Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen vaihtoi bussissa tyhjälle penkkiriville vierestäni heti kun paikkoja vapautui

Vierailija
11.11.2017 |

Heti kun eräällä linja-autoasemalla iso osa ihmisistä jäi pois hän vaihtoi paikkaa. Olin käynyt tänään suihkussakin niin en varmasti haissut pahalle enkä mielestäni ole mitenkään ällöttävä, vaikka ruma kylläkin. Kilttimiehenä nautin kun sain tuntea naisen lämmön jalkojemme ja käsivarsiemme koskettaessa vierekkäin istuessa, mutta ilmeisesti hän koki minut vain ällöttävänä. Olisi voinut edes keksiä jonkun tekosyyn ja sanoa että tarvitsee tilaa venytelläkseen ennen kuin vaihtoi paikkaa. Kyseessä vainion liikenteen pikavuoro Helsingistä Turkuun.

M25

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin epäkohteliasta. Häneltä.

Vierailija
2/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin minäkin vaihdan aina jos joudun tuntemattoman viereen istumaan ja toivon myös että mun vieressä istuva vaihtaa paikkaa jos paikkoja vapautuu. Ei liity millään tavalla vieruskaverin ällöttävyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin vaihtaisin. Ei väliä kenen vieressä istun, sillä jos tilaa vapautuu niin istun mieluummin yksin.

Vierailija
4/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulussa tota kans tehtiin, kun bussista vapautui tilaa muualta.

Minkä ikäinen nainen oli kyseessä?

Vierailija
5/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paikan vaihtamista tarvitse selittää tuntemattomalle. Olisin itse tehnyt ihan samoin, jos paljon penkkejä vapautuu ja on mahdollisuus saada ikkunapaikka ja istua hetki yksin.

Vierailija
6/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli kohtelias ja antoi sinulle omaa tilaa.

Vierailija
7/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnish nightmares

Vierailija
8/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnish nightmares

Vierailija
9/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ensi kerralla onnibussilla. Siellä on paikkavaraukset, eikä siitä enää vaihdeta paikkaa, vaikka ihmisiä lähtee. Matkaseurana voi tosin olla vaikka minkälainen hampaaton mätisäkki, mut nainen kuin nainen. Tai voi se olla tietty joku iso karjukin.

Vierailija
10/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitää vaihtaa? Naureskelen aina näille ”allergisille” raukoille, joiden viereen tulee sitten seuraavalla pysäkillä joku. Paljonpa se vaihto auttoi!

Vierailija
11/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen itsekin täysin vapaalle paikalle, varsinkin jos on ahdasta toisen vieressä.

Vierailija
12/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtanut paikkaa jopa siksi, kun taakse tuli perhe ja yksi haisi tupakalta. Tiedätkös, silloin kun toisella on kipuja, fyysisiä tai henkisiä tai molempia, niin silloin jaksaa miettiä vain sitä, miten saada edes vähän omaa mukavuuttaan lisättyä. Silloin ei jaksa miettiä toisten ihmisten mahdollista mielensäpahoittamista.

Vierailija
13/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on ällöä jos koski jalat yhteen. Kyllä bussin penkillä pystyy istumaan koskettamattakin.

Vierailija
14/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin pitkänmatkanbussissa ei ole kiva istua tuntitolkulla toisen "kainalossa" jos tilaa olisi omaan tuplapenkkiin. Jopa välillä kirjan lukeminen on hankalaa kun ei tiedä missä sitä kättä pitää ja miten kääntää sivua. Älä nyt ota henkilökohtaisesti ihan kaikkea!

Vierailija
15/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleinen käytäntö. Kyllä minäkin istuisin mielummin yksin, kuin tuntemattoman vieressä, ihan sama vaikka hän tuoksuisi kukkasilta.

Vierailija
16/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no on ällöä jos koski jalat yhteen. Kyllä bussin penkillä pystyy istumaan koskettamattakin.

Mä taas tykkään kosketella näitä leveästi löhöäviä mieshenkilöitä, jotka tarvitsevat haarojensa väliin min. 50 cm. Oikein hinkkaam reittäni heidän jalkaansa...

Vierailija
17/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan huomasi että ap innostui käsivarsien ja jalkojen kosketuksesta.

Vierailija
18/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki mene takapenkille ja kun nainen tulee viereen ota lerssi esiin, naiset ei voi luonnolleen mitään ja alkaa imemään.

Vierailija
19/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti vaistosi, että halusit hänen läheisyyttään. Ällöttävää. Vaihtoi ihan syystä paikkaa.

Vierailija
20/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun mielummin ikkunapaikalla jotta saan kuunnella musiikkia rauhassa ajattelematta että kohta sinä jäät bussist ja minun pitää antaa sinulle tilaa. Tuossa minun syy vaihtaa paikkaa ikkunan viereen kun sellainen vapautuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi