Miten 45-vuotias h*m* voi näyttää nuoremmalta kuin minun 33-vuotias mieheni?
Ei tuo äijä mitenkään rupsahtanut ole, mutta ikä vaan näkyy väsyneenä yleisilmeenä, kasvojen harmautena jne. Meillä töissä 12 vuotta vanhempi mies on huomattavasti nuoremmen näköinen.
Kommentit (11)
ei ole käkättävää akkaa tuottamassa harmaita hiuksia ja käy salilla nostamassa rautaa
Sateenkaariväki osaa kehua itseään ovelasti. 0/5
Onko miehesi juonut alkoa tai polttanut röökiä ahkerasti? Itse olen 32 ja saan kuulla näyttäväni parikymppiseltä. En juo alkoholia, en ole koskaan polttanut ja harrastan liikuntaa. Eräs työkaverinainen ei uskonut kun kerroin ikäni.
Tuo on melko yleistä ei-heteromiehillä että näytävät ikäistään nuoremmalta.
Sperman nuorentavat vaikutukset on tutkittu juttu, eikä h*m*n tarttee elää naisen kanssa.
Geenit suurin syy. Itse elän aika epäterveellisesti, en liiku, syön mitä sattuu ja juon paljon, tupakoin humalassa. Minua luultiin nuorempana aina 10-20 vuotta nuoremmaksi. Esim 30v luultiin n. 20v, 40v luultiin n. 25v ja Alkossa ja baarien ovilla kyseltiin papereita vielä päälle kolmikymppisenä. Joskus oli meikkiä, joskus ei. Muitakin nuoremman näköisiä suvussa on.
Homomiehet huolehtii kunnostaan ja ulkomuodostaan sillä niissä piireissä ei rupsahtaneita rumahisia katsella.
Heteromiehet antaa itsensä rupsahtaa heti 20. ikävuoden jälkeen, koska tietää kuitenkin kelpaavansa jollekulle naiselle. Kun se on vaan miehekästä että kaljamaha kasvaa, hiukset roikkuu rasvaisina ja sänki rehottaa.
Parisuhde vie hetskumieheltä kaiken innon huolehtia kunnostaan. Sen takia moni nuorena urheileva äijä esim vaihtaa valmentajaksi, ettei tartte kuntoilla.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi juonut alkoa tai polttanut röökiä ahkerasti? Itse olen 32 ja saan kuulla näyttäväni parikymppiseltä. En juo alkoholia, en ole koskaan polttanut ja harrastan liikuntaa. Eräs työkaverinainen ei uskonut kun kerroin ikäni.
Mä olen ikäni syönyt terveellisesti ja liikkunut päivittäin. Silti olen rupsahtanut ja ryppyinen 38 vuotiaana. Myöskään alkoholia en juurikaan käytä enkä ikinä ole polttanut.
Vierailija kirjoitti:
Niissä piireissä ei rupsahtaneita rumahisia katsella.
Juurikin näin! Ovat tavattoman ulkonäkökeskeisiä ihmisiä ja monelle oman kunnon vaaliminen ja nuorekkaana pysyminen on se elämän tärkein asia.
Ohis: Miten lie rumat h*m*miehet pärjäävät omilla suhdemarkkinoillaan?
Geenit