Minkälainen ihminen matkustaa Dubaihin?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Utelias.
Jep. Se on suosittu kohde ja kaikki tuntevat jonkun joka siellä on käynyt. Plus maailman korkein rakennus. Itselle se oli kuitenkin sellainen kohde, että yksi käynti riitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tänään junassa kuuntelin kahden Dubain matkaajan kokemuksia. Kolme- ja nelikymppiset myyntialan miehet. Juovuksissa jo klo 14 alkaen, vittu joka kolmas sana.
No juuri tällaiset ei matkusta Dubaihin, eihän sieltä saa viinaa mistään.
Tuollaiset ihmiset ostavat viinakset Dubain lentokentän arrivals-puolen putiikista. Alkoholia saa mm. myös joistakin hotelleista, joskin se on aika hintavaa. Itse olen joskus vienyt duunimatkalla Dubaissa asuvalle työkaverille lentokentältä alkoholia. Länsimaalaisten asuttamilla paikoilla voi sitä viinaa kiskoa eri tavalla kuin turistipaikoissa, mikäli joku moisesta tykkää.
Ihan vaan vi##uilakseen menisin sinne. Tulisin heti tänne kertomaan matkastani ja saisin vähintään 150 alapeukkuu.
Itsekeskeinen, pinnallinen aivokääpiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku, joka ei ole paskankaan vertaa kiinnostunut ihmisoikeuksista.
???
Jos noin ajattelet, niin mikset ole enemmän huolissasi esim. Thaimaahan matkustavista? Dubai ei todellakaan ole mikään pahin paikka mitä tulee siihen, miten toisia kohdellaan.Yrittäisit mielummin päästä yli tuosta Dubai-pakkomielteestäsi, ei kovin tervettä.
Pakkomielle? Ekaa kertaa vastaan ko. maata koskevaan keskusteluun.... Minua ei vaan kiinnosta matkustaa maahan, jossa miettisin koko ajan miten nämä rakennukset on orjatyöllä rakennettu. En myöskään reissaa Thaimaassa - maailmassa on onneksi monia muitakin, mielenkiintoisempia paikkoja kuin nämä kaksi "vaihtoehtoa". Sellaista maata ei olekaan missä kaikki olisi ns. ok, mutta kaikista törkeimpiin kohteisiin - joissa ihmiset kärsivät eritoten turistibisneksen takia - en halua matkustaa.
Totta, sellaisia maita ei Euroopan ulkopuolella olekaan, joissa kaikki olisi Ok. Dubai nyt vaan ei ole läheskään sieltä pahimmasta päästä. Varmaan sitten mielipidekysymys tämä, mutta minusta ne maat ovat ns. pohjasakkaa joissa lapsia kohdellaan karmeilla tavoilla ja (seksuaalinen)hyväksikäyttö (myös aikuisten) rehottaa etenkin turistibisneksen takia. Siksi en ymmärrä tätä yhden henkilön Dubai-vihaa täällä. Kannattaisi mielummin haukkua itä-Aasian köyhiin maihin esim. juuri Thaimaahan matkustavia, orjatyöllä sielläkin rakennellaan kaiken sen muun järkyttävän paskan lisäksi. Hakkaa Dubain ihan 6-0 ihmisoikeusrikkomuksillaan.
Vierailija kirjoitti:
no esim me vuosi sitten. Oli oikein mahtava paikka ja lämmin paikka. Jumalattoman puhdasta ja siistiä joka paikassa. Kallista siellä kylläkin on. Ihmiset myös todella todella ystävällisiä.
Mielummin minä Dubaihin lähden kuin kanarialle.
Dubai on rakennettu ja rakennetaan edelleen orjien avulla. Se on vierastyöläisille kaikkein kammottavin paikka myös hotellihenkilökunnalle.
Sen lisäksi Dubain turismi edistää muslimien vauraustumista ja naisen aseman heikentämistä.
Ei tulisi mieleenikään mennä sinne. En halua olla auttamassa sellaista kehitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan vi##uilakseen menisin sinne. Tulisin heti tänne kertomaan matkastani ja saisin vähintään 150 alapeukkuu.
Mutta voithan sä "mennä" ja tehdä sitten aloituksen.
http://www.rantapallo.fi/syomatkustarakasta/2015/04/02/dubain-matkailun…
Tuolla pintaraapaisu siitä, mitä tuette matkustamalla Dubaihin.
En tiedä, en ole kiinnostunut. Ei kiinnosta.
Tätä mäkin ihmettelen. Miksi kaikki julkkistyrkyt reissaavat Dubaihin? Kertokaa ihmeessä kokemuksia, mikä siellä on niin ihmeellistä?
Mun tutuista Dubaissa käy muutama tuttavaperhe. Perheet suht varakkaita (lääkäri, lentäjä, johdon konsultti). Arvostavat lyhyttä lentoa, aurinkoa ja hyviä hotelleja. Käyvät siis säännöllisesti 1-2 krt/ vuosi
Pakkomielle? Ekaa kertaa vastaan ko. maata koskevaan keskusteluun.... Minua ei vaan kiinnosta matkustaa maahan, jossa miettisin koko ajan miten nämä rakennukset on orjatyöllä rakennettu. En myöskään reissaa Thaimaassa - maailmassa on onneksi monia muitakin, mielenkiintoisempia paikkoja kuin nämä kaksi "vaihtoehtoa". Sellaista maata ei olekaan missä kaikki olisi ns. ok, mutta kaikista törkeimpiin kohteisiin - joissa ihmiset kärsivät eritoten turistibisneksen takia - en halua matkustaa.