Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitanko CV että harrastan sijoittamista?

Työnhakijamyyjä
10.11.2017 |

Teen cvtä nyt ja aikaisemmin minulla ollut siinä sarake harrastukset.
Rakkain ja pitkäaikainen harrastukseni on talouden seuraaminen ja sijoittaminen.
Haen myyntiduunia.
Onko maininta tästä + vai - ?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm riippuu varmaan siitä kuinka ammattimaisesti tätä tert ja onko siitä lisähyötyä työhön..?

Vierailija
2/12 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt maininta lopussa on mielestäni ok.

Tuskin on mitään suurta hyötyä eikä haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm riippuu varmaan siitä kuinka ammattimaisesti tätä tert ja onko siitä lisähyötyä työhön..?

Harrastuksena. Salkku 70 000€ vasta. Ei varsinaista lisähyötyä, autoja myisin.

Ajattelin vain tuoko tämän ilmituominen uskottavuutta tms.

Vierailija
4/12 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/12 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa harkita tarkkaan. Minäkin olen asuntosijoittaja, en kuitenkaan työpaikalla ole kertonut kuin yhdelle, jonka tiedän myös toimivan samalla alalla. Minun sukulaisenikaan eivät tiedä edes veljeni perhe. Kiinteistöalan ja rahoitusalalla ihmiset tuntevat toisensa, myös toimin suljetussa nettiryhmässä ja ole siellä aktiivinen.Tiedät kai että osa suomalaisista  on sairaan kateellisia jos hallitset ja ymmrrät talousasioita.

Vierailija
6/12 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nauriiden ja porkkanoiden seassa tolkuttoman epätoivoisesti huudellut ja stalkannut miesasiakkasta, kannattaa kertoa se myös. Tulee kuitenkin ilmi.

Vierailija
7/12 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukset antavat aina persoonallisen kuvan hakijasta. Minä kirjoitan tuonne aina että harrastan käsitöitä ja anaaliseksiä.

Vierailija
8/12 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnhakijamyyjä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autokauppiaalle tuo tuskin antaa lisäarvoa. Minä lisäisin ehkä kiinnostuksen kohteena talouden seuraaminen tms.

Vierailija
9/12 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnhakijamyyjä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autokauppiaalle tuo tuskin antaa lisäarvoa. Minä lisäisin ehkä kiinnostuksen kohteena talouden seuraaminen tms.

Eli jätän sijoittaminen (osakepoiminta) pois?

Vierailija
10/12 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en kertoisi koska sen voi tulkita "leuhkimiseksi" ja sit se suomalainen kateus ei ole kiva. Pidät vaan omana tietona tuon sijoittamisen

Vierailija
11/12 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitkäaikainen harrastus" ja 70ke salkku on keskenään hieman ristiriidassa. Oh well, kukin resursseillaan, mutta bisnesmaailmassa en ehkä tuolla vielä rehentelisi.

Mieluummin maininnaksi kiinnostus talouden seurantaan ja vaikka aloitteleva sijoittaja.

Vierailija
12/12 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna en kertoisi koska sen voi tulkita "leuhkimiseksi" ja sit se suomalainen kateus ei ole kiva. Pidät vaan omana tietona tuon sijoittamisen

Myyntihommissa saa ollakin vähän itseriittoinen, mutta kun ala on sellainen, että rahan perässä ollaan keskimääräistä enemmän, niin todennäköisesti siellä on muitakin sijoittajia. Että kannattaa ainakin valehdella salkun koko, jos oman harrastuksensa haluaa tehdä kaikkien tiettäväksi.