Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla loppuraskaudesta tai muusta syystä orgasmikielto

Vierailija
09.11.2017 |

Te joilla on ollut loppuraskaudesta tai muusta syystä määräaikainen orgasmikielto, miten olette selvinneet siitä? Minulla menossa päivä 2 ja tuntuu tosi haastavalta. Mitä te teette, kun alkaa kiihottaa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan mokomasta. Miksi on kielletty?

Vierailija
2/20 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista olekaan. 

Vierailija
4/20 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten orgasmikielto voisi olla mahdollinen. Saan sen joskus unissanikin ja herään siihen, joten miten tuo on vältettävissä. Ap satuilee nyt omiaan.

Vierailija
5/20 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden keskosen äitinä voin sanoa, että orgasmikielto on olemassa. Orgasmi saa kohdun supistelemaan ja saattaa myös käynnistää ennenaikaisen synnytyksen. Minulla ei tehnyt ollenkaan tiukkaa vaikka seksistä ja orgasmeista tykkäänkin.

Vierailija
6/20 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on tietyissa olosuhteissa kiellettyä ja orgasmit myös ei suositeltavia. Jos on ennenaikasia suppreita tai paikat kypsyy yms on ”turhaa” supistelua vältettävä.

Ap, kyllä se siitä. Tiukkaa tekee TIEDÄN. Mutta lapsi on loppupeleissä -paljon- tärkeämpi kuin se seksi.

Vierailija
7/20 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntäkiellon ymmärrän tulehdusriskin takia joissain tilanteissa, mutta että orgasmikielto....what??

Vierailija
8/20 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa. Mutta ihmettelen että omana raskausaikanani minulle ei sellaisesta mitään mainittu. Sain nimittäin vasta jälkikäteen tietää, että tilani (eräänlainen riskiraskaus) olisi sitä ehdottomasti vaatinut. No, kaikki meni hyvin vaikka suristelinkin menemään harva se päivä.

Vierailija
9/20 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi että se supistelee kohtua. En nyt kaipaa epäilyjä tms. vaan tukea ja neuvoja, miten saan ohitettua sen halun. Olen aina ollut tosi vahvasti seksuaalinen ja en ole tottunut tällaiseen. Ap

Vierailija
10/20 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on tietyissa olosuhteissa kiellettyä ja orgasmit myös ei suositeltavia. Jos on ennenaikasia suppreita tai paikat kypsyy yms on ”turhaa” supistelua vältettävä.

Ap, kyllä se siitä. Tiukkaa tekee TIEDÄN. Mutta lapsi on loppupeleissä -paljon- tärkeämpi kuin se seksi.

Niin on, niin on, mutta kiihotun välillä hallitsemattomasti ja pelkään että kohtukin hieman supistelee.

Vierailija
11/20 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuollaisesta kuullutkaan. Orkun voi tosiaan saada myös unessa, joten vaikeaa kieltoa on absoluuttisesti noudattaa. 

Vierailija
12/20 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta jos et ole itse kuullut jostain, ei se tarkoita että sitä ei ole olemassa.

Vierailija
13/20 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta jos et ole itse kuullut jostain, ei se tarkoita että sitä ei ole olemassa.

Ei tarkoitakaan, mutta miten tuollainen kielto voi käytännössä toimia? Ihmisaivot ovat kummallinen juttu ja ajatukset eivät aina ole säädeltävissä, vaikka niin haluaisikin.

Vierailija
14/20 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoitakaan, mutta miten tuollainen kielto voi käytännössä toimia? Ihmisaivot ovat kummallinen juttu ja ajatukset eivät aina ole säädeltävissä, vaikka niin haluaisikin.

Tietääkseni tässä sitä juuri kysytään ko. asian kokeneilta, että miten siitä selviää.

Vierailija
15/20 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliskohan tässä kuitenkin ideana välttää itseaiheutettuja supistuksia. Jos sellainen tulee vahingossa niin eihän sille voi minkään. Ei kätilöt tule kotiin antamaan piiskaa...

Vierailija
16/20 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhtyy syömään aina, kun veri alkaa virrata alapäähän?

Vierailija
17/20 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele jotain ei kiihottavaa. Hautajaisia tms. tragedioita.  Tai rupea siivoamaan, kuuntele musiikkia...

Vierailija
18/20 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliskohan tässä kuitenkin ideana välttää itseaiheutettuja supistuksia. Jos sellainen tulee vahingossa niin eihän sille voi minkään. Ei kätilöt tule kotiin antamaan piiskaa...

Tämä onkin mielenkiintoinen raskausseksifantasia. Kätilöt piiskaamassa raskaana olevaa vaimoa, saanko katsoa vierestä ja onko pakko olla pukeutunut?

Vierailija
19/20 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Itsellä oli "harjoitussupistuksiksi" nimitettyjä supistuksia jo kolmannella raskauskuulla.

Pahemmaksi tilanne meni vkolla 28. Jouduin olemaan sairaalassa ja jäämään sitten s-lomalle äitiysvapaan alkuun asti. Supistukset olivat samanlaisia kuin synnytyksen käynnistyessä.

Rajoitteita oli monenlaisia. Esim. pitkään autossa istuminen oli jostain syystä pahasta. En myöskään voinut kävellä pitkiä matkoja ilman että alkoi puristaa. Meno oli vaappuvaa hiihtelyä.

Orgasmikieltoa ei annettu, mutta ei niiden supistusten kanssa nuo halutkaan hyränneet.

Kai sitä voi ajatella jotain oikein inhaa ja ottaa kylmiä suihkuja, jos alkaa oikein kuumottamaan.

Vierailija
20/20 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin mielenkiintoinen raskausseksifantasia. Kätilöt piiskaamassa raskaana olevaa vaimoa, saanko katsoa vierestä ja onko pakko olla pukeutunut?

Älä yritä kiihottaa minua. Ryhdyn syömään. Ap