Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä yksi mies jännittää minua. En ole mielestäni pelottava :/ Sen huomaa

Vierailija
10.11.2017 |

Ei voi olla huomaamatta. Sen hengitys käy raskaaksi ja se on sellainen hätääntynyt ja nolo. Muiden seurassa avoin ja iloinen :( Kiusallista. Ja mun mielestä se on ihan suloinen kun jännittää niin. Mutta miksi se niin ahdistuu?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmaan ainoa vastaus mitä tähän odotit on että mies on ihastunut.

Itseasiassa en. Kai ihminen voi muustakin jännittää?

Odotitpas. Olet itse ihastunut mieheen. Ei sinua muuten kiinnostaisi etäisten työkavereiden edesottamukset perjantai-iltana!

On surullista että ihastuneet kyselevät netissä tukea sille että ihastuksen kohde tuntee samoin ja usein vastaajat saavat riittävästi vakuutettua että näin on. Ja sitten kyselijä ihastuu entistä enemmän ja nousee ylemmäs pilvilinnoissaan. No mistä h****tistä me voisimme tietää miksi jonkun av-mamman kollega jännittää häntä!?

Ihmiset ovat monimutkaisia ja reagoivat toisiin monimutkaisilla tavoilla. Pahinta on uskotella jollekulle että tietyllä tavalla käyttäytyvä ihminen on ihastunut häneen, koska se voi johtaa pahimmillaan siihen että kyselijä näyttää yhä rohkeammin toiselle kiinnostuksensa ja lopulta menee jopa ahdistelun puolelle kun on niin varma toisen tunteista.

no höpö höpö inttäjä. Itsehän toteat, että mistä helvetistä me voisimme tietää miksi jonkun av-mamman kollega jännittää. Nii-i! Siksi juuri kyselenkin kun en voi tietää. Ihmiset on monimutkaisia, siksi kiinnostaa. :)

En ymmärtänyt pointtiasi. Miten toivomasi vastaus (=ihastunut) liittyy siihen ettemme voi tietää miksi av-mamman kollegaa jännittää?

Emme voi tietää joten kysyt väärästä paikasta. Sen sijaan motiivit kyselylle perjantai-iltana mieskollegan jännityksen syistä ovat läpinäkyviä. Kannattaa uskoa että oikeaa vastausta ei löydy täältä.

Ps. En ole ekan vastauksen esittäjä joten joku muukin koitti inttää samaa

Ps2. Itse olen jännittynyt erään kollegan seurassa koska ahdistun siitä että hän kyylää minua ja tungettelee. Hän on liiankin selvästi ihastunut ja se ahdistaa välillä paljon, varsinkin kun mikä tahansa mitä teen lietsoo häntä lisää "osoittamaan kiinnostusta". Hyh. Kädet voi täristä, ja vain siksi että en halua olla hänen lähellään.

en ymmärrä sinun pointtia inttää Taidat itse luulla, että kollega on sinuun ihastunut, koska koet tarvetta inttää asiaa. Niinhän se yleensä on, että mustasukkaiset ihmiset ovat yleensä itse pettäjiä. Tuotat vain sitä puhetta mihin itse uskot ja mitä epäilet. Eli taidat itse odottaa aina, että muut sanoo kollegasi olevan sinuun ihastunut.

Vierailija
42/48 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vain tämän, minulla samankaltainen tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän katkeria vastauksia 😅😅

Vierailija
44/48 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat että se mies on sinuun ihastunut, mutta entäs jos ei olekaan.

Vierailija
45/48 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jännitän töissä yhden kollegani seurassa koska hän on luonteeltaan besserwisser ja hänellä on aina kommentoitavaa joka asiaan sekä hän on omasta mielestään aina oikeassa ja kaikki tietävä. Välillä hän myös ivallisesti piikittelee jotain sanomistani joten en uskalla enää puhua hänen seurassa juuri mitään tai ainakin mietin tarkkaan mitä sanon. Hän voi myös viikkojen jälkeen palata johonkin aiemmin sanomaani asiaan. Hän on myös kova arvostelemaan muita ja juoruamaan, esimiehille hän näyttäytyy ystävällisenä kaikkia kohtaan.

Vierailija
46/48 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei katsokaa muualle, kun näette jonkun ihanan. Unohtakaa. Elämä jatkuu. Mitä sitä itseään kiusata. Kauppaan vaan ja kaljaa kassiin.

Vierailija
47/48 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat että se mies on sinuun ihastunut, mutta entäs jos ei olekaan.

Entä jos mulle ei oo niin väliä :D 

Vierailija
48/48 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitysvaikeudet ja ahdistus viittaisivat hajusteyliherkkyyteen tms. Sinussa on joku haju, joka aiheuttaa hänessä fyysisiä pahoinvoinnin oireita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi