Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kokenut yllättävää kemiaa tuntemattoman ihmisen kanssa?

Vierailija
10.11.2017 |

Koin nimittäin itse tällaisen tilanteen tänään. Koin siis todella voimakasta vetovoimaa erääseen ihmiseen ja hänkin ilmeisesti koki samoin. Poden tässä hieman sydänsuruja, koska varattuna en voinut tarttua tilaisuuteen - vaikka teki todella kovasti mieli. Olen ihastunut ennenkin, mutta tämä oli jotain aivan muuta. Olisin voinut harrastaa seksiä tämän ihmisen kanssa miettimättä asiaa hetkeäkään, kipinät vain lentelivät välillämme. Harmittaa, että en tapaa ko. ihmistä enää koskaan, mutta samalla olen tietenkin helpottunut, koska olen onnellisessa parisuhteessa.

Onko teillä vastaavia kokemuksia ja mistä tällainen voi johtua?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta häirintäsi miehen perässä kun sitä kemiaakaan et näytä saavasi aikaan.

Häirinnästä kyllä räjähtää,,tajuatko?

Vierailija
42/79 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta häirintäsi miehen perässä kun sitä kemiaakaan et näytä saavasi aikaan.

Häirinnästä kyllä räjähtää,,tajuatko?

mitö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/79 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut, hassuissakin paikoissa ja tilanteissa. Kerran lääkärin vastaanotolla; hän poistui vastaanottohuoneesta ja lääkäri seisoi ovella kutsumassa minua sisään. Ohitimme toisemme ja katseemme kohtasivat ehkä muutaman sekunnin. Tapahtui jotakin, en tiedä mitä. Lääkärikin oli sen huomannut koska kysyi oven sulkeuduttua että oliko tuttu ihminen?

Toisen kerran kauppa-hallissa tiskillä tungoksessa ohi kulki nuori mies jonka kanssa jäimme katseista "kiinni". Hän käveli ohi mutta kääntyi uudelleen katsomaan. Siinä oli jotain hyvin outoa ja syvää. Kummallakin kertaa aika ja todellisuus aivan kuin katosi, en osaa selittää. Se ei johtunut mistään upeasta ulkonäöstä tms. siinä oli jotain ihan muuta.

Näitä on tapahtunut joskus. Se on erittäin voimakas ja outo kokemus. Mitähän seuraisi jos alkaisimmekin jutella!? Pelottavaa!!

Vierailija
45/79 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tulee näitä tilanteita kyllä. Eläimellistä himoa pelkässä katseessa. Toisinaan olen myös antautunut vietin vietäväksi ja kivaa on ollut.

Vierailija
46/79 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää koen kemiallisia reaktioita aina kun näen hyvännäköisen pimun. 3 kertaa viikossa ainakin.

Vierailija
47/79 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen useamman kerran viikossa erään miehen, joka tuntuu vanhalta tutulta ja johon tunnen seksuaalista halua. En tiedä edes hänen nimeään, enkä mitään muutakaan hänestä. En halua tehdä minkäänlaista aloitetta, koska pelkään hänen kuitenkin olevan varattu. Säilytän mieluummin unelmani.

Vierailija
48/79 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että himon kokeminen on tavallisempaa, kuin konaisvaltainen vetovoima ja täydellinen tyrmistys sen edessä, että kohtaa ihmisen joka muuttaa lopullisesti jotain sisälläsi.

Itse kerran yritin selvittää mistä tämä tunne tulee, mutta en tiedä, vaikka tarkkailin häntä ja puolisoani vuorotelle. Todellakaan en tiedä ainakin puolisoni on komeampi, mutta silti toisessa oli joyson enemmän. Ahneena ihmisenä tulin siihen tulokseen, että oisin niin mielelläni ottanut molemmat.

T.15

Vierailija
49/79 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologisesti tätä ilmiötä on selitetty niin, että ihminen pyrkii lisääntymään geneettisesti sopivan henkilön kanssa ja tämä alkukantainen vaisto aiheuttaisi tämän oudon kemian. Lopputuloksena voi olla hyvää seksiä mutta ei mitään takeita onnistuneesta parisuhteesta.

Selitys tuntuu järkeenkäypältä, itse koin tällaisen kokonaisvaltaisen (seksuaalisen) vetovoiman erään kerran juuri ennen ovulaatiota. Tunne oli molemminpuolinen, ja onhan sitä tutkittukin että ovuloivat naiset viehättävät ja vetävät miehiä puoleensa. Naiset myös tuntevat tuolloin vetoa korkeatestosteronisiin miehiin muuta kiertoa herkemmin, sillä miehen testosteronitaso on hyvä merkki.

Hassua ajatella, että ihminen osaa kasvattaa kantasoluista uutta elämää ja lentää Kuuhun, mutta tällainen alkukantainen vaisto voi viedä jalat alta aivan yllättäen.

Vierailija
50/79 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologisesti tätä ilmiötä on selitetty niin, että ihminen pyrkii lisääntymään geneettisesti sopivan henkilön kanssa ja tämä alkukantainen vaisto aiheuttaisi tämän oudon kemian. Lopputuloksena voi olla hyvää seksiä mutta ei mitään takeita onnistuneesta parisuhteesta.

Selitys tuntuu järkeenkäypältä, itse koin tällaisen kokonaisvaltaisen (seksuaalisen) vetovoiman erään kerran juuri ennen ovulaatiota. Tunne oli molemminpuolinen, ja onhan sitä tutkittukin että ovuloivat naiset viehättävät ja vetävät miehiä puoleensa. Naiset myös tuntevat tuolloin vetoa korkeatestosteronisiin miehiin muuta kiertoa herkemmin, sillä miehen testosteronitaso on hyvä merkki.

Hassua ajatella, että ihminen osaa kasvattaa kantasoluista uutta elämää ja lentää Kuuhun, mutta tällainen alkukantainen vaisto voi viedä jalat alta aivan yllättäen.

Minusta taas tuo on ihan yhtä luonnollista kuin se, että ihmisen pitää mm. syödä, juoda, nukkua ja pitää itsensä turvassa, joten ihminen tuntee nälkää, janoa, pelkoa jne. Ihminen ei ole kone tai nukke. "No ei tietenkään", moni ajattelee, mutta ei oikeasti silti sisäistä, mitä se tarkoittaa. Ihmisellä tulee aina olemaan varsin alkukantaisia reaktioita. Se että äly on kehittynyt, ei poista noita reaktioita.

Vierailija
51/79 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koin nimittäin itse tällaisen tilanteen tänään. Koin siis todella voimakasta vetovoimaa erääseen ihmiseen ja hänkin ilmeisesti koki samoin. Poden tässä hieman sydänsuruja, koska varattuna en voinut tarttua tilaisuuteen - vaikka teki todella kovasti mieli. Olen ihastunut ennenkin, mutta tämä oli jotain aivan muuta. Olisin voinut harrastaa seksiä tämän ihmisen kanssa miettimättä asiaa hetkeäkään, kipinät vain lentelivät välillämme. Harmittaa, että en tapaa ko. ihmistä enää koskaan, mutta samalla olen tietenkin helpottunut, koska olen onnellisessa parisuhteessa.

Onpa hyvinkin. Viimeinen eiliseltä. Ei noita usein satu, ei edes vuosittain. Jänniä juttuja. Joku juttu siinä, miten toinen kantaa itsensä, puhuu ja liikkuu ja sitten tietty kasvojen rakenne tai katse. Kivoja juttuja. En ole tehnyt noiden perusteella mitään enkä aiokaan, koska olen rationaalinen henkilö enkä mikään romantiikkasiirapilla kasvatettu syyntakeeton lehmä. Nauti tilanteesta, on hauska tuntea kipinöitä. Ihminen on vastuussa teoistaan, mutta ei tuntemuksistaan.  Emme ole vielä kuolleita. 

Vierailija
52/79 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta osaltani olen kokenut, en tiedä mitä toinen henkilö silloin ajatteli. Olisin täydellisesti antautunut Prisman seinien sisällä, sen verran kova vetovoima oli.

Vierailija
53/79 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetovoima ei ole kemiaa vaan fysiikkaa.

Vierailija
54/79 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmisten mutta kun minut abduktoitiin avaruusalukseen tunsin suunnatonta keniaa sieppaajaa kohtaan.

Sieppaaja oli jonkinlainen valtava urospuolinen reptiliaani jolla vielä oli valtava elin ja pitkä kieli.

Häveliäisyyssyistä on voi kertoa abduktiostani enempää.

Vierailija
55/79 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tunteneet edellisessä elämässä ja jokin jäi kesken

Vierailija
56/79 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetovoima ei ole kemiaa vaan fysiikkaa.

'Vetovoima' on myös vakiintunut kielikuva, jolla viitataan metaforisesti muihinkin asioihin kuin fyysisiin ilmiöihin. Sama 'kemian' kanssa.

Vierailija
57/79 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa hyvinkin. Viimeinen eiliseltä. Ei noita usein satu, ei edes vuosittain. Jänniä juttuja. Joku juttu siinä, miten toinen kantaa itsensä, puhuu ja liikkuu ja sitten tietty kasvojen rakenne tai katse. Kivoja juttuja. En ole tehnyt noiden perusteella mitään enkä aiokaan, koska olen rationaalinen henkilö enkä mikään romantiikkasiirapilla kasvatettu syyntakeeton lehmä. Nauti tilanteesta, on hauska tuntea kipinöitä. Ihminen on vastuussa teoistaan, mutta ei tuntemuksistaan.  Emme ole vielä kuolleita. 

Alapeukku lehmittelyn takia.

Vierailija
58/79 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukku lehmittelyn takia.

Jep, eiköhän olisi aika lopettaa tällaisten naisvihamielisten (ja yhtä lailla miesvihamielisten) heittojen käyttö. Kommentissa oli asiaakin kyllä.

Vierailija
59/79 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla. Tapasin miehen joka ei ollut kovin komea, mutta jaoimme sen sanattoman kemian ensi katseesta. Tällaista tapahtuu niin harvoin elämässä, että heti tunnistaa jonkun "omaksi" ihmiseksi. Vietimme yön yhdessä. Tästä on jo kymmenen vuotta mutta jäi mieleen.

Vierailija
60/79 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kerran. selittämätön ja voimakas vetovoima ennen kuin sanaakaan oltiin vaihdettu. Tuli myöskin ajatus, että hän on mulle haitaksi, ja pitää pysytellä kaukana. Tiesin hänen olevan varattu. Jonkin aikaa välttely onnistui, mutta samoissa kuviossa kun pyrörittiin, ei kovin kauan. Tapojeni vastaisesti päädyin suhteeseen varatun kanssa. En ole siitä ylpeä, se on todella väärin tehty, vaikka itse silloin vapaa olinkin.

Suhteen aikana vaikutti siltä, että olemme tosi samanlaisia, ja kaikki synkkasi paremmin kuin hyvin. Tunteita oli paljo . Hän kuitenkin oli tahollaan varattu, eikä sinänsä mulle mitään ollut koskaan luvannutkaan. Eli siinä kävi niin, että olin todella rikki koko sen ajan mitä sitä kesti. Suhde loppui siihen, että muutin niin kauas, että ei ollut mahdollista tavata (muutin muista syistä, mutta suhteen tuottama tuska kyllä joudutti päätöstä).

Nyt melkein kymmenen vuoden jälkeen olemme taas jonkin verran olleet yhteisten tuttujen kautta tekemisissä. Fiilikset ovat laimenneet, varmaan osin siksi, että suhteen aikana kokemani paha olo ei vieläkään unohtunut, ja näen hänen toimintansa aika eri valossa nyt kuin silloin. Nyt vähän ihmetyttää, että mikä muhun silloin meni. Varmuuden vuoksi en kuitenkaan koskaan enää uskalla päästää tätä tyyppiä kovin lähelle.