Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Helsinki..Onko jollain lapset joutuneet eri päiväkoteihin?
13.05.2008 |
Jos vanhemmalla lapsella on jo paikka lähipäiväkodissa, onko selvää että pienempikin pääsee...?
Kommentit (3)
Toinen pääsi lähipäiväkotiin, toinen kauemmas isoon päiväkotiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos siellä ei ole paikkaa auki, niin ei ole. Mutta jos paikka on auki niin sisaruksella on erittäin hyvät mahdollisuudet saada se paikka.
Itse olen kuullut pari tapauksta joissa lapset eri päiväkodeissa, tilanne on monilla alueilla niin ruuhkautunut...
Alue: Aihe vapaa
Minä olisin halunnut lähipäiväkotiin, mutta koska siellä oli vain yhdelle lapselle paikka, niin jouduin viemään kauemmaksi. Kuulin tämän vasta jälkikäteen.