Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeääkö kukaan muu ikinä miehensä käytöstä?

Vierailija
11.11.2017 |

Missä tilanteissa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän miehen menneisyyttä kun hänellä on ollut niin paljon panokumppaneita. Harkinnassa suhteen loppuminen, tollainen käytös ei vaan ole oma juttu.

Vierailija
2/10 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, välillä vieraissa. Mies ei aina mieti mitä suustaan päästelee, liian karskia kielenkäyttöä. Kotona ei haittaa mutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympäisee kun ei joskus tajua huomioida minua kun ollaan jossain. Esimerkiksi kaataa itselleen kahvia muttei voi kysyä että "kaadanko samalla sulle".. vaan itse täytyy huutaa perään.. Ja muutenkin sellaiset herrasmies-tavat puuttuvat... :( Verrattuna muihin miehiin.........

Vierailija
4/10 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsuttelee märkiä pieruja joka paikassa.

Vierailija
5/10 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole kumppania (miestä) mutta toisinaan olen erinoamsien hämmästynyt kun täällä osa kertoo ja kuvaa kuumppaneitaan ja heidän käytöstään. Tai enemmän olen ihmeissäni siitä, että (A) Miten tuollainen suhde on ikinä päässyt syntymään (B) Mikä ihme saa siinä jatkamaan (C) Jos itselleni, joskus aukeaa mahdollisuus olla ja elää parisuhteessa, niin löytyykö minulta rohkeutta ryhtyä siihen vai joudunko samanlaisen loukkaavan ja satuttavan käytöksen ja toiminnan kohteeksi ja lamauttamaksi, kuin he joiden kumppanien käytöstä ja kohtelua olen itse aiemmin itse epäillyt ja ajatellut, että tuollaista en itse ikinä katselisi ja sietäisi.   

Vierailija
6/10 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kiroilee jossain julkisella paikalla esim kaupassa, vaikka olisi lapsia lähistöllä..

Vierailija
7/10 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpesin usein. Ja myös itseäni että olin ottanut sen ukokseni.

t. eronnut

Vierailija
8/10 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeän miehen menneisyyttä kun hänellä on ollut niin paljon panokumppaneita. Harkinnassa suhteen loppuminen, tollainen käytös ei vaan ole oma juttu.

Elätkö sielä hänen menneisyydessään vai nykyhetkessä.

Vierailija
9/10 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä häpeän. Syynä on sukujemme erilaisuudet. Oma sukuni on introverttia, siveellisesti ja muodollisesti käyttäytyvää. Mieheni suku taas räväkkää, sammakoita suustaan päästelevää, hulluttelevaa ja ronskin huumorin omaavaa. Eli jos ollaan mun suvun hillityssä ympäristössä ja mieheni päästää vallattoman puolensa näkyviin, niin häpeän. En siksi että mieheni käytöksessä olisi vikaa vaan siksi ettei se sovi siihen ympäristöön. (Itse asiassa miehessäni rakastuin juuri avoimuuteen, rohkeuteen jne. mutta silti se tietyissä tilanteissa hävettää.)

Vierailija
10/10 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on paljon panokumppaneita? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi