Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tv-dokumenttisarja "Sadan vuoden talo". Mielipiteesi?

Vierailija
10.11.2017 |

.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä näkee kaikki jaksot

https://areena.yle.fi/1-2966155

Vierailija
22/30 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakso 9.

Heti ku apumies pääsee katolle, eka sana on perkele. ja sit hoetaan vittua yms. :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadanvuoden rötiskä. On säälittävää katsoa kun arkitehti kuljettaa tomppelia maksajaa.  Talo on kamalan näköinen ja täynnä suunnitteluvirheitä. Seinät ,ikkunat katto, jne. Varokaa akkitehtejä . Upean , toimivan valmistalon - kuivassa sisätilassa tehdyn ,  olisi saanut kaikilla herkuilla ,kolmasosa hintaan . 

Kymmeniä ok-taloja tehnyt ja teettänyt .     Toinoi  !  

Vierailija
24/30 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot fibrat asumiseen tuossa talossa kiroilun ja negatiivisyyden vuoksi. Rööki palaa työmiehillä sisähommissa, yök.

Sisäseinät jäi maalaamatta, kun rahat loppui. Ulkoa sitten maalattiinkin kahteen kertaan väärän maalin vuoksi.  Sadanvuoden taloon kun Ristimäki oli ostanut muovimaalia - ja vielä väärän sävyistä. Jep jep.

Kaapivatko ne sen lateksin pois ennen kuin maalasivat öljypohjaisella? Tajusivatko edes?

Ladolta tosiaankin näyttää vinksin-vonksin talo.  Arkkitehti aikamoinen visionääri :) 

Partatonttu ihan pihalla ja ärsyttävä kielenkäyttö.

Susi koko projekti. Ja vaimokin happaman oloinen vielä.

Vierailija
25/30 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pori on perseestä.

Vierailija
26/30 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viihdyttävä sarja.

Mä vaan mietin esimerkiksi sen toisen kylppärin kohtaloa. Mustat laatat kauttaaltaan, siis se lakritsi. Tuollaisiin radikaaleihin väreihin saattaa kyllästyä jo muutamassa vuodessa.

Saati sata vuotta.

Mutta tietysti heidän valinta, ok heille.

Vierailija
27/30 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinoisano kirjoitti:

Sadanvuoden rötiskä. On säälittävää katsoa kun arkitehti kuljettaa tomppelia maksajaa.  Talo on kamalan näköinen ja täynnä suunnitteluvirheitä. Seinät ,ikkunat katto, jne. Varokaa akkitehtejä . Upean , toimivan valmistalon - kuivassa sisätilassa tehdyn ,  olisi saanut kaikilla herkuilla ,kolmasosa hintaan . 

Kymmeniä ok-taloja tehnyt ja teettänyt .     Toinoi  !  

Mitä virheitä siinä on, olisi mukava kuulla? Itse en pysty niitä tuosta ohjelmasta nimeämään.

Myös kymmeniä taloja tehnyt!

Vierailija
28/30 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa viihdettä.

Vierailija
29/30 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen Elvin jos toi talo kestää 100 vuotta. Veikkaan että 20 vuoden päästä on jo korjaustarpeessa tai umpihomeessa.

Vierailija
30/30 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä artistista jokä laulaa siellä juhlissa tuli mieleen Asterixin trubaduuri, joka on aina puuhun sidottu juhlien ajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi