Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmi yhdynnän aikana

Vierailija
11.11.2017 |

Luin iltalehteä otsikolla orgasmi yhdynnän aikana, josta tuli mieleeni, että saatteko te naiset yhdynnän aikana orgasmia ilman sormi- tai/ja kielipelejä.

Toinen kysymys; montako kertaa kumppaninne antaa teille tyydytyksen loppuun asti sormin tai muuten yhdynnän päätteeksti, kun mies jo lauennut?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, joiden mies hoitelee eka teidät ja sitten yhdyntä. Eihän se yhdyntä voi enää tuntua kovinkaan hyvältä ja kiihottavalta teidän mielestänne? Vai? Miten se mies sit laukeaa, kun tavallaan vaan tyhjentää itsensä teihin ilman, että siinä on enää kiihkon häivää teidän puoleltanne. Mun mielestä toi tyyli kuulostaa jotenkin kolkolta mutta parempi tietenkin, et saatte edes jotenkin. Mut miksi se mies ei voi hoidella teitä jälkikäteen sormin tai muuten? Silloin itse yhdyntä olis vielä kiihkeää puuhastelua.

Vierailija
22/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies koskaan hoida minua lauettuaan, vaan yleensä minä saan muutaman orgasmin ensin rakastellessa ja sitten saan vielä yhden samalla kun mieheni saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina onnistunut halutessani saamaan orgasmin yhdynnässä, seksielämän aloittamisesta lähtien. Sanon "halutessani" siksi, että minulle toimivimpia asentoja ovat lähetyssaarnaaja ja ratsastus. Nautin kyllä valtavasti myös kylkiasennosta ja siitä, että mies on selkäni päällä. Vaihtelun vuoksi on hyvä kokeilla eri asentoja, vaikka en takaapäin laukeakaan. Sormet ovat minusta yhdynnässä vain tiellä.

Aina, kun luen näitä tutkimustuloksia, ihmettelen, miten laukeaminen voi olla niin vaikeaa monille naisille. Minulla se on aina tapahtunut yrittämättä ilman mitään kikkailua, varmaan aika samalla tavalla kuin miehillä. En osaa samaistua orgasmiongelmaisten naisten kokemuksiin. Onkohan se enemmän fyysinen vai psyykkinen ongelma?

Suhtautumisestani seksiin yleisellä tasolla voin sanoa sen verran, että olen seksuaalisesti aika avoin, en nuorenakaan häpeillyt halujani tai vartaloani niin kuin monet muut tytöt tuntuivat tekevän. Minut on kasvatettu hyvin vapaamielisesti, eikä minun menojani tai sitä, mitä teininä poikaystävän kanssa puuhasin, kontrolloitu. En tunnista itseäni yhtään naisille tyypillisestä narratiivista, jossa estoinen teinityttö löytää kolmikymppisenä seksuaalisuutensa. Minun seksuaalisuuteni ei ole koskaan ollut hukassa. En kuitenkaan ole mikään irtosuhteita maanisesti harrastava nymfomaani, vaan suhdehistoriani on tavanomainen. Parhaillani elän yksiavioista keski-ikäisen perheenäidin elämää, jossa seksi on hyvää ja sitä on riittävästi.

Vierailija
24/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan tai en saa orgasmia (useiten en) 'jokainen hoitaa omansa'-tyyppien kanssa, normaalien miesten kanssa saan helposti. Olen kiihkeä ja seksuaalinen. Eli ongelma minulla on keskinäisessä vuorovaikutuksessa, jos orgasmia ei tule.

Vierailija
25/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saanut koskaan yhdynnässä orgasmia ennen kuin tapasin nykyisen mieheni. Nuolemalla ja sormettamalla on aina tullut helposti ja rakastan sitä. Yllättävintä mulle oli se että mä saan ihan perinteisessä lähärissä kun mies makaa ihan kiinni mussa ja työntelee, liukuu jotenkin mun päällä eteen ja taakse. Suudellaan ja katsellaan nautintoa toisen kasvoilta, tai sit vaan pannaan lujaa...

Hän nuolee kyllä mulle usein ennen yhdyntää ja joskus sen jälkeenkin...

Vierailija
26/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, joiden mies hoitelee eka teidät ja sitten yhdyntä. Eihän se yhdyntä voi enää tuntua kovinkaan hyvältä ja kiihottavalta teidän mielestänne? Vai? Miten se mies sit laukeaa, kun tavallaan vaan tyhjentää itsensä teihin ilman, että siinä on enää kiihkon häivää teidän puoleltanne. Mun mielestä toi tyyli kuulostaa jotenkin kolkolta mutta parempi tietenkin, et saatte edes jotenkin. Mut miksi se mies ei voi hoidella teitä jälkikäteen sormin tai muuten? Silloin itse yhdyntä olis vielä kiihkeää puuhastelua.

Ymmärrän, mitä tarkoitat: että yhdyntä olisi esileikkiä nuolemiselle. Hmm, ehkä miehellä on suurempi motiivi nuolla naista, kun tietää saavansa yhdyntää vasta sen jälkeen... On oman laukeamisensa jälkeen raukea, eikä jaksa? Ei tunnu miestä häiritsevän, vaikka yhdynnässä olen jo puoleksi unessa. Eipä hänen tarvitse keinotekoisesti pitkittää yhdyntää, vaan voi laueta, kun siltä tuntuu.

Sitä en ymmärrä, miksi orgasmi yhdynnässä on nostettu joksikin normiksi tai tavoitteeksi. Ihan silkkaa falloskulttia ja miehen ylivertaisuuden korostamista. Luulen, että oma mieheni saa ihan tarpeeksi buustia egolleen siitä, että osaa nuolla oikein. Kaikilta se ei onnistu millään.

Vierailija
27/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh kuinka lokeroivaa ajattelua. Voi se mennä toisinkin päin.

Puolisoni saa yhdynnässä, suuseksisså, sormetuksessa, suudellessa ja vaikka miten. Hän on ihana orgasmikone;)

Aika monesti käy niin, että hän ei enää pysty ja sitten hoitelee minut vaikka suulla..

Mutta ei se tosiaan aina menee niin, että mies on se joka saa automaattisesti.. 977

Vierailija
28/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa pelkässä yhdynnässä koskaan. Tarvii sormia tai leluja, sitten voidaan hyvällä tuurilla saada yhtaikaakin.

Suurin fantasia että saisin oraalia ja aen jälkeen kovaa p*noo.

Ei lopu mielenkiinto laukeamiseeni!

Joka kerta haluun tietysti laueta.

Olen estoton ja himokas keski-ikäinen nainen.

Vierailija
29/57 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää siitä että klitoristani kosketaan, se ottaa kipeää, samalla tavalla kuin jos lyö kyynärpään "kiukkusuonen", eli siinä halut häviää hyvin äkkiä.

Ja toinen asia on se, että jos klitorisorgasmin saankin jollain tavalla, niin se on nopea ja paljon pienenpi kuin emätinorgasmi, eikä todellakaan tyydytä kuin hetkeksi. Silti se vie terän siltä seuraavalta orgasmilta eli en missään nimessä halua laueta esileikin aikana ennen yhdyntää, vaan haluan sen esimmäisen orgasmin mahdollisimman voimakkaana ja pitkänä. Ensimmäinen yhdyntäorgasmi on aina paras, eikä mun mielestä orgasmit ole koskaan samanlaisia, ei ne tunnu joka kerran samalta, ne tulee vähän eritavalla ja ne tuntuu vähän eritavalla. Joskus kovaa ja korkealta ja joskus se orgasmi kestää koko yhdynnän, kun on ollut pidempään puutteessa voi olla että on heti jo esileikin jälkeen niin latautunut että ensimmäisestä työnnöstä pääsee sinne korkealle tasolle ja siellä pysyy vaikka mies jyystäisi 5-10 minuuttia. 

Vierailija
30/57 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh kuinka lokeroivaa ajattelua. Voi se mennä toisinkin päin.

Puolisoni saa yhdynnässä, suuseksisså, sormetuksessa, suudellessa ja vaikka miten. Hän on ihana orgasmikone;)

Aika monesti käy niin, että hän ei enää pysty ja sitten hoitelee minut vaikka suulla..

Mutta ei se tosiaan aina menee niin, että mies on se joka saa automaattisesti.. 977

Ei mene, ei. Vaimo väsähtää siellä kymmenennen orgasmin paikkeilla ja useimmiten jään itse ilman.

Vierailija
31/57 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu lukea näitä, kun en ns. tiedä yhtään mistä puhutte. En ole koskaan lauennut yhdynnässä tai muullakaan konstilla miehen kanssa. Alkuaikoina yritettiin monenlaista että "minäkin saisin", mutta eipä toiminut ja tuli vaan ankea fiilis molemmille. Enää ei yritetä enkä edes odota mitään ja hyvä niin, ei ole kelvoton olo joka kerta. Tyydyttävää yhdyntä on vaikkei mitään "huippua" tulekaan.

Vierailija
32/57 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä penikselläni, en pysty naiselle orgasmia antamaan, vaikka kestävä olenkin. 14/3,5. Mutta muuten kyllä tyydytän, käsin, suulla ja vaikka jollain lelulla. Lisäksi läheisyyttä on paljon. Olen epäillyt, että riittääkö. Mutta kyllä kuulema riittää, ja hyvin.

Vierailija
33/57 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teen vaimolle melko usein kielellä ensin aika helposti orgasmin ja sitten vasta sisään. Ei aina, mutta silloin kun hän haluaa.

Muuten kiihotamme toisiamme käsin, kevyellä pikku piiskallakin joskus , joka muuten on tosi kiihottavaa jne.

Kielihoidon jälkeen hän saa yleensä aina toisen.

Alkuvuosinamme vaimo ei saanut yhdynnässä orgasmia millään. Keksimme jostakin seksioppaasta silloin, että kielellä vein häntä ensin orgasmin rajoille, ihan lähelle ja hän pyysi minut sitten pian sisään kun sille tuntui, että nyt se kohta  tulee. Se alkoi onnnistua ja sillä tavoin hän alkoi saada vähitellen sisälläkin ollessa orgasmin ilman kieltäni. Nyt hän saa ilman kieltäkin käytännössä aina yhden.

Yli 30 vuoden kokemus tästä..-.

Vierailija
34/57 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ekat 15 vuotta elämästä meni niin, etten osannut antaa naiselle orgasmia yhdynnässä. Sitten tapasin naisen, joka puhui sängyssä mitä haluaa, mikä tekee hyvää ja mikä ei niinkään. Siinä opin naisen vartalosta todella paljon. Seuraava oli ihan erilainen haluiltaan, mutta taas hänkin sai suunsa auki, joten löydettiin yhdessä ihan uusi maailma. Sen jälkeen on ollut poikkeus, jos joku nainen ei ole saanut orgasmia yhdynnässä kanssani.

Nyt osaisin luultavasti tyydyttää eksänkin ja näiden naisten kautta tajuan mitä yritti aikanaan vihjailla pedissä. Mutta se vihjailu on just perseestä, ettet ymmärrä suoraan mitä halutaan, mutta kuitenkin miehenä tajuat tekeväsi asioita toisin kun toinen haluaisi. Sitten menee itseluottamuskin.

Vierailija
35/57 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko tosissas ettei voi kokea montaa huippua samalla kerralla ka eritavoin toteutettuna?

Vierailija
36/57 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kun kaikki ei vaan saa pelkällä p*nemisella tajuutteko? Tässä sius vastaus monellekin miehelle ketjussa.

Sen sijaan esim kädet tai vibra avuksi niin voi saada yhdynnän aikanakin, jos hyvin käy niin vaikka yhtaikaa.

En ikinä tyytyisi seksiin ilman *rkkua keinolla tai toisella. Vaikka sit ennen tai jälkeen, omin avuinkin niin että mies samalla hyväilee.

Vierailija
37/57 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kun kaikki ei vaan saa pelkällä p*nemisella tajuutteko? Tässä sius vastaus monellekin miehelle ketjussa.

Sen sijaan esim kädet tai vibra avuksi niin voi saada yhdynnän aikanakin, jos hyvin käy niin vaikka yhtaikaa.

En ikinä tyytyisi seksiin ilman *rkkua keinolla tai toisella. Vaikka sit ennen tai jälkeen, omin avuinkin niin että mies samalla hyväilee.

Tämä olisi kiva haaste jos sen voisi toteuttaa, mutta eihän se olisi asetelmana oikea, että mitään yhteistä tunnetta voisi saavuttaa. Mutta mulla on nyt niin monta kokemusta naisista jotka saa elämänsä ekan emätinorgasmin kanssani, että en enää usko tuohon ihan tuosta vaan. Se on yhdistelmä reagoimista toiseen, tekniikkaa, tunnetta ja taitaa tuolla kalullakin joku pieni osuus olla.

Kuten kirjoitin, en minäkään osannut aiemmin.

T.34

Vierailija
38/57 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista olisi testata mutta jos nyt kalun koolla olisi merkitystä niin kaikkihan sais sit isolla dildolla eiks. Mulla se paras kohta on klitta joka vastaa sulla nuppia. Aika loogista. Uskoisin että näin 50+ naisena tiedän mikä mulla toimii. Omia harjoituksia teen päivittäin joskus parikin kertaa. ;)

Vierailija
39/57 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvituksen tasolla mielellään voisit näyttää ja mä harjotella kyllä!

Vierailija
40/57 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä, meidän pienimunaisten miesten kannalta, että on paljon naisia jotka ei saa yhdynnässä. Siis, eivät saa, oli mulkku millainen parru tahansa ja ukko kun siitosori. Joten nämä naiset, ei yleensä pilin koosta välitä. Vaan nauttivat, jos mies on oikeasti taitava ja ottaa huomioon. Oma eukkoni on kans, tyyppiä ei yhdynnässä. Ja tiukassa on muutenkin, mut aina onnistunut (lopulta). Ja hyvähän toi, seksielämä on. Kummankin mielestä. Se lienee tärkeintä.