Töissä yksi mies jännittää minua. En ole mielestäni pelottava :/ Sen huomaa
Ei voi olla huomaamatta. Sen hengitys käy raskaaksi ja se on sellainen hätääntynyt ja nolo. Muiden seurassa avoin ja iloinen :( Kiusallista. Ja mun mielestä se on ihan suloinen kun jännittää niin. Mutta miksi se niin ahdistuu?
Kommentit (48)
Nostan vain tämän, minulla samankaltainen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vähän katkeria vastauksia 😅😅
Haluat että se mies on sinuun ihastunut, mutta entäs jos ei olekaan.
Minä jännitän töissä yhden kollegani seurassa koska hän on luonteeltaan besserwisser ja hänellä on aina kommentoitavaa joka asiaan sekä hän on omasta mielestään aina oikeassa ja kaikki tietävä. Välillä hän myös ivallisesti piikittelee jotain sanomistani joten en uskalla enää puhua hänen seurassa juuri mitään tai ainakin mietin tarkkaan mitä sanon. Hän voi myös viikkojen jälkeen palata johonkin aiemmin sanomaani asiaan. Hän on myös kova arvostelemaan muita ja juoruamaan, esimiehille hän näyttäytyy ystävällisenä kaikkia kohtaan.
Hei katsokaa muualle, kun näette jonkun ihanan. Unohtakaa. Elämä jatkuu. Mitä sitä itseään kiusata. Kauppaan vaan ja kaljaa kassiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän katkeria vastauksia 😅😅
Haluat että se mies on sinuun ihastunut, mutta entäs jos ei olekaan.
Entä jos mulle ei oo niin väliä :D
Hengitysvaikeudet ja ahdistus viittaisivat hajusteyliherkkyyteen tms. Sinussa on joku haju, joka aiheuttaa hänessä fyysisiä pahoinvoinnin oireita.
en ymmärrä sinun pointtia inttää Taidat itse luulla, että kollega on sinuun ihastunut, koska koet tarvetta inttää asiaa. Niinhän se yleensä on, että mustasukkaiset ihmiset ovat yleensä itse pettäjiä. Tuotat vain sitä puhetta mihin itse uskot ja mitä epäilet. Eli taidat itse odottaa aina, että muut sanoo kollegasi olevan sinuun ihastunut.