Millaisissa formaateissa olet ostanut musiikkia elämäsi aikana?
Ja puhutaan musiikista, joka tullut omaan käyttöön.
- c-kasetti
- Cd-levy
Kommentit (12)
Vinyyli-single, vinyyli-LP, C-kasetti, CD-levy. Siinä kaikki. C-kasetteja tosin ostin muistaakseni vain pari kappaletta.
- vinyyli single, piti olla sellainen lisäosa levysoittimeen, koska singlessä oli isompi reikä keskellä.
- vinyyli lp
- C-kasetti, sekä ostettua musiikkia että itse äänitettyä radiosta ja levyiltä.
- cd-levy
- mp3
- spotifyn alkuaikoina oli joku maksullinen premium -palvelu, en muista miksi sen ostin, mutta se kai lasketaan musiikin ostamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
- vinyylisingle, piti olla sellainen lisäosa levysoittimeen, koska singlessä oli isompi reikä keskellä.
- vinyyli lp
- cd-levy
- mp3
- spotifyn alkuaikoina oli joku maksullinen premium -palvelu, en muista miksi sen ostin, mutta se kai lasketaan musiikin ostamiseksi.
Tarkalleen nämä samat minullakin. Olen 50-vuotias.
Minulla on vieläkin jossakin ainakin 50 itse äänitettyä kasettia joissa jokaisessa kansi johon huolellisesti tekstattu sisältö. Voi sitä ajan määrää mikä noiden tekemiseen meni!
LP-levy
7" single
C-kasetti
CD-levy
Mp3
iTunes
Suoratoisto(??)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- vinyylisingle, piti olla sellainen lisäosa levysoittimeen, koska singlessä oli isompi reikä keskellä.
- vinyyli lp
- cd-levy
- mp3
- spotifyn alkuaikoina oli joku maksullinen premium -palvelu, en muista miksi sen ostin, mutta se kai lasketaan musiikin ostamiseksi.Tarkalleen nämä samat minullakin. Olen 50-vuotias.
Minulla on vieläkin jossakin ainakin 50 itse äänitettyä kasettia joissa jokaisessa kansi johon huolellisesti tekstattu sisältö. Voi sitä ajan määrää mikä noiden tekemiseen meni!
Oletko pitkään aikaan kuunnellut noita kasetteja? Voi olla, että sointi on jo aika sumuinen, sillä magneettisuus hiipuu hitaasti mutta varmasti. Jotenkin hassua, että vinyylilevy on ilmeisesti kaikkein pitkäkestoisin tallennusmuoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- vinyyli lp
- cd-levy
- mp3
- spotifyn alkuaikoina oli joku maksullinen premium -palvelu, en muista miksi sen ostin, mutta se kai lasketaan musiikin ostamiseksi.Tarkalleen nämä samat minullakin. Olen 50-vuotias.
Oletko pitkään aikaan kuunnellut noita kasetteja? Voi olla, että sointi on jo aika sumuinen, sillä magneettisuus hiipuu hitaasti mutta varmasti. Jotenkin hassua, että vinyylilevy on ilmeisesti kaikkein pitkäkestoisin tallennusmuoto.
En ole kuunnellut varmaan 20 vuoteen. Luulenpa että aika haperoa kamaa ovat.
LP, C-kasetti, cd-levy, sitten jostain mp3:sta en ole maksanut (esim. kirjaston levystä ripannut).