Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä shampoo ohuille, nopeasti rasvoittuville hiuksille?

Vierailija
11.11.2017 |

Hiukseni siis ohuet ja liukkaat, päänahka kutiaa herkästi ja hius rasvoittuu nopeasti. Pesen ja föönaan hiukset päivittäin. Hiuksessa on nyt alla permis tuomassa vähän volyymia lattanaan hiuslaatuun. Haluan shampoon joka ei latista hiusta olemalla liian hoitava.

Hyväksi havaittuja, (=tuuheuttaa, hius pysyy puhtaana ja ilmavana iltaan asti)mutta hiusta liikaa kuivattavia jokapäiväisessä käytössä ovat olleet Lushin suolaa sisältävät shampoot Seanik ja Big. Myös Natura Siberican tuuheuttava tyrnishampoo on toiminut suht hyvin.

Kertokaa te joilla on samantyyppinen hiuslaatu omia suosikkishampoitanne?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän lastenshampoita. Ne vaikuttavat tarpeeksi "lempeiltä". Esim. Linnan mustikkashampoo. Itsellä ohut, hento ja helposti rasvoittuva hius. 

Vierailija
2/41 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset rasvoittuu nopeasti just sen takia ku peset joka päivä. Vähennä reilusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redken.

Ainoa laadukas sarja.

Oikeasti

Vierailija
4/41 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilloska kirjoitti:

Hiukset rasvoittuu nopeasti just sen takia ku peset joka päivä. Vähennä reilusti.

Ei rasvoitu. Hiusten rasvoittuminen johtuu talintuotannosta, johon ei vaikuta pesuväli. Ohuissa hiuksissa tali näkyy nopeammin kuin paksuissa. Ap joutuu luultavasti aina pesemään hiuksensa vähintään joka toinen päivä. Kuivashampoota voi tietty käyttää välissä, jos ei jaksa aina niin tiheään pestä.

Vierailija
5/41 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvital Extraordinary clay shampoo. Ducrayn sabal shampoo. Tässä kaksi luottotuotettani.

Vierailija
6/41 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilloska kirjoitti:

Joo. Voisiko tämän aikansa eläneen käsityksen jo haudata? Mun hiusten rasvoittuminen johtuu hormonaalisista syistä. Pesujen harventaminen EI auta, olen kerran kokeillut. Syksystä kevääseen kokeilin sitä, että pesin hiukset 2 kertaa viikossa. Tuloksena se, että hius oli puhdas kahtena päivänä, muun ajan se oli likainen. Lisäksi päänahan kutina ja näppylät lisääntyivät. Hiusten rasvoittumisen vauhtiin kokeilulla ei ollut mitään vaikutusta, edelleen ne rasvoittuivat pesukuntoon vuorokaudessa.

Ap

Vierailija
7/41 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/41 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Redken.

Ainoa laadukas sarja.

Oikeasti

Redkeniltä mulla on ollut kahta erilaista shampoota, kumpikin oli ihan liian hoitavia(?) eli hius oli heti pesun ja föönauksen jälkeen lättänä. Päänahka lisäksi kutisi ihan hulluna näistä :/

Vierailija
9/41 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KMS Color vitality, kevyt, kirkas shampoo. Mulla on toiminu hyvin eikä kuivata.

Vierailija
10/41 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii Paul Mitchell Extra-Body Daily shampoo.

Vierailija
11/41 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Redken.

Ainoa laadukas sarja.

Oikeasti

Redkeniltä mulla on ollut kahta erilaista shampoota, kumpikin oli ihan liian hoitavia(?) eli hius oli heti pesun ja föönauksen jälkeen lättänä. Päänahka lisäksi kutisi ihan hulluna näistä :/

Sulla on ehkä muutakin ongelmaa päänahan kanssa kuin rasvoittuvat hiukset?

Vierailija
12/41 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Redken.

Ainoa laadukas sarja.

Oikeasti

Voi olla? Tuntuu ainakin, että monet shampoot ärsyttää päänahkaa ja aiheuttaa kutinaa.

Ap

Vierailija
13/41 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo valitaan päänahan mukaan ja hoitoaine hiusten mukaan. Hiukset pestään tarpeen mukaan. Elvital ja Ducrayn suosittelija.

Vierailija
14/41 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Redken.

Ainoa laadukas sarja.

Oikeasti

Voi olla? Tuntuu ainakin, että monet shampoot ärsyttää päänahkaa ja aiheuttaa kutinaa.

Ap

Kokeile ihan vain perusvoiteella (Humektan) pesua. Ei ainakaan ärsytä päänahkaa. 

Vierailija
15/41 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todennut todella hyväksi tuotteeksi Sebamedin shampoon. Erisanilla oli myös hyvä hajustamaton shampoo, mutta pilasivat sen uusimmalla koostumuksen. Uudessa tuotteessa taitaa olla silikonia, sen verran ikävältä tuntuu.

Vierailija
16/41 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Redken.

Ainoa laadukas sarja.

Oikeasti

Ap

Kokeile ihan vain perusvoiteella (Humektan) pesua. Ei ainakaan ärsytä päänahkaa. 

Hmm. Enpä tiedä, luulen että tarvitsen kuitenkin peseviä aineosia shampooseeni rasvoittumisen takia. Voihan tuota joskus vapaapäivänä kokeilla. Mulla on Aqualan L:ää, käyköhän se? Noi lushin ja natura siberican shampoot ovat olleet aika hyviä päänahan ärsytyksen kannalta.

Ap

Vierailija
17/41 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama ongelma kuin ap:lla. Mieheni ehdottaa mäntysuovalla pesua, en ole vielä uskaltanut kokeilla. Onko kenelläkään siitä kokemuksia?

Vierailija
18/41 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linna-shampoo ja Herbinan Volumizer-shampoo.

Vierailija
19/41 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen käyttänyt apteekin Sebamedin pesuainetta hiuksiinkin ja päänahka on ollut paremmassa kunnossa. Olen uskaltanut käyttää Sebamediä, koska hiuksissani ei ole värikäsittelyä tai raitoja. Hoitoainetta en käytä, mutta hiusten pituuksiin kosteana levitän Bonacuren latvasuojaa.

Seborreaan eli taliköhnään sopii Head & Shoulders marketin hyllyltä.

Vierailija
20/41 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama ongelma kuin ap:lla. Mieheni ehdottaa mäntysuovalla pesua, en ole vielä uskaltanut kokeilla. Onko kenelläkään siitä kokemuksia?

Minulle aiheutti hilsettä. Moni toisaalta kehuukin. Varminta kokeilla itse sopivuutta.