Miten minun pitää toimia, jos haluan nähdä kerran elämässäni suden livenä?
En kuitenkaan halua tulla syödyksi, purruksi yms. mukavaa.
Kommentit (26)
Melko naiivi kuvitelma jotta täältä kuulet neuvon mihin menemällä näet luonnon villieläimen.
Ihan kaikkia luonnoneläimiä on hankala mennä vain jonnekin katsomaan ja nyt puhutaan harvinaisesta villieläimestä.
Itse olen nähnyt suden luonnossa ja tuijotti suoraan silmiini. Luulin ensin koiraksi eli riittää kun käyt Venäjällä, niin siellä suden näköisiä koiria paljonkin.
Oli pakko laittaa tää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki koira, laita sille kamera otsaan ja päästä alueelle jossa nähty susia. Ainakin livekuvana pääset näkemään
Juu ja niin pääsisit koirastakin eroon ja kamera olisikin suden otsalla - ja se ottaisi livekuvaa ennenkuin söisi sinutkin.
Entä jos koira on kovin iso? Kuinka pohjaton suden ruokahalu oikein on?
Ainakin itse olen nähnyt viisi kertaa suden Pihlajavedellä (Keuruun osa) Keski-Suomessa parin vuoden sisällä. Autoteillä kävelevät keskellä päivää. Mieheni on biologi, joten varma tunnistus, eivät ole koiria. Asumme siis 20 kilometrin päässä, mutta Keskiselle Tuurin kyläkauppaan mennessä ajamme sitä kautta joskus.
Autolla Kolmårdenin kierros, siellä sudet tulee auton ikkunoista kurkkimaan. Helpommallakin pääsee. Katso ympärillesi. Ihminen on ihmiselle susi.
Ikeasta lampaantalja ja lidlistä pekonia. Suuntaa lähimpään metsään sopivan kannon päähän kamera valmiina. 😁
"Livenä" ei ole sama asia kuin " luonnossa", joten ymmärrettävästi sinua on opastettu katsomaan eläviä susia Ranualle ja Ähtäriin.