Oletko antanut maksua vastaan?
Oletko koskaan antanut seksiä rahaa vastaan? Jos olet niin mihin hintaan ja mitä? En ole todellakaan asiaa pitänyt ikinä vaihtoehtona, mutta nyt sain houkuttelevan tarjouksen ja mietin mitä tehdä. Raha kyllä kelpaisi, mutta tuleeko morkkis.. N.22
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen antaa seksiä rahaa vastaan. Tarvittava summa vaan vaihtelee.
Vitusta joutuu aina maksamaan. Vaimo, baaripano tai huo_ra se ja sama. Vain runkkaaminen on ilmaista
Edelleen, paljonko maksat, onko kertakorvaus vai kausikortti? Suomessa naisilla on ammatit ja työpaikat.
Voisin suostua yhden kerran rahasta, jos maksaja olisi suhteellisen miellyttävä tai joku hyvittäisi kiva kokemuksen.
Vierailija kirjoitti:
Voisin kyllä maksaa seksistä,,,
Kuinka paljon ja millaiswsta maksaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos eräältä naiselta saisi. 0-5000 euroa
Vierailija kirjoitti:luulen että 100€ olisi hyvä
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuin kahdenlaisia naisia joko hulluja tai huo..a. Jos lyödään, sanotaan nyt vaikka 10 milj. euroa pöytään, niin on hullu, jos ei anna ja tuo kielletty sana, jos antaa.
Itse kai sitten olisin hullu. En ole halunnut rikkaisiin naimisiin, en paljon varakkaamman vakipanomiehen rahoja tai lahjoja. Enkä nussisi kenenkään kanssa miljoonastakaan.
En pidä huonompana niitä jotka ottavat tarjotun rahan vastaan tai elävät miehen rahoilla (tai miehet naisen rahoilla!) kunhan järjestely kaikille sopii. Mutta en itse ole rahan perään.
Yksi ukko kysyi minulta , antaisitko pillua jos maksaisin siitä . Minä en ollut kuin kolmetoista silloin ja oli markkaaika . En ollut koskaan ollut kenenkään kanssa sillai ja emmin , ukko näytti rahoja, kahta sadanmarkan seteliä ja päätin olkoon ja sanoin ukolle jos maksat etukäteen niinkään saat naida minua ja ukko antoi rahat ja riisui pöksyni ja sanoi mene selälleen ja meni maate nurmikolle sillä olimme ulkona . Ukko alkoi nuolemaan pilluani ja hoki herkullista ja kohta tuli päälleni , ukko alkoi työntämään kaluaan pilluuni , sattui ihan hirveästi mutta ukko vaan työnteli edestakaisin kaluaan ja sitten työnsi vieläkin syvemmälle ja sattui vieläkin kovemmin mutta ukko työnteli kaluaan pilluuni nyt kaluvoli kokonaan sisälläni . Ukko jatkoi naimista aika kauan kunnes sanoi nyt tulee ja työnsi kulliaan mahdollisimman syvälle . Kun ukko veti kalunsa pois niin tajusin siinä että hän oli päästänyt spermansa pilluuni ja minulla ei tietenkään ollut ehkäisyä ja kuukautiset jo alkaneet . Onneksi seuraavat kuukautiset tulivat . Päätin silloin etten anna kenellekään ilman kondomia ja kyllä se pitikin koska huomasin että pillulleni sai miehiltä rahaa ja annoin miesten naida minuavrahaa vastaan .
Mies 46v vastaa. Olen pari x manipuloinut palveluja itselleni ilmaiseksi seksillä.
En ole pitänyt tuota oikein mikään. Muutamia tuhansia € säästynyt rahaa ja no seksi nyt on aina mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minut sidot sänkyyn ja suuhoidon annat, niin 300€.
Vierailija kirjoitti:
100,1000,10000,100000.... Sieltä se jostain summa löytyy.
Itse en ole mutta vaimoni antoi autokyytiä vasten p..ua. Tosin minulle kun lupasin viedä hänet töihin aktin jälkeen. Ei aamulla muuten olisi kerennyt antautua
Kaks euroa .Olin kiimassa ,ja näki kun pissasin .Kysyi paljon pillu maksaa. Sanoin että kaks euroo..olisin antanut ilmaiseksinki.
Mentiin meidän äs -autoo ,oli ujo poika,ja tuli jo reisille . Katsoin onnistuuko tämä,mutta homma onnistu hyvin .tehttn koko yö.
Jotain seitsemän kahdeksan kertaa,en tullut raskaaksi vaikka paljaalla tehtiin. Yritti panettaa pojalla mutta ei onnistunut.
Kuukausi siinä meni kun oma mies onnistui saamaan minut raskaaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100,1000,10000,100000.... Sieltä se jostain summa löytyy.
Joo, mutta kellä on varaa maksaa noita missä useampi nolla ja kestä kannattaa maksaa niin paljon. Niin ihan sama millä lähtis.
Vitusta joutuu aina maksamaan. Vaimo, baaripano tai huo_ra se ja sama. Vain runkkaaminen on ilmaista