Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa, koska en tykkää rinnoistani enkä voi..

Vierailija
11.11.2017 |

Oon 19v ja kuppikokoni on D. Musta tuntuu, mikään vaate ei näytä hyvältä ja mitään nättejä vaatteita ei löydä rintojen koon takia.
Mieskin on vihjaillut monesti asiasta ja olo on kurja :( haluaisin mennä leikkaukseen, kun olisi joskus varaa.. Mitä voisin tehdä asialle? Olisi kiva, jos näyttäisi sopusuhtaiselta ja hyvältä..

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet ja lempata idioottimiehesi.

Vierailija
2/27 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

D ei ole mikään koko. Esim 70D on koko, ja pienehkö sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

D on ihan normikoko. Ihme huomionkipeyttä taas...

Vierailija
4/27 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tahdon sopusuhtaiset rinnat. Mun rinnat on vaan tiellä joka paikassa :( lenkkeillessäkin ne hölskyy, eikä mitään toppeja voi käyttää. Miksi pitäisi hyväksyä itsensä epämukavassa olotilassa, kun voisi saada leikkauksella paremman olon?

Vierailija
5/27 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D on ihan normikoko. Ihme huomionkipeyttä taas...

No höpöhöpö..ei kyllä pidä paikkaansa . Mulle D on aivan liian iso..

Vierailija
6/27 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä sun rinnoissa on vikana? Se ei ihan selvinnyt.

Vierailija
7/27 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tahdon sopusuhtaiset rinnat. Mun rinnat on vaan tiellä joka paikassa :( lenkkeillessäkin ne hölskyy, eikä mitään toppeja voi käyttää. Miksi pitäisi hyväksyä itsensä epämukavassa olotilassa, kun voisi saada leikkauksella paremman olon?

Kunnolliset urheiluliivit hankintaan! Ne samalla litistävät rintamustasi ja tekee siitä pienemmän näköisen. Voi käyttää ihan arkenakin jos tykkää. Olet niin kovin nuori vielä että harkitsehan leikkausta vielä tarkkaan.

Vierailija
8/27 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki riippuu rinnanympäryksestä. D-kuppejakin on pieniä ja isoja. Mikä on ap:n rinnanympärys?

Vierailija
9/27 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin rinnanympärys sen ratkaisee ei kuppikoko. 

Vierailija
10/27 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, nainen vinkuu siitä kun omistaa TISSIT. En ikinä tule säälimään naista kenellä on tissit. Voi kunpa tietäisit millaista elämä on tissittömänä naisena. T. Katkera aa-kuppinen lauta

Vierailija
11/27 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa, nainen vinkuu siitä kun omistaa TISSIT. En ikinä tule säälimään naista kenellä on tissit. Voi kunpa tietäisit millaista elämä on tissittömänä naisena. T. Katkera aa-kuppinen lauta

No helppohan sun on sanoa, kun et itse ole kokenut niska-,selkä,- ja hartiavaivoja niiden takia. Niinku sanoin, niin tosi vaikeaa löytää mitään hienoja vaatteita, koska rinnat on niin isot ym. Mä en käsitä tätä isojen rintojen ihannointia..oon muutenkin suht hoikka, niin en oo yhtään sopusuhtainen näköinen..mukavuus on todella kaukana näistä enkä sanois, että ulkonäkökään on hyvä niissä kas kun isot alkaa roikkumaan tässä koossa jo..

AP.

Vierailija
12/27 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No helppohan sun on sanoa, kun et itse ole kokenut niska-,selkä,- ja hartiavaivoja niiden takia. Niinku sanoin, niin tosi vaikeaa löytää mitään hienoja vaatteita, koska rinnat on niin isot ym. Mä en käsitä tätä isojen rintojen ihannointia..oon muutenkin suht hoikka, niin en oo yhtään sopusuhtainen näköinen..mukavuus on todella kaukana näistä enkä sanois, että ulkonäkökään on hyvä niissä kas kun isot alkaa roikkumaan tässä koossa jo..

AP.

Hanki oikean kokoiset liivit. D ei ole hoikan isorintaisen koko.

Vierailija
13/27 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-kuppi on suht pieni ja jos se aiheuttaa niska/hartiavaivoja niin syy löytyy huonosta lihaskunnosta. Tuon kokoisia rintoja ei ole mitään järkeä leikkauttaa.

Vierailija
14/27 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu vaan omasta puolestasi. Ei minun elämäni pienitissisenä ole kamalaa. Tissini ovat pienet, mutta niissä on hyperkauniit nännit.

Vierailija
15/27 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa, miten joku jaksaa marista siitä, ettei rinnat aiheuta jatkuvia päänsärkyjä ja kipuja. Tai että pystyy harrastamaan minkälaista urheilua vaan, koska rinnat ei ole liian isot. Oon oikeasti ihan hemmetin kateellinen kaikille niille, joilla on pienet rinnat tai ei rintoja lainkaan. T. Normaalipainoinen, mutta rintaliivit 75H

Vierailija
16/27 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä sun miehes on vihjaillut? En ymmärrä..

Vierailija
17/27 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja näitä kommentteja vaan taas! Itsellä on D-kuppi ja todellakin kipuja on ja vaikka millä mitalla! Miten ihminen voi puhua toisen puolesta? Jos itsellä ei ole vaivoja, niin se ei tarkoita, etteikö toisella olisi. Haloo!

Vierailija
18/27 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehesikö huomasi vasta naimisiinmenon jälkeen, että sinulla on suuret rinnat? Vain typerys huomauttelee ja vihjailee asiasta, johon ei voi itse vaikuttaa. Sano, että menet oitis rintojen pienennykseen kun mies haluaa leikkauksen rahoittaa.

Mene nyt kuitenkin ensin hyvään liiviliikkeeseen ja sovita minimizer- liivejä; tukevat hyvin ja rinnat näyttävät pienemmiltä..

Vierailija
19/27 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja näitä kommentteja vaan taas! Itsellä on D-kuppi ja todellakin kipuja on ja vaikka millä mitalla! Miten ihminen voi puhua toisen puolesta? Jos itsellä ei ole vaivoja, niin se ei tarkoita, etteikö toisella olisi. Haloo!

D ei ole mikään hirvittävän iso koko. Silloin on D jos mittojen erotus rintojen alta ja päältä korkeimmasta kohtaa mitattuna on neljä tuumaa eli kymmenisen senttiä.

Vierailija
20/27 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

D ei ole mikään hirvittävän iso koko. Silloin on D jos mittojen erotus rintojen alta ja päältä korkeimmasta kohtaa mitattuna on neljä tuumaa eli kymmenisen senttiä.

Iso on, eikä se muuksi muutu, vaikka kuinka yrität..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä