Fitfarm, tehovalmennus + hypox
Hei,
Osallistuin satu kalmin luotsaamaan fitfarmin 6 viikon tehovalmennukseen. "Yksilöllinen ruokavalio" =sama kuin superdieetti (50e), ammattivalmentaja (jota et ikinä näe, etkä voi antaa palautetta, kun ei osaa ottaa sitä vastaan), tyytyväisyystakuu (sitä ei ole, kun kaikki on sinun omaa syytäsi), varmoja tuloksia (eli ei välttämättä tuloksia ollenkaan). Maksat tästä lystistä 1400e! Mahtavaa. Kaikenlisäksi joudut vielä kulkemaan fitfarmin määräämälle salille ja maksamaan 10e/kerta salin käytöstä vaikka olet jo maksanut valmennuksen.
Hypoxista kuuluu vain pyöräily, ei hypoxin kokonaisuus.
Yllättäviä kustannuksia jo kovan hinnan päälle. Ylimielinen valmentaja, joka ei pysty ottamaan vastuuta mistään. Hänhän ei siis tee virheitä ja hän on aina oikeassa.
Valmentajan tulisi kuunnella myös valmennettavaa, mutta kun hänelle yrittää puhua asiasta hän ilmoittaa tylysti sähköpostilla, että "älä ala sooloilemaan". No ei sooloilla ja noudatetaan täysin 100% ruokavaliota. Kuusi viikkoa kuluu. Tulos on +/- 0. Housut puristaa samalla lailla, kuin valmennuksen alussa. Mutta jotain eroa on kyllä! Olen 1500e köyhempi. Vähän kuin heittäisi rahaa roskiin. En suosittele kenellekkään.
Säästäkää rahanne ja satsatkaa valmentajaan joka kuuntelee.
Kommentit (5)
Todella törkeää rahastusta ja sen lisäksi ammattitaito puuttuu.
Mä muistan kans, et ei mennyt ihan putkeen tää homma. Mä ymmärrän sen, et ei voi rahoja vaan antaa takasin, jos joku sanoo ettei ole tyytyväinen. Mutta jos on kuvat ym. Nii kyllä sen pitäis jo riittää.
En mä tiiä mikä tämä niiden tyytyväisyystakuu oikein sit on?! Sitä luvataan hirveesti ja sit ku asiakas näyttää, että ei oo luvattuja muutoksia nii selitetään kaikkee paskaa.
Kyllä, kaikkien laihtuminen ym on yksilöllistä, mut ehkä ei kannattaisi luvata juuri tuolle 6 viikon pätkälle sit "huikeita tuloksia". Ja näin se lukee niiden mainoksessa. Tämä yhdistettynä tyytyväisyystakuuseen. EI PIDÄ PAIKKAANSA! Kallis valmennus, ei mitään takeita että toimii. Kannattaako maksaa valmennuksesta 1500e? Ja niin että tuloksia ei synny. EI
Mullakin on huonoja kokemuksia tästä valmentajasta. Satu Kalmi ei kuuntele, mitä valmennettavalla on sanottavaa. Mikä on todella outoa, kun ihminen itse kyllä tuntee oman kroppansa.
minä onneksi tuhlasin vain bikini challengen nettivalmennukseen, niin ei mennyt rahaa tuollaisia summia! Hui.
Se on vaan fakta, että kaikkien kropat ei toimi samalla tavalla. Kertoo, satu kalmen ammattitaidon puutteesta.
Älkää tuhlannut rahojanne hänen valmennuksiin!
Minulla kanssa todella huonot kokemuksen kahden vuoden takaa. En voi suositella!
Joo,
Itsekkin olen ollut sadun valmennuksessa. En juuri tuossa hypox hommassa.
Satu ei kuuntele asiakasta, vaan olettaa että kaikkien ihmisten kroppa toimii niinkuin hän kuvittelee.
Palautetta ei kestä ollenkaan.
Ehkä sellanen tankki luulee et kaikki haluaa olla tankkeja, nii siks tuloksia ei valmennuksilla tule :D