Pahat ihmiset ovat tehneet sen että lapseni on liian yksin.
Kommentit (16)
Itse et pysty siihen asiaan sitten millään vaikuttamaan, vaikka olet tuon lapsen oletettavasti äiti?
Olen pahoillani puolestanne. Maailma on ihan liian kova ja ihmiset todella ajattelemattomia ja ilkeitä. Tarttis tehdä jotain. No mammat, katse peiliin miettien samalla miltä kaikki se ilkeys ym. jota muihin kohdistaa, tuntuisi itsestä? Alkasko löytyä kykyä muutokseen? Vaikea uskoa, mutta voittehan yllättää positiivisesti(?).
Vierailija kirjoitti:
Itse et pysty siihen asiaan sitten millään vaikuttamaan, vaikka olet tuon lapsen oletettavasti äiti?
Niin, äitihän se kaiken pystyy muuttamaan...? Taikuriksiko luulet? Äly hoi...
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärrä.
Voin uskoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän sen kotoota pidä lähteä sen muutoksen, ulkopuolisen siihen varmaan sitä ennen on vähän huono vaikuttaa.
Onko pahat ihmiset siis olleet äidille niin ilkeitä, että äiti ei halua etsiä lapselle seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän sen kotoota pidä lähteä sen muutoksen, ulkopuolisen siihen varmaan sitä ennen on vähän huono vaikuttaa.
Niin...siis jos lasta vaikkapa kiusataan niin minkä muutoksen ajattelit lähtevän kotoa? Ja miten niin siihen ei voi ulkopuolinen vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan mutta vinkkejä voisit antaa.
Et kai tarkoita entistä Janina Frostellia?
Vierailija kirjoitti:
Onko pahat ihmiset siis olleet äidille niin ilkeitä, että äiti ei halua etsiä lapselle seuraa?
Joskus on myös niin, että jos äiti suljetaan ulkopuolelle niin usein lapsi jää myös. Muistakaa hölmöt juoruajat, että voi olla myös niin, ettette todellisuudessa tunne kohdetta lainkaan, siis todella lainkaan. Kuinka typerää silloin on jakaa keksittyjä tai todella väritettyjä juttuja! Teette itsestänne vaan täyden pellen sillä tavalla. Ja sitäpaitsi _millainen aikuinen edes kiusaa_! Pitää olla kyllä jotain ihan perustavanlaatuista vikaa päässä sellaisella.
Joka kiusaa toisia, ei ymmärrä tai arvosta elämää ollenkaan. Empatiakyvyttömyydessään tyhjä ihminen.
Up