Oletko kokenut yllättävää kemiaa tuntemattoman ihmisen kanssa?
Koin nimittäin itse tällaisen tilanteen tänään. Koin siis todella voimakasta vetovoimaa erääseen ihmiseen ja hänkin ilmeisesti koki samoin. Poden tässä hieman sydänsuruja, koska varattuna en voinut tarttua tilaisuuteen - vaikka teki todella kovasti mieli. Olen ihastunut ennenkin, mutta tämä oli jotain aivan muuta. Olisin voinut harrastaa seksiä tämän ihmisen kanssa miettimättä asiaa hetkeäkään, kipinät vain lentelivät välillämme. Harmittaa, että en tapaa ko. ihmistä enää koskaan, mutta samalla olen tietenkin helpottunut, koska olen onnellisessa parisuhteessa.
Onko teillä vastaavia kokemuksia ja mistä tällainen voi johtua?
Kommentit (79)
Olen kokenut, tunsin miehen ennestään jo vuosia enkä tuntenut yhtään mitään mutta yhtäkkiä tajusin että jalat menee alta kun tämä ihminen on jossain lähellä.
Tapasin treffeillä yhden miehen, ja yhtäkkiä välillämme oli niin voimakas kemia, että melkein vaatteet revimme päältämme mennessämme hotelliin. Ihan mieletön adrenaliini virtasi.
Yksi katse. Toisen ihmisen tuoksu. Pyyteetön halaus, syli kun minulla oli vaikeaa. Se kohtaaminen jätti jäljen. Enempään se ei johtanut. Ikäeroa liikaa, toinen varattu. Mutta se vetovoima, ei fyysinen vaan henkinen. Muistan sen ikuisesti
Joskus kadulla käveli vastaan mies jonka kanssa katseemme kohtasivat jo kaukaa. Molemmilla silmät alkoi ihan loistaa ja väkisin tuli sellainen höperö haltioitunut hymy, kohdalla molemmat sanoi todella ilahtuneesti "Hei!", niinkuin rakkaalle ystävälle vuosien takaa. En ollut koskaan aiemmin nähnyt häntä. Molemmat kääntyi vielä hymyillen katsomaan kun oltiin menty toistemme ohi.
Nainen kokee kemiaa komean ja olemukseltaan assertiivisen miehen kanssa. Tavismies kokee kemiaa jokaisen naisen kanssa, jonka uskoo olevan hänestä kiinnostunut. Komeista miehistä en tiedä, ehkä he ovat kyllästyneet naisten jatkuvaan kemiallisuuteen.
Erottaisin pelkän seksuaalisenkemian sellaisesta jostakin syvemmästä alitajuisesta yhteisymmärryksestä joka joihinkin ihmisiin tulee. Todella harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Erottaisin pelkän seksuaalisenkemian sellaisesta jostakin syvemmästä alitajuisesta yhteisymmärryksestä joka joihinkin ihmisiin tulee. Todella harvinaista.
Minä olen kerran tavannut miehen, jonka kanssa oli molemmat. Eniten halolla päähän iski tuo tunne siitä ymmärryksestä. Siihen kun lisäsi päälle täydellisen seksuaalisen yhteensopivuuden ja sellaisen kipinän, että olisin voinut pahoinpidellä miehen pelkästä himosta, niin en usko että tapaan koskaan enää elämässäni mitään vastaavaa. Aivan uskomattoman hienoa, ihanaa!
Minulla oli työpaikalla mies, jota kohtaam tunsin vetovoimaa, kun hän tuli käytävällä vastaan sydän läpätti ja tundin sen vetovoiman , myös mies oli sekaisin kun kohtasimme.
Istuimme pitkän käytävä vastakkaisilla paikoilla avokonttorissa , jossa oli sermit, että emme nähneet toisiamme, jostain syystä lähdimme aina samalla hetkellä kulkemaan wc:n, joka oli käytävän keskivaiheilla, tunsin suunnatont vetoa tuota miestä kohtaan kun kuljimme ohi, vaikka emme puhuneet toisillemme. Tätä sattui päivän aikana useit kertoja, jotenkin tunsin, milloin hän oli menossa wc:n, kerran minun piti asioida tuolle miehelle jotain papereita, kun mies tuli aivan viereeni, vapisin ja menin Aivan voimattomaksi. Olimme molemmat naisisissa , joten en antanut tunteilleni valtaa. Mutta tuo kokemus on jäänyt mieleeni, se oli jotain aivan ihmeellistä vetovoimaa molemmin puolin. Kerran mies lähti perääni kun lähdimme töistä, niin kiirehdin enkä antanut minkään tapahtua, minulla oli 3 lasta kotona, nuorin 1 v, vähän tämän jälkeen mies lähti toiselle paikkakunnalle töihin,
Uskonpa, että ihmisessä on paljon vaistonvaraista viisautta.
Jonkinlaisen sielujensymbatian voi kokea joskus.
On hätkähdyttävää kokea se.
Tajuta, että jollakin syvemmällä tasolla on toiseen yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Omalta osaltani olen kokenut, en tiedä mitä toinen henkilö silloin ajatteli. Olisin täydellisesti antautunut Prisman seinien sisällä, sen verran kova vetovoima oli.
Olitkohan vastaavan kokemukseni vastapuoli, vai tapahtuuko näitä useallekin automarketeissa?
Olen siis mies, ja koin loppukesästä/alkusyksystä vastaavanlaisen magnetismin tunteen täysin minulle vierasta naista kohtaan (tapahtumapaikkana itäsuomalaisen pienehkön kaupungin Prisma). Jokin selittämätön tuossa naisessa vain veti puoleensa aina kassajonoa myöten.
Jälkikäteen harmittelin, että tilanteen yllättävyys, perisuomalainen ujous ja ehkä osin myös naisen mukana ollut about teini-ikäinen (?) poika estivät minua sanomasta mitään - sääli, sillä nopea vilkaisu näytti, ettei naisella ollut nimettömässään jalometalleja.. Olisikin kiva tietää, tunsiko nainen vastaavaa vai jäikö tunteeni yksipuoliseksi. Toivon kuitenkin, ettei intensiivinen katseeni tuntunut naisesta ahdistavalta. Jos vielä kohtaamme, lupaan avata myös sanaisen arkkuni.
Olen ja se oli mielettömän ihanaa!!
Vietin kolme ihanaa päivää uuden ihmisen kanssa töitä tehden ja välillämme oli järkyttävää kemiaa ja flirttiä. Mies oli komea ja kohtelias ja katsoi mua tavalla, millä mua ei ole katsottu pitkään aikaan. Viimeisellä tapaamisella olisin tosiaan voinut hypätä sänkyyn hänen kanssaan vaikka samantien, se hymy ja olemus vei mennessään.
Harmillisesti tapaaminen liittyi työhön, joka piti hoitaa kunnialla läpi, mutta tuolla kertaa olisin voinut lähteä miehen mukaan noin vain. Vieläkin laitellaan silloin tällöin viestiä, en tiedä tavataanko enää ikinä, en tiedä, olisiko tapaamisessa enää samanlaista kemiaa.
Mutta se oli huumaavaa ja toivoisin oikeasti, että jokainen saisi sen edes kerran kokea!
Olen. Jännä miten näissä tarinossa toistuu (kuten omassakin) se, että on tullut vastaan väärällä hetkellä.
Työpaikalle tuli uusi mies ja iskin heti silmäni häneen. Todella harvinaista omalla kohdallani, että joku herättää heti mielenkiintoni ulkonäöllään. Kuin ihmeen kaupalla päädyimme työpariksi esimiehen käskystä. Hermostuneena aloitin keskustelun. Juttu luisti, ja meistä tuli ajan kuluessa hyviä kavereita. Pinnan alla olin todella ihastunut. Sovimme tapaamisen työpaikan ulkopuolella, ja alkoholin vaikutuksesta päädyimme sänkyyn. Aamulla mies sanoi, että hänen tunteensa olivat vain kaverilliset. Itsekään en ollut rakastunut, vaan täynnä seksuaalista halua häntä kohtaan, mutta myös halusin pitää hänet ystävänä. No, ei siitä sitten tullut mitään, koska päädyin yhteen exäni kanssa, jota oikeasti rakastin ja joka rakasti minua. En luonnollisesti voinut enää tapailla työpaikan miestä, olisi ollut iso riski päätyä taas sänkyyn. Eniten harmittaa ystävyyden menetys. Harvoin tapaa sellaista, joka on niin samalla aaltopituudella. Hieman yksinäinen ja syvällinen kauniinkomea mies.