Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka pelaatte, tai joiden lapset pelaavat sims 4

Vierailija
10.11.2017 |

Tämä on varoitus ennenkaikkea sims 4:n pakollisesta päivityksestä sekä kissat ja koirat lisäosasta!
Kissat ja koirat, todella huono lisäosa. Lemmikit (ainakaan pennut) eivät tule kutsuttaessa paikalle koska eivät pääse portaista. Lisäksi ei voi manuaalisesti ikäännyttää. Tämä on kurjaa, koska the sims 4 pakollisen päivityksen myötä peliasetuksissa jos laitat ikääntymisen päälle (ja laittaa pitkäksi) ei voi enää valita sitä kuinka monta päivää menee ennenkuin sim tietyssä ikävaiheessa vanhenee. On automaattisesti 96 päivää pituus. Lemmikkien ikääntymistäkään ei voi säätää eikä voi katsoa kuinka monta päivää vie ikääntyä. (Sama kuin vauvoilla, ei voi klikata ja nähdä tietoja) 40€ meni täysin turhaan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!!

Vierailija
2/27 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä EA nuo ongelmat korjaa jossain toisessa päivityksessä.

Vierailija
4/27 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just latautuu.... Toivottavasti ei ole pettymys. 

Vierailija
5/27 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kun näistä vioista ei voi edes valittaa..

Vierailija
6/27 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just latautuu.... Toivottavasti ei ole pettymys. 

Tulee olemaan iso pettymys.

Vierailija
7/27 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita automaattinen ikääntyminen pois ja käytä lemmikin ikäännyttämiseen esim. eläinlääkäristä saatavaa ikäännyttämismakupalaa. Ei ollut ainakaan mulle pettymys tää lisäri.

Vierailija
8/27 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita automaattinen ikääntyminen pois ja käytä lemmikin ikäännyttämiseen esim. eläinlääkäristä saatavaa ikäännyttämismakupalaa. Ei ollut ainakaan mulle pettymys tää lisäri.

Siis mä tahdon että sim ikääntyy, ja siksi valitsin pitkä mutta ei saa enää valita päiviä ikääntymiseen.. ja ostin eläinklinikan, ostin sinne ihan kaiken tarvittavan ja sinne tulikin asiakkaita mutta hoidettavia potilaita ei muka ole.

Vierailija
9/27 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mä tahdon että sim ikääntyy, ja siksi valitsin pitkä mutta ei saa enää valita päiviä ikääntymiseen.. ja ostin eläinklinikan, ostin sinne ihan kaiken tarvittavan ja sinne tulikin asiakkaita mutta hoidettavia potilaita ei muka ole.

En edes voi palkata lääkäreitä

Vierailija
10/27 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep... molemmat kissat ja koiranpentu pelkäävät JATKUVASTI jotakin. Leikki helpottaa hetkeksi mutta kohta taas pelkäävät. Kun tietäisi MITÄ.

Vierailija
11/27 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EA ja korjata eivät sovi samaan lauseeseen.

Vierailija
12/27 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne ainakin muuttu pelokkaiksi eläinlääkärin rokotuksen jälkeen... eli jatkuvasti joku pelottaa. Ei näin.

Vierailija
13/27 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset just haaveilee tästä joululahjaksi,kun näkivät jonkun mainoksen tästä lisäosasta. Meillä ei ole edes tuota peruspeliä, joten olen ihan pihalla mitä kaikkea pitäisi olla ostettuna ennenkuin edes saa tuon kissat ja koirat siihen. Riittääkö siis, että on peruspeli ja sit tää lisäosa?

Vierailija
14/27 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi riittää, että ostaa perus Sims 4 pelin ja siihen lisäksi Lemmikit lisäosan.

Vierailija
15/27 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EA ja korjata eivät sovi samaan lauseeseen.

Haha. Just pari päivää sitten tuli uus päivitys mikä korjas muutamia pelin bugeja ja muita ongelmia. :)

Vierailija
16/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää tervehtiä asiakkaita

Vierailija
17/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tykänny ihan tosta uusimmasta lisäosasta. En ole tosin pentuja vielä luonut, ja tavaroita saisi kyllä olla enemmän, mutta muuten tykkään. Koen saaneeni rahoilleni vastinetta :)

Vierailija
18/27 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon tykänny tästä, eilen siis ostin. En tosin oo kyllä kauaa ehtiny pelailemaan, mutta tällä muutaman tunnin pelailulla ei ole ollut mikään pettymys, ehkä paras lisäosa tähän mennessä.

Vierailija
19/27 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäosaa ite pelannu nyt viikonlopun ja lapset 6v ja 8v myös. Hyvä lisäosa kaikin puolin ja mukava kaupunki. Suosittelen. :)

Vierailija
20/27 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lemmikin voi ikäännyttää jos saa eläinlääkintä taso 6 ja silloin voi tehdä makupalan jolla voi ikäännyttää lemmikin :)