Laihdutus-applikaatio auttaa mua oikeesti laihtumaan!
Tiedän laihiksen perimmäisen idean: kuluta enemmän mitä syöt. Todellisuudessa tämä ei ole toiminut minulla, koska en yksinkertaisesti ole jaksanut laskea kaloreita ja makroravinteita.
Latasin (ei oo mikään mainos! :D) my fittnes pal- sovelluksen ja sen avulla oon laihtunut nyt 3kg. Sovelluksella voin lukea tuotteiden viivakoodit ja ne siirtyvät suoraan appiin ja sitä kautta saan superhelposti laskettua kalorit!
Viivakoodinlukija on löytänyt tähän mennessä kaikki mitä olen syönyt, myös kotimaiset Elovena-välipalakeksit ja Pirkan mustikat.
Skannaan mitä syön ja appi laskee puolestani :) välillä heitän arviolta "ceasar salaatti", en oo kovin tarkka, mutta -3kg tähän mennessä ja pikkuhiljaa toiset samanmoiset.
Saat myös itse valita millä tahdilla laihdutat ja appi laskee kalorisi puolestasti.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei auta. Tiedän jo valmiiksikin aika hyvin ruokien kalorit ja syön varmuuden vuoksi alakanttiin aina. Merkkaan kalorit yläkanttiin ja tuloksena on kalorimäärä, jonka pitäisi laihduttaa, vaan eipä niin tapahdu.
Ainoa mikä on auttanut on hiilareiden vähentäminen melko minimiin ja sekin on hidasta.
Olen normaalipainoinen mutta on tää silti aika käsittämätöntä. Vuosien aikana on joskus lähtenyt ehkä maksimissaan neljä kiloa, mutta ei ne poissa pysy.
Sama täällä. Kaloreita laskemalla ei paino putoa, vaikka mitä tekisi. Ylipainoa on noin 10 kiloa. Nyt tämän syksyn syönyt VHH:lla ja paino on pudonnut jo 4,5 kiloa! Ikinä ennen en ole saanut painoa alas, joten fiilis on mahtava. Tarkoitus on siis syödä näin loppuelämä, joten mistään kuurista ei ole kyse.
Lol läskit