Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kiinnostunut naapurin tytöstä

Vierailija
09.11.2017 |

Mitä teen kun mies on selvästi ihastunut naapurin "tyttöön". Minä olen 23v mies on 24v ja naapurin tyttö 26v.
Mies aina tohkeissaan kun näkee hänet ja kertoo jutelleensa hänen kanssaan mm.autoista koska tämä naapurikin harrastaa autoja. Mies väittää ettei ole kiinnostunut mutta huomaan sen selvästi miehen jutuista ja mies tykkää hänen jokaisesta kuvasta facebookissa.
Nainen on kyllä kaunis ja vähän sellainen "kuuma kissa" ja rämäpäinen.
Minäkin olin ennen mutta kun on pienet lapset ei pysty olemaan kuin ennen. Sitten kun lapset vähän kasvaa kerkeää varmasti taas meikkaamaan useammin ym. Eli tiedän että jään tällähetkellä tälle naapurille kakkoseksi.
En tiedä onko naapurilla kiinnostusta mieheeni. Naapurilla on yksi lapsi joka n.10v ja ei ole miestä.
Miten voisin olla haluttavampi miehelleni? En kerkeä meikkaamaan mutta sheivaan kyllä aina ja laitan hiukseni ja nätit vaatteet että en ole kuitenkaan ihan mikään törky mamma. Pidän huolta kodista ja lapsista. Tuntuu pahalta ettei se riitä.
Menin kerran suuttumaan miehelle kunnolla tästä naisesta ja sen jälkeen mies ei ole kertonut jutelleensa naisen kanssa tai mitään. Eli nyt en saa enää tietää mitä ne juttelee millon juttelee ym.
Mies poltti ennen parvekkeella tupakkaa nyt käy alaovella useammin "koska haluaa soittaa kavereille" vaikka tiedän että odottaa jos näkisi naapuria.
Huoh

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin wt-mäinen tarina.

Jep. Autot, tupakka, rämäpäinen kuuma kissa 26-v. naapuri jolla on 10-v. lapsi (eli saatu 16-vuotiaana), 23-v. ap jolla on jo pieniä lapsia...

Ahaa eli ollaan roska väkeä jos osataan korjata autoja ja pidetään hienoista autoista, mieheni polttaa tupakkaa, lapsen ikä on n.10v en tiedä tarkkaa ikää voi olla vaikka 7 vuotiaskin. Ja meillä on pieniä lapsia.

Se siis tekee meistä roska väkee. Ok.

Mulla ja miehellä on molemmilla koulutus ja miehellä työ. Ei eletä millään kelan tuilla.

Ymmärsit oikein.

Vierailija
22/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa eli ollaan roska väkeä jos osataan korjata autoja ja pidetään hienoista autoista, mieheni polttaa tupakkaa, lapsen ikä on n.10v en tiedä tarkkaa ikää voi olla vaikka 7 vuotiaskin. Ja meillä on pieniä lapsia.

Se siis tekee meistä roska väkee. Ok.

Mulla ja miehellä on molemmilla koulutus ja miehellä työ. Ei eletä millään kelan tuilla.

Kyllä. Plus kirjoitustaidot nyt on mitä on, selvä wt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt tulee jenkeistä ja se ei käy eurooppaan millään tavalla. Jos otatte asioista selvää, tiedätte mistä se tulee.

Miks täällä palstalla joka keskusteluun tungetaan toi wt!?!? Onko se joku muoti hokema niinkun joskus oli joku Ug?

Vierailija
24/25 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha tämän on pakko olla jonkun elämämtapakoululaisen kirjoittama provo, se on selvää että peruskoulu on kirjoitustaidon puutteesta päätelleen jäänyt kesken ja kirjoittajakin on varmaan mies. Ei sillä, 3/5 :DDDDDDDDD

Vierailija
25/25 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu ilmoitus ja lapset huostaan miäs vankilaa