Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suoraan kysyn että saako miehesi mennä HUOMENNA BAARIIN

Vierailija
10.11.2017 |

?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki saa mennä, jos haluaa. Tosin meillä on rahat sen verran vähissä, että jos menee baariin, on sitten vastaavasti ensi viikolla syömättä.  -- Onneksi mulla järkevä mies, joka ymmärtää rahatilanteen. En mä kovin kauan katselisi sitä, että mies kantaisi rahansa baariin ja tulisi sen jälkeen kyselemään multa ruokarahoja.

Vierailija
22/40 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä. Tosin varmaan pelaa tietokoneella kuten minäkin.

Masentavaa!

Yleistäkin tällainen nykyään, vai onko? Paljon mieluummin nyt baariin oikeiden ihmisten pariin juttelemaan. 

Miksi se on masentavaa, jos tuo on sitä mitä he haluavat tehdä? Näin äkkiseltään ajateltuna tuntuu masentavammalta se, että joutuisi "tavan vuoksi" tekemään jotain mitä ei tahdo, vain sen takia ettei se tunnu muista masentavalta. 🤔

Me esim. lähdetään tänään anoppilaan viikonlopuksi, joten baarit jää väliin. Ja jäävät ne muutenkin, mies ei tosiaan juo ollenkaan ja minäkin vain tyyliin kerran vuodessa. Voin kyllä kuvitella miten monen mielestä meidän viime aikojen viikonloput ovat tuntuneet muista masentavilta - kylässä monesti miehen paras kaveri, joka hänkään ei juo laisinkaan, käydään saunassa ja sitten istuttu sohvalle mässyttää karkkia, juomaan limsaa ja katsomaan Vain Elämää 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais mennä, mut ei mee koska on pa.

Vierailija
24/40 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, koska viikonloppuisän pitää ottaa lapset. Eksä ei tykkäisi, että lapset olisivat yksin. Ja minä en heitä hoida.

Vierailija
25/40 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein aina kun lähtee baariin se liittyy miesporukkaan ja ryhmäpaineeseen. Mun kanssa ei lähde kerjäämälläkään ja sanoo ettei tykkää käydä. Joten jos tulisi joku yllättävä baarireissu johon 99 % todennäköisyydellä en olisi toivottua seuraa niin vituttaisi kyllä, kun mun seurassa on selvästi taas joku vika :)

Vierailija
26/40 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan suoraan. En saa, enkä uskalla kysyä edes lupaa.

Vierailija
27/40 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska on sen vuoro hoitaa lapsia. Tänään saisi, koska on minun vuoro.

Vierailija
28/40 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, jos haluaisi mutta ei liene sillä  halua sellaiseen. Eiks toi on lähinnä  sellasten parikymppisten keskenkasvuisten hommaa?

Vierailija
29/40 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tarpeeksi vanha, niin miettii vain kiirehtimistä mökkireissulle.

Vierailija
30/40 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keneltä se luvan tarvii?

Minulta. Ja lupaa ei heru.

Vierailija
31/40 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä. Tosin varmaan pelaa tietokoneella kuten minäkin.

Masentavaa!

Yleistäkin tällainen nykyään, vai onko? Paljon mieluummin nyt baariin oikeiden ihmisten pariin juttelemaan. 

Ei se oo masentavaa. Mä pelaan omien kavereiden kanssa ja poikaystävä pelaa omiensa kanssa, tai jos oikein hurjaksi käy, niin mä pelaan poikaystävän ja sen kavereiden kanssa.

Vierailija
32/40 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole varaa edes töissä käyvällä ryypätä baareissa ja remuta yöllä nakkikioskin kautta taksijonolle tänä päivänä.

Vierailija
33/40 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa, koska viikonloppuisän pitää ottaa lapset. Eksä ei tykkäisi, että lapset olisivat yksin. Ja minä en heitä hoida.

Pitää ottaa lapset? Eikö ennemmin saa lapset luokseen? Vai onko näitä, jotka valittaa 4 päivästä kuussa (kokee olevansa eksän lapsenvahti), vaikka eksä hoitaa muut 26?

Vierailija
34/40 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hästägh "kalsarikännit".

Vierailija
35/40 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas näitä "SAAKO miehesi mennä ulos/kauppaan/metsään/leffaan/paskalle".

No edelleen, aikuisen ihmisen ei tarvitse kysellä lupia. Tottakai toinen huomioidaan, mut vittu haloo.

Vierailija
36/40 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako vaimosi käydä lähikaupassa ostamassa maitoa? Kuitenkin ehti viiden minuutin aikana pettää ja varmuuden vuoksi pitää antaa lättyyn? Haloo.

Vierailija
37/40 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markettioluenkin hinta nousee taas, mikäli sipilöinti saa lait läpi ensi vuodelle. Eikä sitten kännipoltella. Tai muutenkaan, ellei ole kuvetta kaivaa. Ihan hyvä kyllä toisaalta. Paheet maksavat.

Vierailija
38/40 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ja varmaan lähteekin - haluaa tosin mut kuitenkin mukaan enkä ehkä itse jaksa lähteä, toivottavasti menee itse kuitenkin jos huvittaa!

Vierailija
39/40 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina on isänpäivä niin ei todellakaan saisi lähteä lauantaina baariin. Lapset innoissaan tehneet lahjat ja kortit jotka annetaan aamulla niin siihen ei krapula sovi. Meillä ei tällaista tilannetta tulisi vastaan kun mies ei käy baareissa tai muutenkaan juo itseään känniin mutta aloittajalla ehkä eri tilanne kun tällaista kysyy. Minusta nyt on oikeus "kieltää" .

Vierailija
40/40 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

Ei se käy baareissa. Saisi mennä mutta ei mene. Juo kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi