Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihminen, joka ei anna rahaa hyväntekeväisyyteen

Vierailija
10.11.2017 |

On mielestäni itsekäs ihminen, jolle ei tule elämässään tapahtumaan mitään hyvää. Vain antamalla saa.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei jää laskujen ja ruokarahan jälkeen ollenkaan ylimääräistä. Pitäisikö itse nähdä nälkää joka kuukausi jotta olisi hyvä ihminen?

Vierailija
2/93 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua hyväntekeväisyysjärjestöjen johtajien palkkatuloihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntekeväisyys on sivistyksen mitta, sanoi Outi Mäenpää TV:ssä. Olen samaa mieltä.

Vierailija
4/93 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tulis mieleenkään antaa ihmisille senttiäkään. Ei voisi vähempää kiinnostaa toiset ihmiset. Eläimille sentään annan aina kun vaan on joku eläimille tarkoitettu keräys. Eläimet > ihmiset.

Vierailija
5/93 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksu tyyppi joka ei anna koska tietää hyväntekeväisyyksien olevan silkkaa ahnetta bisnestä, hyvin harva hyväntekeväisyys pistääedes 10% tulevista rahoista itse asiaan. Useimmilla jää 1% tasolle, jolloin voinee kutsua suurin osa pörssityhtiöistäkin hyväntekeväisyysjärjestöiksi.

Vierailija
6/93 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan aikaani ja osaamistani vapaaehtoistöihin oman mielenkiinnon kohteiden mukaan, kokeilehan itsekin.

Vierailija
7/93 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tutustua hyväntekeväisyysjärjestöjen johtajien palkkatuloihin.

Joo, sen jälkeen kun tutustuin en ole antanut yhdellekään järjestölle mitään.

Annan mieluummin suoraan avuntarvitsijalle silloin kun on varaa antaa (ei minunkaan palkalla vielä kuuhun mennä.)

Vierailija
8/93 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,kaikilla ei ole mistä antaa, syyllistätkö köyhiä? Ei tarvitse antaa yhtään rahaa, ellei sitä ole annettavaksi. Meillä menee kaikki rahat kulutukseen. Senttiäkään emme anna kenellekään, aivan sama mitä ajattelet.

Vierailija
9/93 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mielestäni itsekäs ihminen, jolle ei tule elämässään tapahtumaan mitään hyvää. Vain antamalla saa.

Mulle riittää et maksan veroja joka kuukausi. Siinä on mulle tarpeeksi hyväntekeväisyyttä.

Vierailija
10/93 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan kohteisiin, jotka tunnen ja joissa apu menee perille. Esim kirkon ulkomaanavulle ja spr:lle en anna penniäkään.

Vierailija
11/93 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntekeväisyyttä mielestäni voi tehdä muutoinkin antamalla rahaa. Mutta sen olen ollut havaisevinani, että suhteessa paljon enemmän antavat ne, joilla itselläkin menee heikommin. 

Vierailija
12/93 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei jää laskujen ja ruokarahan jälkeen ollenkaan ylimääräistä. Pitäisikö itse nähdä nälkää joka kuukausi jotta olisi hyvä ihminen?

Laita 20snt nälkäpäiväkeräykseen, osallistut hyväntekeväisyyteen, muttet tekee henk koht vararikkoa.

Vierailija
13/93 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan paikalliselle eläinsuojeluyhdistykselle ruokaa ja siivousapua. Tiedän 100 % varmasti, mihin menee.

Vierailija
14/93 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita 20snt nälkäpäiväkeräykseen, osallistut hyväntekeväisyyteen, muttet tekee henk koht vararikkoa.

Ja siitä jopa 2 senttiä menee ihan kohteeseenkin asti

Vierailija
15/93 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan järkyttävän määrän veroja ja yritykseni tarjoaa muutamalle työntekijälle keskiluokkaisen toimeentulon. Kaiken sen lisäksikö pitäisi vielä laittaa rahaa hyväntekeväisyyteen, jotta kelpaisin kunnialliseksi kansalaiseksi?

Vierailija
16/93 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan lahjoita rahaa hyväntekeväisyyteen. Sen sijaan käytän paikallisten pienyrittäjien palveluja, suosin kotimaista yms. vaikka se maksaakin enemmän. Eräänlaista hyväntekeväisyyttä sekin.

Vierailija
17/93 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on typerää ostaa hyvä omatunto laittamalla lantti tai seteli ties mihin keräyksiin ottamatta niistä kunnolla selvää.

Vierailija
18/93 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisistä on tullut kylmiä ja itsekkäitä.

Vierailija
19/93 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisistä on tullut kylmiä ja itsekkäitä.

Ei vaan hyväntekeväisyys huijaukset ovat paljastuneet

Vierailija
20/93 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norppakummi oon ollut jo monta vuotta ja Animalian jäsen.

Jos vielä jonnekin lahjoitan,niin kotimaiseekn syöpäsairauksien tutkimukseen/hoitoon.

En erityisesti arvosta ihmisrotua...