Nainen vaihtoi bussissa tyhjälle penkkiriville vierestäni heti kun paikkoja vapautui
Heti kun eräällä linja-autoasemalla iso osa ihmisistä jäi pois hän vaihtoi paikkaa. Olin käynyt tänään suihkussakin niin en varmasti haissut pahalle enkä mielestäni ole mitenkään ällöttävä, vaikka ruma kylläkin. Kilttimiehenä nautin kun sain tuntea naisen lämmön jalkojemme ja käsivarsiemme koskettaessa vierekkäin istuessa, mutta ilmeisesti hän koki minut vain ällöttävänä. Olisi voinut edes keksiä jonkun tekosyyn ja sanoa että tarvitsee tilaa venytelläkseen ennen kuin vaihtoi paikkaa. Kyseessä vainion liikenteen pikavuoro Helsingistä Turkuun.
M25
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
no on ällöä jos koski jalat yhteen. Kyllä bussin penkillä pystyy istumaan koskettamattakin.
Miehillä lantion muoto aiheuttaa sen, että on melkeinpä pakko istua jalat levällään, varsinkin kun puhutaan pidemmistä matkoista. Naisen leveä lantio mahdollistaa polvet lähellä toisiaan istumisen,
AP
Vierailija kirjoitti:
Heti kun eräällä linja-autoasemalla iso osa ihmisistä jäi pois hän vaihtoi paikkaa. Olin käynyt tänään suihkussakin niin en varmasti haissut pahalle enkä mielestäni ole mitenkään ällöttävä, vaikka ruma kylläkin. Kilttimiehenä nautin kun sain tuntea naisen lämmön jalkojemme ja käsivarsiemme koskettaessa vierekkäin istuessa, mutta ilmeisesti hän koki minut vain ällöttävänä. Olisi voinut edes keksiä jonkun tekosyyn ja sanoa että tarvitsee tilaa venytelläkseen ennen kuin vaihtoi paikkaa. Kyseessä vainion liikenteen pikavuoro Helsingistä Turkuun.
M25
No, minäkin koen sinut ällöttävänä ihan tekstisi perustella joten en ihmettele että joku kokee sinut livenä sellaiseksi. "Kilttimies" Helsingistä Turkuun reittä ja kylkeä kiehnäämässä, ei kiitos.
No minä vaihdan kyllä paikkaa useinkin pitkän matkan vuoroilla jos tilaisuus tulee ja olen käytäväpaikalla.
Pidemmillä matkoilla minua alkaa helposti nukuttamaan ja jos istuu jonkun vieressä niin ei oikein uskalla kunnolla nukkua kun pelkää että vahingossa alkaa unissaan nojaamaan vieruskaveriin. Sitten hävettää herätessä.
Ikkunapaikalta en lähde ja siellä voi nojata seinään joten nukkuminenkin onnistuu paremmin vaikka olisi joku vieressä.
Ap kuulostaa kyllä aika ällöttävältä. Piti oikein kertoa, että on käynyt suihkussa. Ilmeisesti se ei ole sitten joka päiväistä. Jalkojen ja käsien kosketuksesta innostuminen kuulostaa myös ällöttävältä. Ei kukaan normaali kiinnitä noin paljon huomiota vieressä istuvaan. Ja sitten vielä jää miettimään miksi toinen vaihtoi paikkaa. Normaalisti tuossa tilanteessa ei kiinnittäisi muuta huomiota kuin että iloitsisi lisääntyneestä tilasta.
Nainen tunnisti sinut kilttimieheksi spanielimaisesta katseestasi ja meni tyhjälle penkkiriville odottamaan jännistä vierelleen.
tuo sun kirjoitus kyllä takaa sen, että jatkossa vaihdan varmasti paikkaa miehen vierestä jos vaan mahdollista :D
Monet miehet istuvat niin leveästi kuin mitkäkin euroopan omistajat, joten todellakin liikun heti muualle istumaan kun vain mahtuu. Naisten vieressä taas on helpompi istua, kun naisten egot ei tarvitse kahden penkin paikkaa. Olen meinannut useamman kerran tippua käytävälle, kun normaalikokoinen mies ei ole osannut istua vain omalla puolellaan. Jos on pakko istua niin leveästi, niin mikset osta kahta lippua samantien?
Monet näköjään tulkitsivat tuon kosketuksesta nauttimisen jotenkin seksuaaliseksi, mutta en tarkoittanut kyllä sitä. Kyllähän jokainen meistä kaipaa joskus toisen ihmisen kosketusta. Joillekkin meistä vain mahdollisuudet siihen ovat harvassa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitää vaihtaa? Naureskelen aina näille ”allergisille” raukoille, joiden viereen tulee sitten seuraavalla pysäkillä joku. Paljonpa se vaihto auttoi!
Juuri näin! Tätä säälittävää lähimmäisen allergiaa näkee valitettavasti päivittäin lähiliikenteessä. Ja ruuhka-aikoina sitten juurikin seuraavalta pysäkiltä tulee joku näiden allergisten viereen istumaan. Naureskelen tälle sitten itsekseni...
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet istuvat niin leveästi kuin mitkäkin euroopan omistajat, joten todellakin liikun heti muualle istumaan kun vain mahtuu. Naisten vieressä taas on helpompi istua, kun naisten egot ei tarvitse kahden penkin paikkaa. Olen meinannut useamman kerran tippua käytävälle, kun normaalikokoinen mies ei ole osannut istua vain omalla puolellaan. Jos on pakko istua niin leveästi, niin mikset osta kahta lippua samantien?
Monilla miehillä on niin isot kivekset ettei jalkoja voi pitää kovin lähellä toisiaan sillä kivekset ovat silloin jatkuvassa puristuksessa joka aiheuttaa niiden kipeytymisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitää vaihtaa? Naureskelen aina näille ”allergisille” raukoille, joiden viereen tulee sitten seuraavalla pysäkillä joku. Paljonpa se vaihto auttoi!
Juuri näin! Tätä säälittävää lähimmäisen allergiaa näkee valitettavasti päivittäin lähiliikenteessä. Ja ruuhka-aikoina sitten juurikin seuraavalta pysäkiltä tulee joku näiden allergisten viereen istumaan. Naureskelen tälle sitten itsekseni...
No ei mua ainakaan haittaa jos joku tulee istumaan viereeni käytäväpaikalle. Ikkunapaikalla on mukavampi istua vieruskaverin kanssa kuin käytäväpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Monet näköjään tulkitsivat tuon kosketuksesta nauttimisen jotenkin seksuaaliseksi, mutta en tarkoittanut kyllä sitä. Kyllähän jokainen meistä kaipaa joskus toisen ihmisen kosketusta. Joillekkin meistä vain mahdollisuudet siihen ovat harvassa.
AP
Oletko ap se sama, joka teki aloituksen poreallasetiketistä? Menit istumaan naisen viereen ja nainen lähti ja meni valittamaan sinusta. Jos olet, niin olet jo viikon aikana kahdesti istunut naisen vieressä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mua ainakaan haittaa jos joku tulee istumaan viereeni käytäväpaikalle. Ikkunapaikalla on mukavampi istua vieruskaverin kanssa kuin käytäväpaikalla
Tajuatko edes itse, miten typerältä viestisi kuulostaa?
Kiusallista istua vieraan ihmisen vieressä ahtaasti. Itse vaihdan heti paikkaa,kun vapautuu. Koen sen kohteliaisuutena myös vierustoverilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mua ainakaan haittaa jos joku tulee istumaan viereeni käytäväpaikalle. Ikkunapaikalla on mukavampi istua vieruskaverin kanssa kuin käytäväpaikalla
Tajuatko edes itse, miten typerältä viestisi kuulostaa?
En tajua. Selitä vaikka?
Onko ap tosissaan? Itse en tykkää istua kenenkään tuntemattoman vieressä oli se vieruskaveri kuinka puhdas tai hyvännäkönen tahansa. En tykkää koulussakaan istua harkoissa koulukavereiden vieressä, tosi ahdistavaa kun joku tulee ihan viereen istumaan vaikka pitäisinkin kyseisestä tyypistä.
Vierailija kirjoitti:
M25
Hyi helvetti! Hyvä, että siirtyi jos käsivarret/jalat koskettivat toisiaan. Miksi ihmettelet ettei halunnut istua vieressäsi? Jos joku on epämiellyttävä tai vaikka neutraali, niin sitä ei tarvitse perustella kenellekään. Voi halutessaan siirtyä.
Tänään bussi oli täynnä, isokokoinen nainen istui viereeni. Istuimme kylki kyljessä, bussi tyhjeni, mutta hän vaan könötti vieressäni. En kyennyt edes kännykkää käyttämään, koska ei ollut tilaa. Jäädessäni pois, häneltä kesti kauan änkeytyä penkiltään. Kauheata, kun nämä mammutit änkeävät viereen, pilaavat muiden matkan.
Suomessa se kuuluu kirjoittamattomiin hyviin tapoihin.
Ap on manspreddaaja.