Tv-dokumenttisarja "Sadan vuoden talo". Mielipiteesi?
Kommentit (30)
Pätkiä olen nähnyt ja se riittääkin. Miksi minun pitäisi katsella, kun joku toimittajan planttu pistää eurot haisemaan. Jokaisessa välähdyksessä, jonka olen nähnyt, valitetaan rahan kulumista. Jos ei ole varaa, niin miksi pitää rakentaa tuollainen palatsi.
Olisi ollut kivempi kun olisi rakennuttanut hillitynkokoisen, normaalin puutalon.
"Vastaava timpuri" ohjelman parasta antia 😂
Ihmeellistä sekoilua, tuntuu että asiat ei ole kenelläkään täysin hallussa.
En tiedä rakentamisesta mitään mutta tämä ohjelma on mahtava! Parasta viihdettä pitkään aikaan eikä kyllä paljoa kiinnosta oman talon rakentaminen tämän jälkeen :D No toivotaan että ohjelmassa käy vielä kaikki hyvin
Se rakennuttaja J-P Ristmeri omistaa tuotantoyhtiön, joka on keksinyt mm. Satuhäät-formaatin. Filmaattiset taisi olla se yhtiön nimi.
Tää on kyllä parasta huumoria tällä hetkellä tv:ssä :D Harmi kun ei ole koko sarjaa areenassa katsottavissa vielä.
Tulisin hulluksi jos kaks tuollaista joulutonttua olisi rakentamassa taloani😅 nyt tulevassa ihan kauheeta riitelyä koko ajan
Sillointällöin kun sattunut katsomaan, ei siellä tehdä mitään ja aina on se pitkätukkakääpä valittamassa jostain. Eipä ihme jos sata vuotta kestää talon valmistuminen.
Toi partasuu-timpuri ei muuta suustaan syle kuin v*tun v*tun v*ttu..
Vierailija kirjoitti:
Kiroilevat kuin lappalaiset.
PORILAISET.
Samasta aiheesta myös täällä:
http://www.vauva.fi/keskustelu/3023850/teeveessa-sadan-vuoden-talo?changed=1512244422
Meidän taloa oli rakentamassa appiukko, joka oli samanlainen vänkääjä. Mitään ohjeita ei jaksanut lukea ja oikaisi aina kun mahdollista. Lentäväksi lauseeksi jäi ”Ei se sieltä näy!”😆
Ihan järkyttävän hauska! Etenkin kun just tommosta se rakentaminen on, tehtiin sitten huussia tai jotain jättimäistä julkista rakennusta. Mittakaavalla ei ole mitään merkitystä. Aina on tilaaja yhtä pihalla, arkkitehti tahtoo hienoa ja kallista, vastaava timpuri on mielestään aina oikeassa, alihankkijat ja virolaiset haukutaan kaikesta. :D
Oon jo vuosia oottanut tosi tv-sarjaa rakentamisesta. Osasin aavistaa, että siitä tulisi mainio.
Ei kestä sataa vuotta tuo talo. Olisivat rakentaneet käsinveistetyn hirsitalon, olisi kestänyt monta sataa vuotta.
Rakennuttajan viidenkympin villitys koko projekti. Tyypillinen vanhemman sukupolven ihminen, jolla ei ole realistista ymmärrystä omasta taloudesta, rakentamisesta, rakentamiskustannuksista tai kunnollisten työntekijöiden merkityksestä projektissa.
Taloudellisesti tuo on järjetön projekti, jos talon joutuu myymään (mitä välillä ohjelmassa väläytellään) siitä ei saa siihen laitettua rahamäärää pois. Tosin tämä pätee tässä taloudellisessa tilanteessa Suomessa monella paikkakunnalla. Tuo talon asuntoalue sotii myös talon ulkoasun kanssa pahasti. Voi olla, että myyntiaika olisi vuosia.
Vaimo on ihmeen huoleton projektin suhteen. Ilm. Vaimon oma talous on vakaa ja projektin taloudellinen vastuu on miehellä tai miehen firmalla.
Elementtitoimittaja ja varsinkin asentaja-huttunen vaikuttavat todellisilta huijareilta.