Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan tavannut ihan oikeasti varakasta kuten miljönääriä

Vierailija
10.11.2017 |

Minä olen. He ovat ihan äärettömän mukavia ja tavallisia kansalaisia. Yksi miljönääri pappara ajelee iän
ikuisella vanhalla mersulla. Hauskimpia tyyppejä jota olen koskaan tavannut. Ja kaikki muutkin miljonäärit tuntuvat olemman ihan tavan kansalaisia eikä heidän varallisuudestaan uskoisi ulkoa päin.

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpiirissä on muutamia bitcoin-miljonäärejä. Yhteistä kaikille on se, että ovat aikaansa seuraavaa ja ennakkoluulontonta porukkaa. Ihan normaalia elämää eletään kukin perhe omalla tavallaan. Ja esim. meidän omaisuus ei näy missään listoilla, koska eihän varallisuutta veroteta ennen kuin se tuloutetaan.

Vierailija
142/145 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies, yrityskaupoilla kerryttänyt omaisuuttaan. Ahkera, työtään rakastava, samalla läsnä kotona,lasten kanssa, harrastuksissa yms. Ystäviä on, ja elellään normaalia elämää töitä tehden tahoillamme. Toki pystymme reissaamaan, tekemään tarvittavat hankinnat ilman stressiä rahasta ja nautimmekin mielellämme pikku luksusjutuista silloin tällöin. On turvallinen tunne, kun tulevaisuus on rahan kannalta turvattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö elämä ole ihanaa, vaikka emme omistakaan lentokonetta. Jokainen pani paremmaksi ja rikkaammaksi, vaikka emme sitä tarvitse. Meille ainakin riittää koti, mökki meren rannalla ja kaksi koiraa. Me kaksi eläkeläistä. Nytkin piha täynnä merelle päin kynttilöitä. Mikä ihana ilta !!!! Nyt täytyy mennä....

Vierailija
144/145 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan livenä nähny noita maalaismummoloita. Ryysyjä lattialla, joku puinen kaappi joka lienee jotain talonpoikaistekosta... vain kuvista kun puhutaan "mummolasta". Eksoottista.

Oma kuvani mummolasta on jotain ihan muuta, kirjastohuoneita, barokkiantiikkia, chippendalea (lienee noita 1900 alun reproktioita), tiikeritalja ja oma torni (lempi nukkumishuone). Valtavasti enemmän tai vähemmän nimekästä taidetta seinillä monessa kerroksessa, palvelusväkeä jne.

Kaikki semmoisessa helsingin keskustan pienessä palatsissa a 300-400 neliötä.

Äidinkin puolelta hieman vaatimattomampaa mutta sekin ~200 neliön keskustakerrostaloasunto.

Vierailija
145/145 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut, ahneita ihmisiä, joille ei riitä mikään. Sekin jos näyttävät ulospäin normaalilta johtuu usein siitä, että ovat mielettömän pihejä, eivät halua käyttää rahojaan, paitsi ehkä ulkomailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän