närkästystä herätti se, että marketista ostava saa kahvinsa edullisemmin kuin lähikaupasta hankkiva ja silloin tarjouskahvia tuovan pitäisi maksaa muille tasausmaksua...

Olen ainoana miehenä työpaikalla ja heräsi kysymys, että onko naiset todellakin näin nipoja, sillä missään muualla en ole tällaiseen törmännyt - aina aiemmin on riittänyt, että vie sen "mokka"paketin taukotupaan...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtelu virkistää kirjoitti:

Turhaa nipottamista. Suomessa ei niin huonoa kahvia edes myydä jonka ei luulisi kelpaavan.

Tuoppa kevaliaa niin saat kuulla sellaiset tekstit ettet tuo toiste. Se kura on tarkoitettu vieraille joiden haluaa poistuvan. Esim anopille sopivaa kahvin kaltaista juttua.

Niinhän siinä mainoksessa sanottiinkin: kahvia kutsumattomille vieraille.

Vierailija
22/24 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osallistu kahvirinkiin. On omat kahvit termarissa, saan ryystää rauhassa parasta makua silloin kun työssä on sopiva tauko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pääsääntönä on, että tuodaan Juhla Mokkaa. Jotkut tuo kuitenkin sinnikkäästi Kulta Katriinaa, mitä en itse edes kutsu kahviksi. Sellaista pahvikahvia, ei aromin häivääkään. No, ne Kulta Katriinat jää aina sinne kaappiin viimeisiksi pyörimään, ja otetaan keittoon sitten, kun oikeat kahvit on juotu, eikä muuta ole.

Vierailija
24/24 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Juuri tuollaista on naisvaltaisella työpaikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan