Minkä pienen huomaavaisen teon puolisosi teki sinulle viimeksi?
Kysymys otsikossa. Minkä välittämisestä kertovan teon puolisosi on sinulle viimeksi tehhnyt? Minun mieheni oli ladannut tänään kahvin minulle valmiiksi ennen töihin lähtöä. :)
Kommentit (62)
Lämmitti mun peittoa ja paikkaa sängyssä ennen kuin itse tulin sänkyyn, kun aina valitan että on kylmä :) Ei tarvinnut mennä viileisiin lakanoihin <3
Antoi aamusuukon ja nauroi hassuille jutuilleni. <3
Joka päivä tapahtuu jotain pientä. Tällä hetkellä hän vastaa tiskaamisesta, ihan vaan siksi kun meiltä hajosi tiskari ja hän tietää minun inhoavan käsintiskaamista. Kyllä mä tiskaisin, mutta useimmiten, jos hän huomaa että alan sitä tekemään, hän ajaa minut pois keittiöstä ja tekee itse. No onneksi ensi viikolla tilipäivänä saadaan uusi kone...
Eilen haki kirjastosta varaamani kirjan, toi ruokaa ja passas muutenkin koko illan. Oon flunssassa, ja kieltämättä on ihanaa kun toinen auttaa, ite en jaksa kuumeisena kokata.
Normaalit aamurutiinit. Herätti mut, keitti kahvin ja haki mulle lehden postilaatikolta. Kun tulin suhkusta, niin kahvi ja lehti odotti valmiina pöydällä.
Minusta tuollainen ei ole mitään välittämistä. Osa ihmisistä vain on tuollaisia. Heistä on kivaa koittaa ilahduttaa muita, mitä lie heikkoitsetuntoisia, jotka eivät usko kelpaavansa muuten. Ja siis mieheni on myös tuollainen en mä sitä ainakaan arvosta mitenkään että aah, ajattelee mua. Itseään se siinä ajattelee. Koska jos pyydän toimimaan jollain tietyllä tavalla, niin ei tapahdu. Huomioisi siinä vaan mieluummin. Osaan mä itse kahvini keittää ja kykenen.
Mies herää ennen minua töihin ja jättää välillä pieniä lappusia, joissa lukee kivoja asioita minusta ja toivottaa hyvää päivää. Minusta se on aika hellyyttävää. <3
Kun tulin töistä kotiin, niin kämppä oli siivottu ja kimppu ruusuja pöydällä.
Vierailija kirjoitti:
Normaalit aamurutiinit. Herätti mut, keitti kahvin ja haki mulle lehden postilaatikolta. Kun tulin suhkusta, niin kahvi ja lehti odotti valmiina pöydällä.
Oikein herättikin sinut! Varmaan mukava tunne palata ala-asteen neljännelle luokalle? Kyllä aikuinen laittaa itse oman kellon soimaan, ajattele, jos miehes unohtais? Miksi hänen se on tehtävä?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuollainen ei ole mitään välittämistä. Osa ihmisistä vain on tuollaisia. Heistä on kivaa koittaa ilahduttaa muita, mitä lie heikkoitsetuntoisia, jotka eivät usko kelpaavansa muuten. Ja siis mieheni on myös tuollainen en mä sitä ainakaan arvosta mitenkään että aah, ajattelee mua. Itseään se siinä ajattelee. Koska jos pyydän toimimaan jollain tietyllä tavalla, niin ei tapahdu. Huomioisi siinä vaan mieluummin. Osaan mä itse kahvini keittää ja kykenen.
Aijjaa kiintoisaa! Itse ajattelen niin, että se kertoo toisen ajattelemisesta, kun noin tekee. Mies oli kirjoittanut viereen viestin, että hyvää päivää rakkaalle. Kyllä mä siksi ajattelen, että mies ajatteli minua, eikä "nyt vain ole sellainen ihminen", että ajattelematta keittää vain sitä kahvia.
Ja miten outoa se ois keittää aamulla kahvia vain itselleen, jos toinenkin juo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijjaa kiintoisaa! Itse ajattelen niin, että se kertoo toisen ajattelemisesta, kun noin tekee. Mies oli kirjoittanut viereen viestin, että hyvää päivää rakkaalle. Kyllä mä siksi ajattelen, että mies ajatteli minua, eikä "nyt vain ole sellainen ihminen", että ajattelematta keittää vain sitä kahvia.
No oisko vähän outoa, jos EI AJATTELIS sua, kun ootte yhdessä? Ja siivoaminenkin on lähinnä itselle, ei sitä siivoamista inhoava ihminen toiselle juurikaan tee, ellei halua itsekin siistiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestäänhän se vain mukavan ihmisen haluaa tehdä noilla viesteilläänkin, ei ne ainakaan mulle mitään merkitsis. Jos tietäisin, ettei ajattele noin niin ois kyllä ex. Ja koska tiedän, että ajattelee noin sitä ei tartte enää kirjoittaa minnekään, että uskon ja ihan lähden ajatuksesta, että olen rakas.
Vierailija kirjoitti:
Mies lähti aikaisemmin töihin kuin minä. Keitti siis ensin itselleen ja latasi uudet kahvit sen jälkeen minulle. Ei nyt mikään uroteko, mutta kyllä se ilahdutti ainakin minua. Ihme asioista täällä nillitetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos juo sitä itsekin, niin onpa erikoisen ajattelevaista keittää sitä kummankin tarpeeseen!
Pani mua eilen ja tänään. Tätä oli odotettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies lähti aikaisemmin töihin kuin minä. Keitti siis ensin itselleen ja latasi uudet kahvit sen jälkeen minulle. Ei nyt mikään uroteko, mutta kyllä se ilahdutti ainakin minua. Ihme asioista täällä nillitetään.
No ei ole todellakaan mikään uroteko, enkä tajua mikä tuossa ilahduttaa. Kun se ei vie kuin kaks sekuntia, jos ne itsekin keittää. Tekis jotain hyödyllisempää, kuten sellaista mitä pyydetään. Mitä mä oikeasti kaipaan tartten ja haluan.
Hauska ketju, parisuhteessaan onnelliset vastailee ja yksi mielensäpahoittaja kuittailee... Meillä mies hieroi eilen kipeitä hartioitani, jumit laukesi eikä tänään tarvitse kärsiä päänsärystä. Itse yritän myös päivittäin huomioida miestä, ostan hänen tarvitsemia asioita kaupasta, silittelen ohimennessä. Paljon mukavampaa elää yhdessä kun molemmat huomioi toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestäänhän se vain mukavan ihmisen haluaa tehdä noilla viesteilläänkin, ei ne ainakaan mulle mitään merkitsis. Jos tietäisin, ettei ajattele noin niin ois kyllä ex. Ja koska tiedän, että ajattelee noin sitä ei tartte enää kirjoittaa minnekään, että uskon ja ihan lähden ajatuksesta, että olen rakas.
Eihän se mies nyt sen takia tuota tee, että en tietäisi olevani hänelle rakas. Kyllä tiedän, eikä sitä nyt tarvi todistella. Tai omaa erinomaisuuttaan. Oletko kuullut ikinä sellaisesta, että joskus voi tehdä asioita ihan toisen mieliksikin? Eikä se väärin ole, että siitä tulee myös itselle hyvä mieli. Oudoista asioista täälläkin nillitetään...
Laittoi autoni lämpiämään samalla kun lähti itse aikaisemmin töihin.