Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: "Nimekäs golfvalmentaja ei uskalla opettaa enää naisia häirintäsyytteiden pelossa"

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol, alkaa jo vtuttaa tämä miesten uhriutuminen. Miten tämäkin saadaan näyttämään siltä, että nainen on syyllinen ja paha.

Se näyttää siltä ainoastaan sinun silmissäsi, koska olet ammattiuhriutuja. Vain naisten ongelmista saa puhua sinun mielestäsi.

Häh? Mikä tässä on se miesten ongelma mistä ei saa puhua? Kyllä miehenkin pitää saada puhua, jos häntä on ahdistelu. Tai jos itse ahdistelee, voisi olla hyvä puhua siitä.

Vierailija
22/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässäkin tapauksessa mies pelkää vanhoja asioita kuin mahdollisia uusia syytöksiä. Tämän miehen logiikalla kukaan mies ei voisi toimia missään yhteistyössä naisten kanssa, mutta näinhan asia ei siis ole koska kyllä miehet siihen pystyvät vaikkakaan eivät siis kaikki.

Koska vain pienelle osalla napsahtaa epäonni kohdalle, oli syyllinen tai syytön. Siksi useimmat vielä uskovat ettei mulle voi sattua. Kyllä voisimme kaikki ajaa ilman turvavöitäkin, valtaosalle ei tapahtuisi silti ikinä mitään.

Ilmapiiri nyt alkaa olla semmoinen, että naisten täysjärkisyyteen ei voi luottaa

Ikinä en ole kähminyt, vislannut, seurannut, tai tehnyt mitään muutakaan semmoista, ja deittejäkin suudellut niin hitaan elein, että varmasti ehtii viestiä jos ei halua. Silti on pakko miettiä näitä asioita. Minua on kyllä kähmitty ja kourittu, mutta en siitä valita.

#metoo

.[

Minusta taas vasta nyt kulttuuri alkaa olla lähempänä täysjärkisyyttä, kun naisten ei tarvitse suojella ahdistelijoita vaikenemalla ja vastuu ahdistelusta osoitetaan sinne minne se kuuluu.

Olen pahoillani kokemastasi ahdistelusta.

Pienempi paha se oli kuin tämä syytösten ilmapiiri, missä syyttömätkin nähdään syyllisinä.

Pienempi paha? Ootko ollenkaan lukenut näitä kuvauksia mitä ihan valtava osa naisista on kokenut jatkuvasti? Mulle ei ole edes tapahtunut mitään todella pahaa, mutta siitä alkaen kun piti 7-vuotiaana kävellä kouluun metsässä runkkaavien paljastelijoiden ohi, niin jonkinasteista häirintää olen kokenut tähän ikään saakka säännöllisesti. On korkea aika lopettaa hyssyttely ja tuoda ahdistelu ja väkivalta päivänvaloon.

Vaikka suurin osa miehistä ei ole raiskaajia, niin toi kulttuuri, että on ihan ok kähmiä, huudella, nolata/kyseenalaistaa ammattitaitoa/jne. seksuaalissävytteisillä vitseillä, seurata, läpsiä, pitää yllä sellaista ajatusmaailmaa, missä naiset on loppujen lopuksi esineitä joille voi tehdä mitä huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässäkin tapauksessa mies pelkää vanhoja asioita kuin mahdollisia uusia syytöksiä. Tämän miehen logiikalla kukaan mies ei voisi toimia missään yhteistyössä naisten kanssa, mutta näinhan asia ei siis ole koska kyllä miehet siihen pystyvät vaikkakaan eivät siis kaikki.

Koska vain pienelle osalla napsahtaa epäonni kohdalle, oli syyllinen tai syytön. Siksi useimmat vielä uskovat ettei mulle voi sattua. Kyllä voisimme kaikki ajaa ilman turvavöitäkin, valtaosalle ei tapahtuisi silti ikinä mitään.

Ilmapiiri nyt alkaa olla semmoinen, että naisten täysjärkisyyteen ei voi luottaa

Ikinä en ole kähminyt, vislannut, seurannut, tai tehnyt mitään muutakaan semmoista, ja deittejäkin suudellut niin hitaan elein, että varmasti ehtii viestiä jos ei halua. Silti on pakko miettiä näitä asioita. Minua on kyllä kähmitty ja kourittu, mutta en siitä valita.

#metoo

.[

Minusta taas vasta nyt kulttuuri alkaa olla lähempänä täysjärkisyyttä, kun naisten ei tarvitse suojella ahdistelijoita vaikenemalla ja vastuu ahdistelusta osoitetaan sinne minne se kuuluu.

Olen pahoillani kokemastasi ahdistelusta.

Pienempi paha se oli kuin tämä syytösten ilmapiiri, missä syyttömätkin nähdään syyllisinä.

Pienempi paha? Ootko ollenkaan lukenut näitä kuvauksia mitä ihan valtava osa naisista on kokenut jatkuvasti? Mulle ei ole edes tapahtunut mitään todella pahaa, mutta siitä alkaen kun piti 7-vuotiaana kävellä kouluun metsässä runkkaavien paljastelijoiden ohi, niin jonkinasteista häirintää olen kokenut tähän ikään saakka säännöllisesti. On korkea aika lopettaa hyssyttely ja tuoda ahdistelu ja väkivalta päivänvaloon.

Vaikka suurin osa miehistä ei ole raiskaajia, niin toi kulttuuri, että on ihan ok kähmiä, huudella, nolata/kyseenalaistaa ammattitaitoa/jne. seksuaalissävytteisillä vitseillä, seurata, läpsiä, pitää yllä sellaista ajatusmaailmaa, missä naiset on loppujen lopuksi esineitä joille voi tehdä mitä huvittaa.

Puhuinkin omista kokemusistani, jota tuo pahoitteli. Pahoittelisi mielummin semmoista mikä on minulle oikeasti ikävää, eikä pikkujuttuja.

Meillä suomessa ei ole tuommoista kulttuuria missä kähmiminen on ok. Että sitä silti tehdään on eri asia. Ei me koskaan päästä rikollisuudestakaan eroon.

Vierailija
24/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://i.imgur.com/YEsKpGq.mp4

Tuossa esimerkki hyväksytystä seksuaalisesta häirinnästä Hollywoodissa.

Vierailija
25/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajusi varmaan, että kuka tahansa menneisyydestä voi syyttää ahdistelusta eikä asialle mahda yhtään mitään ja maine on mennyt ilman todisteitakin. Minäkin valitsisin mieluummin asiakkaita, jotka todennäköisemmin eivät syytä mua ahdistelijaksi, jos asiakkaista olisi ylitarjontaa

Kyllä niihin syytöksiin jotain todisteitakin pitää olla ja näissäkin esillä olleissa tapauksissa kysymys on siitä että useampi nainen on kertonut kokeneensa samalta henkilöltä ahdistelua. Eli ei kenenkään tarvitse pelätä joutuvan vastuuseen jos mitään ei ole tehnyt ja jos tuokin golfopettaja haluaa pelata varman päälle niin ei anna yksityistunteja tai porukassa on muitakin paikalla kierrokselle . Eihän silloin voi mistään syyttää. Kyseinen henkilö ei voi mennä jatkossa naistaksikuskin kyytiin tai käydä naislääkärillä. Hän ei voi myöskään asioida ruokakaupassa jos siellä ei ole paikalla muita kuin naismyyjiä. Ei kannata unohtaa myöskään näyttelyitä tai urheilutapahtumia jos joutuu juttelemaan naisille ja missään tapauksessa ei saa istua naisen vieressä elokuvissa tai teatterissa. Kannattaa pysyä siis kotona ja korkeintaan saunoa miesten kanssa, mutta mitäs syytöksiä silloin voikaan saada!

Mies

Tuomiota varten tarvitaan todisteita, syyttää voi kuka vaan millä perusteella hyvänsä. Nykyajan hutkivan journalismin ansiosta syytöksen kuulee kaikki ja mahdollinen syyttömyys jää olemattomalle huomiolle. Pelkät valheelliset syytökset voi riittää tuhoamaan maineen ja sitä kautta elämän.

Kuka esimerkiksi muistaa, että Kasmir oli salakuvauksen uhri? Silti hänet potkittiin pois tv-ohjelmasta ja hän menetti varmasti keikkoja ihan vain siksi, että mediassa hänet oli yhdistetty Axl:n salakuvaukseen ilman mitään tietoa tapahtumien kulusta.

Vierailija
26/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, tällaisesta vanhemmasta naisesta oli vain ihanaa, kun nuori miespuolinen golfopettaja seisoi takanani ja kädestä pitäen opetti svingiä 😃😃😃. Tulipahan päivän ”halit” saatua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme