Mies kiinnostunut naapurin tytöstä
Mitä teen kun mies on selvästi ihastunut naapurin "tyttöön". Minä olen 23v mies on 24v ja naapurin tyttö 26v.
Mies aina tohkeissaan kun näkee hänet ja kertoo jutelleensa hänen kanssaan mm.autoista koska tämä naapurikin harrastaa autoja. Mies väittää ettei ole kiinnostunut mutta huomaan sen selvästi miehen jutuista ja mies tykkää hänen jokaisesta kuvasta facebookissa.
Nainen on kyllä kaunis ja vähän sellainen "kuuma kissa" ja rämäpäinen.
Minäkin olin ennen mutta kun on pienet lapset ei pysty olemaan kuin ennen. Sitten kun lapset vähän kasvaa kerkeää varmasti taas meikkaamaan useammin ym. Eli tiedän että jään tällähetkellä tälle naapurille kakkoseksi.
En tiedä onko naapurilla kiinnostusta mieheeni. Naapurilla on yksi lapsi joka n.10v ja ei ole miestä.
Miten voisin olla haluttavampi miehelleni? En kerkeä meikkaamaan mutta sheivaan kyllä aina ja laitan hiukseni ja nätit vaatteet että en ole kuitenkaan ihan mikään törky mamma. Pidän huolta kodista ja lapsista. Tuntuu pahalta ettei se riitä.
Menin kerran suuttumaan miehelle kunnolla tästä naisesta ja sen jälkeen mies ei ole kertonut jutelleensa naisen kanssa tai mitään. Eli nyt en saa enää tietää mitä ne juttelee millon juttelee ym.
Mies poltti ennen parvekkeella tupakkaa nyt käy alaovella useammin "koska haluaa soittaa kavereille" vaikka tiedän että odottaa jos näkisi naapuria.
Huoh
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen "tyttö"?
No tyttö, nainen, kissa. Väliäkö sillä.
Rupee samaan. Hehkuta jtn.miestä.jne.
Mä ymmärrän sinua ap, vaikka Me ollaan jo nelikymppisiä, niin samankaltainen ärsyttävä tilanne.
En kyllä usko, että itse voisi mitenkään vaikuttaa tilanteeseen. Kyse ei ole mistään oman naisen meikittömyydestä tms. vaan siitä, että miehen itsetuntoa hivelee kun joku muukin nainen huomioi.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän sinua ap, vaikka Me ollaan jo nelikymppisiä, niin samankaltainen ärsyttävä tilanne.
En kyllä usko, että itse voisi mitenkään vaikuttaa tilanteeseen. Kyse ei ole mistään oman naisen meikittömyydestä tms. vaan siitä, että miehen itsetuntoa hivelee kun joku muukin nainen huomioi.
Niin voi olla. Tuntuu vaan pahalta kun itse en ole koskaan tämän 5vuoden aikana ihastunut muihin. Tuntuu ettei mies edes oo rakastanut mua koskaan. Ja pelottaa onko pettänyt mua joskus tms. Ja tuntuu pahalta kun sen silmät oikeen säihky innosta ku se selitti et naapurin kanssa juteltiin äsken ja sillä on sitä ja tätä ja tuota.
Juttelet asiallisesti miehesi kanssa joku ilta kun lapset ovat nukkumassa. Sanot rauhallisesti, että sinua häiritsee miehen ja naapurin naisen läheiset välit. Voit esimerkkinä käyttää vaikka sellaista, että mitä mies tuumisi jos ystävystyisit läheisesti jonkun muskarissa käyvän isän kanssa ja alkaisit viettää enemmän aikaa kodin ulkopuolella toivoen tapaavasi ko. miestä useammin.
Et voi estää miestäsi tapaamasta tätä naista, mutta voi kertoa miten pahalta se sinusta tuntuu ja että olet huolissasi suhteenne tilasta. Pikkulapsiaika on rankkaa ja miehesikin voi kaivata vaihtelua, jota kuvittelee saavansa naapurin naisesta. Voisitteko kenties lähteä miehesi kanssa kahdestaan suhdelomalle ja joku sukulainen hoitaisi sen ajan lapsia?
Ensin luulin aloituksesta, että kyseiset naapurukset asuvat meidän taloyhtiössä, mutta heillä ei ole lapsia. Muuten kyllä täsmää 😁
Vierailija kirjoitti:
Juttelet asiallisesti miehesi kanssa joku ilta kun lapset ovat nukkumassa. Sanot rauhallisesti, että sinua häiritsee miehen ja naapurin naisen läheiset välit. Voit esimerkkinä käyttää vaikka sellaista, että mitä mies tuumisi jos ystävystyisit läheisesti jonkun muskarissa käyvän isän kanssa ja alkaisit viettää enemmän aikaa kodin ulkopuolella toivoen tapaavasi ko. miestä useammin.
Et voi estää miestäsi tapaamasta tätä naista, mutta voi kertoa miten pahalta se sinusta tuntuu ja että olet huolissasi suhteenne tilasta. Pikkulapsiaika on rankkaa ja miehesikin voi kaivata vaihtelua, jota kuvittelee saavansa naapurin naisesta. Voisitteko kenties lähteä miehesi kanssa kahdestaan suhdelomalle ja joku sukulainen hoitaisi sen ajan lapsia?
Nokun menin suuttumaan miehelle silloi kerran siitä naisesta ja sen jälkeen mies ei ole siitä minulle puhunut, vaikka tiedän että he silti juttelee. Niin entiedä miten aloittaisin juttelun miehen kanssa.
Mäkin olen koittanut olla sille naapurille ystävällinen, pidän ovea auki ja moikkaan ym niin silti naapuri ei mua moikkaa eikä lisää facebookissa ystäviin niiku miehen lisäs. Eli se nainenkin on luultavasti kiinnostunut miehestä. Enkai mä voi muutaku oottaa mitä tapahtuu. Mä en yleensä anna itteeni pompotella miten sattuu mut nyt en osaa tehä mitään.
Mitä sä tytöttelet sua vanhempaa naista?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin wt-mäinen tarina.
Jep. Autot, tupakka, rämäpäinen kuuma kissa 26-v. naapuri jolla on 10-v. lapsi (eli saatu 16-vuotiaana), 23-v. ap jolla on jo pieniä lapsia...
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä tytöttelet sua vanhempaa naista?
No en ole pahalla sanonut, nainen kuulostaa vaan sellaselta vanhalta. Tämä naapuri on kaunis kun yksisarvinen ja tyttömäinen ja nuorekas.
Itse olen usein ollut ihastunut varattuihin miehiin (tunne ei molemminpuolinen), varmaankin jos alkaisit oikein kunnolla "ystävystyä" tämän naisen kanssa silleen mukaviattomasti niin tuollainen jännittävä salainen rakkaus- hyhmä haihtuisi miehen ympäriltä. Kutsuisit naisen kylään ja lapset leikkisi keskenään ja juttelisit aina kauheasti kun tapaatte jne. Miehelle hehkuttaisit myös" joo se on kyllä hirveen kiva, tosi nättikin, pitäskö pyytää kolmen kimppaan" tms. Salaperäisyys ja kielletty hedelmä- tilanne on mikä pitää ihastusta yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nokun menin suuttumaan miehelle silloi kerran siitä naisesta ja sen jälkeen mies ei ole siitä minulle puhunut, vaikka tiedän että he silti juttelee. Niin entiedä miten aloittaisin juttelun miehen kanssa.
Mäkin olen koittanut olla sille naapurille ystävällinen, pidän ovea auki ja moikkaan ym niin silti naapuri ei mua moikkaa eikä lisää facebookissa ystäviin niiku miehen lisäs. Eli se nainenkin on luultavasti kiinnostunut miehestä. Enkai mä voi muutaku oottaa mitä tapahtuu. Mä en yleensä anna itteeni pompotella miten sattuu mut nyt en osaa tehä mitään.
Ei siinä tarvita sen kummempaa kuin että sanot miehelle haluavasi jutella ja toivot miehen kuuntelevan keskeyttämättä loppuun asti mitä sinulla on sanottavaa. Sitten vaan kerrot mikä painaa mieltä ja juttelette lopuksi asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin wt-mäinen tarina.
Jep. Autot, tupakka, rämäpäinen kuuma kissa 26-v. naapuri jolla on 10-v. lapsi (eli saatu 16-vuotiaana), 23-v. ap jolla on jo pieniä lapsia...
Ahaa eli ollaan roska väkeä jos osataan korjata autoja ja pidetään hienoista autoista, mieheni polttaa tupakkaa, lapsen ikä on n.10v en tiedä tarkkaa ikää voi olla vaikka 7 vuotiaskin. Ja meillä on pieniä lapsia.
Se siis tekee meistä roska väkee. Ok.
Mulla ja miehellä on molemmilla koulutus ja miehellä työ. Ei eletä millään kelan tuilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei moikkaa sua takaisin, vaikka sä moikkaat sitä? Ja keimailee sun miehellesi kuitenkin.
En haluaisi kuulostaa negikseltä, mutta älä ole hölmö. Ei sen sun miehesi jaksaisi hehkuttaa, ellei tää tsirbula antaisi sille jotain toivoa läheisemmästä kanssakäynnistä.
Nyt on oikeasti keskustelun paikka. Jos miehesi hermostuu, se ei ole sulle rehellinen. Vaikkei mitään olisi tapahtunut oikeasti, sen pään sisällä on.
Ja tollaset naikkoset kuin naapurisi kyllä tiedetään. Et voi kahlita miestäsi, mutta voit kertoa hänelle, miltä susta tuntuu. Mutta älä raivoa. Miehet ei pysty ottamaan mitään sillä tavoin vastaan.
Pistä oma pesä kuntoon niin ukko viihtyy kotona
Näin siinä käy kun lapset leikkii kotia.