Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka pelaatte, tai joiden lapset pelaavat sims 4

Vierailija
10.11.2017 |

Tämä on varoitus ennenkaikkea sims 4:n pakollisesta päivityksestä sekä kissat ja koirat lisäosasta!
Kissat ja koirat, todella huono lisäosa. Lemmikit (ainakaan pennut) eivät tule kutsuttaessa paikalle koska eivät pääse portaista. Lisäksi ei voi manuaalisesti ikäännyttää. Tämä on kurjaa, koska the sims 4 pakollisen päivityksen myötä peliasetuksissa jos laitat ikääntymisen päälle (ja laittaa pitkäksi) ei voi enää valita sitä kuinka monta päivää menee ennenkuin sim tietyssä ikävaiheessa vanhenee. On automaattisesti 96 päivää pituus. Lemmikkien ikääntymistäkään ei voi säätää eikä voi katsoa kuinka monta päivää vie ikääntyä. (Sama kuin vauvoilla, ei voi klikata ja nähdä tietoja) 40€ meni täysin turhaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ongelmana on se, että miten saan asiakkaat lähtemään klinikaltani? hoidan ensin potilaan normaalisti ja sitten kun olen valmis, potilas ja omistaja jäävät vaan chillaamaan sinne mun klinikan odotushuoneeseen. haluaisin jo tutkia seuraavan potilaan, mutta kun painan siitä että 'tervehdi potilasta' (tai jotain vastaavaa) se vaan näyttää, että sinulla on jo tutkimus käynnissä. (ja siis jos tahdot aloittaa tutkimaan potilasta, sun pitää ensin tervehtiä sitä ja sitten simisi vie sen hoitopöydälle automaattisesti) sitten kun jos painat sitä potilaan omistajaa, ja siihen tulee se 'käske poistumaan' (tai joku vastaava) niin kun painan sitä, se omistaja vaan suuttuu ja antaa klinikalleni 1 tähden. mitä teen väärin? auttakaa!

Vierailija
22/27 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoleen hintaan ostettiin edellispäivänä ja lapset tykkää et sairaan kiva lisäosa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Pentuvaiheessa koirat ja kissat on vaikeita kun ne ei osaa mennä portaita. Kutsuminen toimii jos on samassa kerroksessa eläimen kanssa. Portaissa niitä täytyy kantaa.

Vierailija
24/27 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä voi edes ryhtyä tuossa pelissä eläinlääkäriksi?

Yritettiin rakentaa eläinklinikka, mutta sinne ilmestyi joku ulkopuolinen eläinlääkäri, eikä pelaaja itse saanut siihen hommaan ryhtyä...

Vierailija
25/27 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu mulla pettymys kun ostin, toimii hyvin eikä mulla oo mitään vikaa, eikä todellakaan mennyt rahat hukkaan...

Vierailija
26/27 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän myöhässä, mutta itse rakastan lemmikki lisäosaa. Se on aidompaa kun ei voi ohjata lemmikkejä, koska ei oikeassakaan elämässä voi, eikä pennut osaa kävellä portaita ja minun oma koiranpentuni oikeassa elämässä pelkää kaikkea.

27/27 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa asentaa mccc sims 4:lle eli siis mc downdoader sims 4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä