Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan tavannut ihan oikeasti varakasta kuten miljönääriä

Vierailija
10.11.2017 |

Minä olen. He ovat ihan äärettömän mukavia ja tavallisia kansalaisia. Yksi miljönääri pappara ajelee iän
ikuisella vanhalla mersulla. Hauskimpia tyyppejä jota olen koskaan tavannut. Ja kaikki muutkin miljonäärit tuntuvat olemman ihan tavan kansalaisia eikä heidän varallisuudestaan uskoisi ulkoa päin.

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummisetäni on oman työn kautta miljonääriksi tullut nyt jo vanha mies. Asunto, kesämökit ja autot paljastavat omaisuuden, herraseuroissa istuu ja tuntee "kaikki" materiaalista valtaa pitävät. On Leijonissa ja vapaamuurareissa (kuulemma). Linnan juhlissa joka vuosi. 

Kotioloissa laittaa kiltisti vaimon ja minun kanssani makaronilaatikkoa, leikkaa pensasaitaa ja pesee vessan käskettäessä. 

Varallisuus näkyy arkielämässä hyvin harvoin, mutta setä on tiukan paikan tullen mm. ostanut kaukaisemman sukulaisen koko firman yhdeltä istumalta ihan vaan koska perhe oli tilapäisesti pahassa jumissa. 

Perintöä ei ole minulle tulossa koska sedän omat lapset saavat kaiken, mutta olen koko ikäni saanut nauttia sellaisesta taustalla olevasta suojelusenkelistä joka mm. laittoi ison shekin postiin kun äiti jäi leskeksi ja elämä heitti kunnolla keikkaa. 

Omalla työllä varakkaaksi nousu on tehnyt sedästä mielestäni hyvänlaisen miljonäärin. Osaa nauttia herrastelusta, mutta muistaa elävästi alkutaipaleensa ja kovan elämän realiteetit. 

Vierailija
42/145 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut. Olisi kyllä mielenkiintoista. Kaikki tuttuni kenellä on vähääkään enempää rahaa ovat todella pihejä. Voin vain kuvitella miten pihejä miljonäärit sitten ovat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen ja huomenna taas. Hänellä on nyt. 6 miljoonan omaisuus. Mukava poika (mies) saan häneltä tonnin kuussa humputtelurahaa. Maksaa lomamatkani ym.

Ja hänkin voi vähän humputella sinua,mikäs siinä jos on raha tärkeää

Vierailija
44/145 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniakin, mukavia ihmisiä. En näe mitään syytä olla kateellinen, vaikken ikinä "samalle viivalle" tule pääsemään.

Vierailija
45/145 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on todella vähän miljonäärejä, esim. meidän maakunnassa ei montaa ole, kukaan ei tienaa kovin paljon. En ole tainnut Vesa Keskistä kummempaa miljonääriä tavata. Erikoista että täällä tuntuu olevan ihmisiä vaikka kuinka jotka tuntee monia miljonäärejä, mistä ihmeestä niitä kaikille riittää ja vielä monta?

Vierailija
46/145 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön luokkakaverin isä on. Tajusin tämän vasta ehkä vuosi sitten, päiväkotiaikoina en tiennyt heidän sukunimeään. Mukava mies, juteltu niitä näitä ohimennen. Ei näy raha myöskään asunnossa tai vaikka lasten vaatetuksessa. Viettävät ihan "normaalia" elämää.

Vierailija
47/145 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on todella vähän miljonäärejä, esim. meidän maakunnassa ei montaa ole, kukaan ei tienaa kovin paljon. En ole tainnut Vesa Keskistä kummempaa miljonääriä tavata. Erikoista että täällä tuntuu olevan ihmisiä vaikka kuinka jotka tuntee monia miljonäärejä, mistä ihmeestä niitä kaikille riittää ja vielä monta?

Mä olen tavannut ulkomaalaisia miljonäärejä.

Vierailija
48/145 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan asu Suomessa.

Eikä kaikki miljoonäärit ole sen kummempia kuin muutkaan. Niillä on vaan rahaa sen verran, ettei tarvi miettiä, mihin on varaa.

Mä sain anopilta auton. Ei se kallis ollut. Sellainen pikkuauto, millä pääsen vapaasti liikkumaan. Maksoi jotain 30.000€. Eikä se ollut edes synttärilahja tai muukaan erityinen lahja. Mä vaan tarvin autoa ja anoppi ja appi lähti kaveriksi katsomaan. Ja sitten ne vaan maksoi sen - suoraveloituksella, kun löytyi kiva ja mieluisa. Anoppi tykkäsi väristä :D

Vierailija
49/145 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden. Kuuluu Suomen rikkaimpiin sukuihin. Vaatimaton ja näyttää tavikselta. Ei tuo ikinä esille rikkautta. Asunto on iso ja kallis mutta sisustus normaali. Auto normaali ei öky, koska ei arvosta autoja. Muutama asunto ulkomailla hyvällä sijainnilla, mutta niistäkään ei tee numeroa. Laittaa rahaa hyväntekeväisyyteen. Ei mitään pahaa sanottavaa, koska ollut myös minulle avuksi.

Vierailija
50/145 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme alueella jossa on vain omistuskoteja ja niiden hinnat alkavat parista miljoonasta ylöspäin. Suurin osa on ihan normaaleja ihmisiä. Talot ovat isoja ja autoina Tesla tai Mercedes. Tai Lexus on kanssa aika suosittu. Ja Porche. Muutama Ferrarikin näkyy olevan. Mutta ei näy paljon merkkilaukkuja naisilla. Ei. Ja aika huomaamattomasti pukeutuvat muutenkin. Itsevarmoja ja mukavia ihmisiä joille terveys ja perhe ovat bisneksen lisäksi tärkeitä. Show ympärillä voi näyttää muulta mutta arki on normaalia. Lapsille ei osteta kaikkea mitä he haluavat. Aika moni haluaa että lapset kasvavat tekemään rahaa itse. Tietysti varmasti on niitä muunkinlaisia miljonäärejä jossain muualla. Me asumme alueella jossa 98% aikuisista asukkaista on korkeakoulutus. Työttömyys on tasan 0 prosenttia mutta on paljon kotirouvia joilla myös korkeakoulutus. Varmaankin ne toisenlaiset miljonäärit ovat koulutukseltaan ja taustaltaan erilaisia?

Moni suomalainen muuten tekee töitä firmoissa jotka omistaa joku ulkomaalainen miljonääri joten en oikein ymmärrä tuota heittoa että miljonäärit eivät tykkäisi maksaa suomalaisille normaalia palkkaa. Propaganda Suomessa tässä suhteessa on mennyt mielestäni liiallisuuksiin. Kai Suomessakin jo tajutaan että jossain on vika kun muualla porskutetaan iloisesti eteenpäin ja Suomessa asiat vain synkistyvät. 

Vierailija
51/145 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunnen ja olen myös nähnyt loppuosan heidän matkastaan ja kuullut myös siitä, miten joskus on pennejä laskettu.

Uskallusta, riskiä, velkaa, yrittämistä... olisi se voinut päättyä toisinkin.

Mukavia ihmisiä, lahjoittelevat aika avokätisesti kaikkeen hyödylliseen mikä on mielestäni hienoa.

Vierailija
52/145 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miljonäärit voivat olla mitä mukavimpia ihmisiä läheisilleen ja ystävilleen ja samaan aikaan riistää omaisuutensa köyhien selkänahasta. Ettehän kenties tekään toivo mitään pahaa lomamatkalla tapaamallenne kehtysmaan kansalaiselle, mutta suurin osa ei taatusti halua maksaa heille palveluksista sitä mitä maksaisitte suomalaiselle.

Voitko kertoa tarkemmin miten rikas ihminen riistää rahat köyhien selkänahasta?

Ainut mieleeni tuleva esimerkki tästä ovat AT-pomot. Heille köyhät duunarit maksavat osan palkastaan joka kuukausi.

Muutoin suurituloiset maksavat veroillaan köyhien käyttämät palvelut, senhän varmaan jo tiesitkin.

Vierailija
53/145 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miljonäärit voivat olla mitä mukavimpia ihmisiä läheisilleen ja ystävilleen ja samaan aikaan riistää omaisuutensa köyhien selkänahasta. Ettehän kenties tekään toivo mitään pahaa lomamatkalla tapaamallenne kehtysmaan kansalaiselle, mutta suurin osa ei taatusti halua maksaa heille palveluksista sitä mitä maksaisitte suomalaiselle.

Voitko kertoa tarkemmin miten rikas ihminen riistää rahat köyhien selkänahasta?

Ainut mieleeni tuleva esimerkki tästä ovat AT-pomot. Heille köyhät duunarit maksavat osan palkastaan joka kuukausi.

Muutoin suurituloiset maksavat veroillaan köyhien käyttämät palvelut, senhän varmaan jo tiesitkin.

AY, ei at 😭

Vierailija
54/145 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miljonääri ei tienaa miljoonaa vuodessa, hän omistaa omaisuutta miljoonan euron arvosta.

Vierailija
55/145 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin nykyajan miljonäärillä kuuluisi olla jo 6 miljoonan omaisuus että olisi oikea miljonääri- Tai siis yksi miljoona ei nyt niin merkittävä summa ole kun inflaatio on laukannut.

Vierailija
56/145 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on kymmeniä tuhansia miljonäärejä. Aika moni on joskus tavannut julkkiksenkin, miksei siis miljonääriä?

Vierailija
57/145 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia, anteliaita ja ihan tavallisia. Yksi ainoastaan sellainen, jolla esim. paljon kalliita vaatteita, autoja ym. Mutta muuten aika tavallinen tyyppi. Talot ja autot näillä yleensä keskivertoa "parempia", muuten ei eroa kyllä ole.

Vierailija
58/145 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut joitain miljonäärejä ja he kaikki ovat siis ihan kamalan tosimukavia - samalla tavalla kuin se Kummelin panomies, joka on siis ihan sairaan makee jätkä. Ja komee. Ja siis ihan kamalan mukava.

Miks ihmeessä varakas ihminen olis yhtään sen mukavampi tai veemäisempi kuin kukaan muukaan? Ja mitä erityisen kiinnostavaa rikkaissa on ellei ole tarkoitus päästä siipeilemään eli vaimoksi tms. hoidoksi tai luksushoroksi? Varmaan viimeinen sanavalinta tökkii modernien pirskahtelevan poreilevien arvoliberaalien kansalaisten mielessä mutta tällaisten tyyppien pärställehän ne rikkaat pärskäyttelevät pirskahtelevat lastinsa vastineeksi "rakkaudesta". Ei kai maailman vanhimman ammatin soveltaminen luksushoitona oli nykyään niin tiedostavan feministinen modernin HENKILÖN valinta etteikö sitä voisi kutsua ihan omalla nimellään huoraamiseksi?

Vierailija
59/145 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani muljönääri johtaa sukunsa omistamaa isoa firmaa. Aivan hirveesti töitä, todella kovat paineet ja valtava kilpailu joko ajan. Alle 50v. kaveri ha terveys loppu; rahalla on leikattu vatsahaavaa ja välillä kokeilee joain terveellistä urheilua tai kuntoilua. Mutta eihän ne firman vetämisen paineet nihinkään häviä.

Johtaa huutamalla, välillä täysin asiattomalla tasolla.

Epäilee että kaikki yrittää hyötyä tai huijata. Paljon entisiä ystäviä joiden kanssa välit menneet poikki.

Perhe on mutta ovat etäisiä toisilleen.

On kallis kaupunkiasunto, kakkostalo landella, kesämökki,asunto välimerellä, veneitä ja vehkeitä.

Eu se ehdi ikinä mistään niistä nauttimaan. Tekee vaan töitä yötä päivää.

Vierailija
60/145 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on perheenä omaisuutta aikalailla miljoonan edestä, mutta kun vähentää asuntolainan, netto-omaisuus on vain 800000€. Ehkä päästään vielä ajan kanssa oikeiksi miljonääreiksi. Puolet omaisuudesta on kiinni asunnossa ja puolet sijoituksissa

Yleensä miljonääriys lasketaan oman asunnon LISÄKSI olevasta omaisuudesta.

Itse taidan olla miljonääri myös tuolla laskentatavalla, en kyllä tiedä miten asuntolaina pitäisi huomioida tuossa.

Ulkoisesta habituksesta tuskin huomaa, eikä autokaan nyt niin hieno ole, suht tavallisen farmariauton suurimmalla moottorilla ja täydellä varustelulla oleva versio josta ei välttämättä tajua että on maksanut lähelle sata tonnia uutena, ja kartanokin näyttää vähän rapistuneelta kun ei ole ehtinyt maalaamaan.

Molemmat naisystävät on suht normaalituloisia, ja haluavat maksaa itse oman osuutensa niin mitään huikean loisteliaita ulkomaanmatkojakaan ei ole tullut harrastettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän