Peräkammarista terveisiä! Montako sormea oikeasti mahtuu naisen vaginan sisään?
Kommentit (9)
2-3 sormea. Noin normaalisti. Riippuu tietysti sormista, onko pienikätinen, vai ison Ukon "leipälapio". Tosin kyllä sinne mahtuu, riippuu naisesta, vaikka se kourakin. En kyllä suosittele kokeilemaan, ellei nainen sitä pyydä. (Ilmaise) muuten.
Mulla menee 2. Mies kun sormettaa, menee 1 kun miehillä paksummat sormet kun mulla. Tiukaksi on moni sanonut. N28
Menneeseen koko käsikonsoleita, ei nyrkissä vaan supussa, kun ensin lämmittelee todella huolella ja käyttää liukkari. Tuntuu älyttömän hyvältä
Minulla menee kaikki kymmenen mutta tavara on sen verran tiukka ettei käsien taputtelu onnistu.
Kaikki 5, rystysiin stoppaa. Ei kovin iso koura.
1 tai 2 tuntuu hyvältä, kai saisi sullottua 3 tai 4 omaa sormenpäätä mutten kyllä halua. Ei mitään nyrkkiä, mitä juttuja noi on? Voiko oikeesti joku olla niin väljä?? Taitaa olla kuvitelmia.
Vaimo on synnyttänyt kolme lasta alakautta, joten kiihottuneena ja pillu liukastettuna helposti sujahtaa koko käsi ainakin rystysiä myöten. Sen verran löysä on, että naidessa täytyykin sitten valita oikea asento, jotta puristaa tarpeeksi saadakseen minutkin laukeamaan. Takaapäin on yleensä paras.
On se kumma kun käsi ei mahdu, mutta jokaisella täällä on kättä isompi mulkku. Onneksi sellaiset idiootit ei siis pysty lisääntymään.
Kyllähän sinne menee koko nyrkkikin.. Itse kuitenkin sensuellisti sormetan emäntää kahdella sormella, kolme menee myös veikkaan että neljännen kohalla alkaisi valittamaan..