Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmi yhdynnän aikana

Vierailija
11.11.2017 |

Luin iltalehteä otsikolla orgasmi yhdynnän aikana, josta tuli mieleeni, että saatteko te naiset yhdynnän aikana orgasmia ilman sormi- tai/ja kielipelejä.

Toinen kysymys; montako kertaa kumppaninne antaa teille tyydytyksen loppuun asti sormin tai muuten yhdynnän päätteeksti, kun mies jo lauennut?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis yritin kyllä sanoa, että koolla voi olla pieni merkitys, mutta tällä samalla vekottimella tosiaan sohittiin alkuelämä ilman mitään naisen orkkua, että ei tämä tai iso dildo itsessään tee mitään.

Vaikea selittää omaa oppimaansa, mutta jos yritän: ensinnäkin nainen pitää saattaa tilaan jossa hän a) luottaa suhun täysin b) uskaltaa olla oma itsensä c) on "tuntevassa" mielentilassa. (monella se varsinkin eka "syvä orkku" voi tuottaa tahdottoman itkun tai naurun) d) mielellään haluaa sua joka sopukallaan

Sitten vasta tulee tekniikka. Siinä panostetaan enemmän G-pisteen alueeseen ja naisen pitäisi rentouttaa itsensä ajatuksiltaankin, että esim. pissahädän tunne ei oikeasti ole pissahätää - rakkohan on useimmiten tyhjättykin ennen seksiä.

Mieheltä se vaatii sen, että ei saa näyttää asiat siltä, että oltaisiin hakemassa sitä orkkua. Se paine on useimmille naisille liikaa ja ei tule mitään muuta kuin työn maku siihen hommaan. Pitää  nauttia siitä mitä on ja olla iloisesti yllättynyt jos asiat johtaa johonkin ensi kertaa elämässä.

Eli ylivoimaisesti eniten tapahtuu pään sisällä asiat. Kun sanotaan että joku saa helposti, niin yleensä se oikeasti tarkoittaa varsin mutkatonta suhtautumista itseensä ja seksuaalisuuteen yleensäkin. 

Vierailija
42/57 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan yhdynnässä orgasmin nykyisen kumppanin kanssa joka kerta ja useimmiten orgasmi on yhdenaikainen. Aiemman pitkän suhteeni aikana orgasmi oli harvinainen tapaus, joten nautin nykyisestä miehestä paljon! En tarvitse koskaan orgasmiin lisästimulaatiota tai suuseksiä, joudun pikemminkin pidättelemään laukeamista, ettei se tapahdu liian nopeasti, koska mies tykkää pitkästä seksistä : ) Ja suurimman orgasmin saan itsekin siinä yhdenaikaisessa ja mies myös, siinä on puristus- & imusuhde kohdillaan ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä oli ihan uskomaton. Jos jotakin siitä suhteesta kaipaan niin seksi...

Olin selälläni ja hän tuli makaamaan päälle ja parin ekan rauhallisen työnnön jälkeen alkoi panna ihan mielettömän nopeasti niin kauan että laukesin aivan tajuttoman massiiviseen orgasmiin. Hän teki vain sellaista pientä liikettä lantiot yhdessä ja en voinut muutakuin tulla ja kovaa. En ollut koskaan ennen häntä kokenut mitään vastaavaa enkä hänen jälkeensä.  

Vierailija
44/57 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuulostaa siltä että sun orgasmilukko aukesi tolleen rynkyttämällä.. Joskus exän kanssa alkuaikoina tehtiin samaa ja hän sai yhtäkkiä nopeita ja valtavia orkkusupistuksia.

Vierailija
45/57 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin selälläni ja hän tuli makaamaan päälle ja parin ekan rauhallisen työnnön jälkeen alkoi panna ihan mielettömän nopeasti niin kauan että laukesin aivan tajuttoman massiiviseen orgasmiin. Hän teki vain sellaista pientä liikettä lantiot yhdessä ja en voinut muutakuin tulla ja kovaa. En ollut koskaan ennen häntä kokenut mitään vastaavaa enkä hänen jälkeensä.  

Tollasta mä just haluisin. Kuulostaa niin kiihottavalta...

Vierailija
46/57 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi Pia T. Minullakin on joskus noita hetkiä ikävä... ;-)

Vierailija
47/57 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaajassa ja ratsastaessa saan poikkeuksetta aina, ilman muuta stimulointia.

Muissa asennoissa tarvii käsiä tai leluja, mitä en yleensä itse käytä. Huuto-orgasmin saan lusikassa kun omat jalat on hieman erillään ja mies hieroo klittaa.

Seisten en ole uskaltanut laueta. Olen ajatellut sen olevan fyysisesti mahdotonta. Menen orgasmin jälkeen niin "veltoksi" että jalkani ei kantaisi.

Vierailija
49/57 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
50/57 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

fwb:ni hoitelee minulle yleensä sarjaorgasmeja squirttauksen kera ja haluaisin ja voisin saada aina vain lisää kunnes paikat on aivan hellänä. siinä on yhdyntää (tai mitä vain) ennen, jälkeen ja välissä. ainoastaan klitoriksesta saatu laukeamisen (huom ei tunnu mulla kunnon orgasmilta) jälkeen sekstailu tuntuu jonkin aikaa tympeältä.

Vierailija
51/57 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyksä saa sekä naidessa että oralissa. Joskus ihania roiskeorkkuja. Ei tarvi kysellä että "saiks sää". Upea nainen. En ikinä vaihda.

Vierailija
52/57 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei saa koskaan yhdynnässä. Siksi sormetan hänelle orgasmin ennen yhdyntää. Alkuaikoina ensin yhdyntä sitten sormetus, mutta sormetus saattoi hidastua tai keskeytyä hetkeksi kun minua nukutti oman siemensyöksyn jälkeen. Vaimolta meni silloin fiilikset. Siksi vaihdoimme järjestystä.

Vierailija
53/57 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, joiden mies hoitelee eka teidät ja sitten yhdyntä. Eihän se yhdyntä voi enää tuntua kovinkaan hyvältä ja kiihottavalta teidän mielestänne? Vai? Miten se mies sit laukeaa, kun tavallaan vaan tyhjentää itsensä teihin ilman, että siinä on enää kiihkon häivää teidän puoleltanne. Mun mielestä toi tyyli kuulostaa jotenkin kolkolta mutta parempi tietenkin, et saatte edes jotenkin. Mut miksi se mies ei voi hoidella teitä jälkikäteen sormin tai muuten? Silloin itse yhdyntä olis vielä kiihkeää puuhastelua.

En halua hoidella spermaista naista. Voin kyllä pyyhkiä puhtaaksi, mutta ei sen enempää. Ainoa vaihtoehto on pestä välillä.

Joten homma hoidetaan etukäteen. Vaimo ei lämpeä ajatukselle, että esileikki vietäisiin orgasmiin asti. Toisaalta vaimo osaa kyllä kertoa, koska on lähellä ja haluaa kalun sisäänsä. Joskus esileikki on niin pitkällä, että vaimo laukeaa ekalla työnnöllä, mutta tarvittaessa ehdin silti mukaan. Vaimon orgasmi kestää sen verran pitkään ja rajuna, että se saa mutkin laukeamaan.

Vierailija
54/57 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tullut muuten kuin yhdynnässä. Saan lähes joka kerta, ja siis ennen miestä. Mutta vaatii kyllä oikean "keskittymisen" ja asennon. Ja mieheni on myös aika hyvin varustettu 😉.

N27. 7 vuotta yhdessä, joista 3 naimisissa.

Vierailija
55/57 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa yhdynnässä ilman sormien lisäapua. Yleensä mies hoitelee ensin minut sormin tai suullaan jonka jälkeen vasta yhdyntä.

Vierailija
56/57 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa yhdynnässä ilman sormien lisäapua. Yleensä mies hoitelee ensin minut sormin tai suullaan jonka jälkeen vasta yhdyntä.

Kertokaa minulle, kun en ole koskaan ymmärtänyt: mikä vika siinä on, jos saa yhdynnässä sormien avulla? Eli miksi se on niin paljon parempi, jos saa ilman sormia? Eikö se ole tärkeintä, että jotenkin saa. Aina olen tätä ihmetellyt.

Vierailija
57/57 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up