Nainen vaihtoi bussissa tyhjälle penkkiriville vierestäni heti kun paikkoja vapautui
Heti kun eräällä linja-autoasemalla iso osa ihmisistä jäi pois hän vaihtoi paikkaa. Olin käynyt tänään suihkussakin niin en varmasti haissut pahalle enkä mielestäni ole mitenkään ällöttävä, vaikka ruma kylläkin. Kilttimiehenä nautin kun sain tuntea naisen lämmön jalkojemme ja käsivarsiemme koskettaessa vierekkäin istuessa, mutta ilmeisesti hän koki minut vain ällöttävänä. Olisi voinut edes keksiä jonkun tekosyyn ja sanoa että tarvitsee tilaa venytelläkseen ennen kuin vaihtoi paikkaa. Kyseessä vainion liikenteen pikavuoro Helsingistä Turkuun.
M25
Kommentit (52)
MInäkin taidan jatkossa vaihtaa, kiitos ap tuosta kuvailustasi :D
Vierailija kirjoitti:
No minä vaihdan kyllä paikkaa useinkin pitkän matkan vuoroilla jos tilaisuus tulee ja olen käytäväpaikalla.
Pidemmillä matkoilla minua alkaa helposti nukuttamaan ja jos istuu jonkun vieressä niin ei oikein uskalla kunnolla nukkua kun pelkää että vahingossa alkaa unissaan nojaamaan vieruskaveriin. Sitten hävettää herätessä.
Ikkunapaikalta en lähde ja siellä voi nojata seinään joten nukkuminenkin onnistuu paremmin vaikka olisi joku vieressä.
No kyllä sinä saisit minuun nojata. Saattasinpa jopa ottaa sinua päästä kiinni ja antaa kielarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti kun eräällä linja-autoasemalla iso osa ihmisistä jäi pois hän vaihtoi paikkaa. Olin käynyt tänään suihkussakin niin en varmasti haissut pahalle enkä mielestäni ole mitenkään ällöttävä, vaikka ruma kylläkin. Kilttimiehenä nautin kun sain tuntea naisen lämmön jalkojemme ja käsivarsiemme koskettaessa vierekkäin istuessa, mutta ilmeisesti hän koki minut vain ällöttävänä. Olisi voinut edes keksiä jonkun tekosyyn ja sanoa että tarvitsee tilaa venytelläkseen ennen kuin vaihtoi paikkaa. Kyseessä vainion liikenteen pikavuoro Helsingistä Turkuun.
M25
Hyi helvetti! Hyvä, että siirtyi jos käsivarret/jalat koskettivat toisiaan. Miksi ihmettelet ettei halunnut istua vieressäsi? Jos joku on epämiellyttävä tai vaikka neutraali, niin sitä ei tarvitse perustella kenellekään. Voi halutessaan siirtyä.
Voiko kauheampaa enää olla! Aivan järkyttävää.
Ylipainoisen naisen vieressä on ikävä istua, kun heillä usein on myös leveä ahteri. Inhottaa kun toisen läskit hinkuttaa jalkaa vasten.
Vierailija kirjoitti:
M25
Nainen istui viereesi koska ihastui sinuun. Odotti että aloittaisit keskustelun koska ei halunnut antaa vaikutelmaa että on tyrkyllä. Menetit tilaisuutesi kun et tehnyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tänään bussi oli täynnä, isokokoinen nainen istui viereeni. Istuimme kylki kyljessä, bussi tyhjeni, mutta hän vaan könötti vieressäni. En kyennyt edes kännykkää käyttämään, koska ei ollut tilaa. Jäädessäni pois, häneltä kesti kauan änkeytyä penkiltään. Kauheata, kun nämä mammutit änkeävät viereen, pilaavat muiden matkan.
Et kyennyt käyttämään kännykkää? Siis vieruskaverisi ihrat levisivät syliisi asti?
Normikäytäntö
Kumpikin saa tilaa. Ei liittynyt sinuun mitenkään. Etenkin Tku- Hesa välillä on paljon työmatkalaisia, jotka vain haluavat tilaa ja antaa tilaa.
"Kilttimiehenä nautin",tämä on hauskaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25
Hyi helvetti! Hyvä, että siirtyi jos käsivarret/jalat koskettivat toisiaan. Miksi ihmettelet ettei halunnut istua vieressäsi? Jos joku on epämiellyttävä tai vaikka neutraali, niin sitä ei tarvitse perustella kenellekään. Voi halutessaan siirtyä.
Siis todellako ihmiset kuvittelevat, ettei ruuhkabussissa joudu joskus tahattomasti koskettamaan vierustoveria? Suomalaiset ovat todella mersäläiskansaa... hävettää ja ankarasti!
Väkisinkin jalat koskettaisivat toisiaan, jos vieressä istuisi 100-kiloinen av-mamma.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap tosissaan? Itse en tykkää istua kenenkään tuntemattoman vieressä oli se vieruskaveri kuinka puhdas tai hyvännäkönen tahansa. En tykkää koulussakaan istua harkoissa koulukavereiden vieressä, tosi ahdistavaa kun joku tulee ihan viereen istumaan vaikka pitäisinkin kyseisestä tyypistä.
No hyvä että kuitenkin pystyt käymään koulua.
Minä ainakin vaihdan heti koska olen matkani maksanut ja minulle kuuluu ikkunapaikka. IKKUNAPAIKKA!NIH!Suutun, loukkaannun verisesti ja uhriudun heti jos ei bussiin astuessani sellaista ole tarjolla!
Siis todellako ihmiset kuvittelevat, ettei ruuhkabussissa joudu joskus tahattomasti koskettamaan vierustoveria? Suomalaiset ovat todella mersäläiskansaa... hävettää ja ankarasti!